Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    19 July 2006
    Berichten
    68
    Bedankjes
    13
    Bedankt
    1 keer in 1 post

    Vraag promotie Carrefour : laptop

    Hallo iedereen,
    Ik ben al enige tijd op zoek naar een goedkope laptop waarmee ik vlot mijn office en internet taken draaloos kan uitvoeren, dus zeker niet om zware games op te draaien, ik heb al enkele keren bij Dell gekeken maar nu zie ik dat er bij Carrefour een volgens mij zeer degelijke laptop in promotie staat. tevens zou ik de laptop ook graag gebruiken als draagbare dvd speler.

    http://www.hypercarrefour.be/Promoti...l&FolderID=505

    TFT 15.4" Crystal view
    Intel Celeron M 370
    512 MB DDR
    60 GB
    Double Layer DVD writer
    Wi-Fi 802.11 & g
    prijs 599 euro.

    Wat vinden jullie van deze laptop op zich ?
    Wat vinden jullie van de processor want er staat nergens hoeveel GHz ?
    Wat vinden jullie van de prijs/kwaliteit ?
    voor wat staat "Wi-Fi 802.11 & g" ?

    Door te antwoorden op deze vragen zouden jullie mij zeer goed kunnen helpen !!!!

    ps : kan je met zulke laptop bv in een nmbs station draadloos surfen? Hoe kan je zoiets regelen? thx

  2. #2
    Geek   Kokki's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    2.434
    Bedankjes
    159
    Bedankt
    683 keer in 607 posts
    Zelf heb ik ook een Amilo van de Carrefour, en ik ben daar wel content van. In het begin wilde de pc wel het uur niet onthouden. Via Carrefour laten herstellen zou weken duren. Nu hebben we hem zelf binnengebracht, en na enkele dagen had ik mijn laptop terug.
    De Wi-Fi 802.11b & g staat voor de compabiliteit van de wifinetwerken. Deze is dus prima. Met zo'n laptop kan je draadloos surfen op alle hotspots. Hoe je zoiets regelt weet ik niet.
    Prijs/kwaliteit is ie wel ok. De prijs is laag, dus je krijgt wat je betaalt he. 512 MB is niet zoveel, maar dat kan je altijd zelf bijsteken. De vraag of dit voldoende is hangt af van wat je ermee wilt doen. Voor alleen wat surfen en office toepassingen is dit voldoende.
    De intel celeron M is de processor van intel voor laptops. Wellicht is ie 1,5 Ghz
    http://www.intel.com/design/intarch/...m/celeronm.htm

  3. #3
    PC-Freak   de jean's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 November 2005
    Locatie
    Scherpenheuvel
    Berichten
    1.056
    Bedankjes
    68
    Bedankt
    434 keer in 264 posts
    de celeron is de goedkopere versie van de echte intel ... mij lijkt de prijs niet overdreven.
    Hetgeen mij zou afschrikken is de ronduit belabberde service van carrefour, om niet te zeggen rotslechte service ...

    Geld lijkt op vet. Van beide is er genoeg, maar altijd op de verkeerde plaatsen..

  4. #4
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    19 July 2006
    Berichten
    68
    Bedankjes
    13
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de jean Bekijk bericht
    de celeron is de goedkopere versie van de echte intel ... mij lijkt de prijs niet overdreven.
    Hetgeen mij zou afschrikken is de ronduit belabberde service van carrefour, om niet te zeggen rotslechte service ...


    bedoel je de garantie?

    ooit kocht ik eens speakers van creative in Carrefour, waren na 2 dagen al kapot, ik ging er mee terug en ik kreeg meteen nieuwe mee, ze keken niet eens de oude doos na, voor hetzelfde geld zaten er bakstenen in


    Ik dacht altijd dat 512 MB RAM tamelijk veel is voor internet en office toepassingen?
    Mijn desktop PC heeft momenteel een AMD Sempron processor 3000 + , is deze in de laptop beter dan die van mijn desktop?


    bedankt voor de hulp.

  5. #5
    Geek   eventure's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Vrasene
    Berichten
    2.291
    Bedankjes
    540
    Bedankt
    1.100 keer in 526 posts
    Deze laptop volstaat zeker voor wat u nodig heeft hoor,
    mvg
    Robbe

  6. #6
    PC-Freak   de jean's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 November 2005
    Locatie
    Scherpenheuvel
    Berichten
    1.056
    Bedankjes
    68
    Bedankt
    434 keer in 264 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eventure Bekijk bericht
    Deze laptop volstaat zeker voor wat u nodig heeft hoor,
    mvg
    Robbe
    qua eigenschappen isser idd geen probleem volgens de gevraagde behoeften ... beeldverwerking etc is natuurlijk een paar andere mouwen.

    De service die ik bedoel is niet de omruiling, maar eventuele reparaties ... ik bezocht vroeger die winkels als vertegenwoordiger, en zag constant een berg toestellen op een pallet liggen, dewelke pas wanneer voldoende defecte toestellen binnen gebracht waren, naar de reparatiedienst werden verstuurd, met wat pech ligt je laptop daar 3 weken voor ie naar de fabrikant vertrekt ...
    Laatst gewijzigd door de jean; 15 August 2006 om 13:54

    Geld lijkt op vet. Van beide is er genoeg, maar altijd op de verkeerde plaatsen..

  7. #7
    Geek   Kokki's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    2.434
    Bedankjes
    159
    Bedankt
    683 keer in 607 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de jean Bekijk bericht
    De service die ik bedoel is niet de omruiling, maar eventuele reparaties ... ik bezocht vroeger die winkels als vertegenwoordiger, en zag constant een berg toestellen op een pallet liggen, dewelke pas wanneer voldoende defecte toestellen binnen gebracht waren, naar de reparatiedienst werden verstuurd, met wat pech ligt je laptop daar 3 weken voor ie naar de fabrikant vertrekt ...
    Daar heb je zeker gelijk in, vandaar dat ik mijn Amilo toen naar Siemens zelf gebracht heb. Dus als de TS de mogelijkheid heeft om tijdens de kantooruren in de gemeente Beersel te komen dan is service geen probleem . Ik kan me nu niet meer herinneren en ik vind het niet direct, maar ik dacht dat ze in St-Pieters-Leeuw gelegen waren.

  8. #8
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    19 July 2006
    Berichten
    68
    Bedankjes
    13
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    bedankt voor het advies maar ik heb toch besloten wat langer te sparen zodanig ik wat meer kan uitgeven aan een iets duurder model

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Carrefour leurt met goedkoop belkrediet
    Door Nostradamus in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 14 February 2006, 21:24
  2. Laptop
    Door Kennethje in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 2 November 2005, 17:37

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •