Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Up-to-date   D1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Opwijk
    Berichten
    13
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    3 keer in 1 post

    Zwart scherm na standby

    Hallo,

    Hopelijk kan iemand mij helpen.

    Gisterenavond heb ik mijn laptop in standby gebracht door het scherm dicht te klappen. Bij het opendoen deze morgen bleef het scherm zwart, zelf na muis- en toetsklikken.

    En nu na herhaaldelijke malen proberen opstarten, steeds hetzelfde probleem!! Gewoon een zwart scherm dus. De laptop werkte perfect zonder enige foutmelding.

    Het gaat om een Medion MD6100 (Ok, geen toptoetsel maar doe er mijn ding mee ) met Win XP SPII.

    Kan iemand mij helpen....
    Wat te doen?

    Alvast thx in advance...
    Dave
    Habba Habba

  2. #2
    Erelid   Jelle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    3.061
    Bedankjes
    248
    Bedankt
    4.982 keer in 1.801 posts
    Ik ken het probleem, ik heb het soms ook en heb er standby gewoon voor uitgeschakeld. Het vreemde is ook dat de laptop wel reageert, als ik dingen op het toetsenbord doe "op het gevoel", dan kan ik hem bv. afsluiten en hoor ik het afsluitgeluidje. Het is dus puur het scherm dat niet uit standby komt.

    Ik heb heel wat gegoogled en o.a. veel forumberichten gevonden, maar in 90% van de gevallen is het probleem niet opgelost geraakt

    Enkele raakten opgelost en daar lag het bv. aan het aantal "USB sets" dat werd gebruikt. Een "USB set" zijn twee bij elkaar horende USB-poorten, maar dat zie je vooral op een gewoon moederbord goed, bij een laptop is dat lastiger te zien.
    Ik denk nu niet dat je meer dan twee USB-poorten gebruikt op je laptop, ik doe het ook niet (ik heb er ook maar twee op m'n laptop ) en toch blijft het probleem.

    Dit topic op GoT vermeldt het probleem bv. ook en het gaat specifiek over een Medion laptop. Ik heb een ouder Medion type en gebruik nog SP1, dus aan SP2 kan het ook niet liggen bij me.

    Misschien ligt het bij jou dus aan SP2 of je ATi drivers ofzo, maar ik kan je dus niet veel goede hoop geven dat je het opgelost krijgt

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. zwart scherm
    Door MagisterMagic in forum Windows
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 9 August 2006, 17:57
  2. Scherm blijft zwart
    Door traffic in forum Windows
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 13 May 2006, 11:35
  3. scherm wordt zwart
    Door Spike in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 20 November 2005, 20:34
  4. scherm wordt zwart...
    Door Spike in forum HijackThis
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 14 November 2005, 19:13

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •