Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 11 van 11

Discussie: gesloten

  1. #11
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gabriel Bekijk bericht
    hey
    aan alle mod - admin- en andere verantwoordelijken van de site
    ik vind dat een post geplaatst op vandaan toch vandaag niet kan gesloten worden
    wat is dit voor een idioot spel ??????????
    een tot twee leden kunnen een antwoord geven en dan foetschie gesloten
    wie bepaald als een topic gesloten wordt ...
    Zoals gepost worden topics gesloten als het probleem is opgelost. Dit om te vermijden dat er later offtopic wordt gegaan of andere vragen die in een apart topic thuishoren er worden aan toegevoegd. Als iemand nog ergens op wil reageren nadat een topic is gesloten, of als het topic ten onrechte is afgesloten voordat de volledige oplossing er is, kan hij altijd iemand van de beheerders even vragen het topic terug open te doen. Best doe je dat via de 'bad report post' button.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mister_Snoopy Bekijk bericht
    hetgene dat ik hierover ff kwijt wil (ni om ruzie te maken ofzo) is dat het mij al opgevallen is dat topics die met bijvoorbeeld het downloaden van films en hulp bij gedownloade films bij de ene persoon direct gesloten wordt omdat het over "illegaal" gaat en bij andere gaan zelfs administrators ff rustig de tijd nemen om te helpen met hetzelfde probleem (voorbeeld : http://www.ivanhoejupiler.be/t36413-...verluiden.html )

    zoals al gezegd is niet om ruzie te maken maar het gaat hier over het al dan niet sluiten van topics
    Het downloaden van films is illegaal. Die dingen kunnen we niet toelaten en moeten zoals MartijnC dit doet, gesloten worden.
    Je zou ook eens op ons email adres moeten kunnen zien wat voor mails we hier binnen krijgen als er weer eens ergens iets niet 100% legaal gepost is op de site. Een gewone copy paste van een andere site bijvoorbeeld is zo gebeurd, maar later krijgen we mail van die beheerders dat we dat alles moeten aanpassen. Weer een pak werk dus. En zo komt hier vanalles binnen.
    Vragen over zulke zaken moet je goed opstellen. Wij moeten niet weten als de film gedownload is, we moeten niet weten als een bestand gekopieerd is... Vragen over een applicatie kunnen beantwoordt worden. Een vraag als 'ik krijg mijn ondertitels niet onder de gedownloade film x' is illegaal.

    Dat de ene beheerder dit anders interpreteert dan de andere ga je altijd hebben. Het zit immers soms in kleine woordjes. Maar we kunnen ons niet permiteren om illegale dingen op het forum te laten staan. Dus probeer altijd uw vraag zo goed mogelijk te formuleren

  2. De volgende 2 gebruikers bedanken PeterN voor deze nuttige post:

    compuchrisje ( 1 September 2006), g_man ( 1 September 2006)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. knopjes van gesloten topics
    Door Yelleken in forum Feedback
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 21 August 2006, 09:34

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •