Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Cpu Eat 'n' cool

  1. #1
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    1 August 2006
    Berichten
    108
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    5 keer in 4 posts

    Cpu Eat 'n' cool

    Beste,

    Ik heb mijn laptop nu enkele maanden en bij de aankoop zij Bert dat het een programma was dat mijn laptop evenwichtiger ging laten draaien ... Verstond er niet veel van en hij heeft er bijna ook nix van gezegt.
    Nu is mijn vraag, helpt dit en hoe moet ik dit correct instellen zodat dit ook optimaal werkt.
    En heeft er ook iemand ervaring mee?

    Aja, gisteren heeft men klein broerjte ff op men laptop gezeten en hij heeft met de muis zitte spelen en zodanig mee zitte klikken dat hij het icoontje bij snel starten van 'bureaublad weergeven' heeft meegesleept naar het bureaublad.. Nu da was geen snelkoppeling en nu staat dus da icoontje op men bureaublad, iemand enig idee hoe ik dit terug zet zonder er een snelkoppeling komt te staan bij snel starte? :s

    Dikke noob vraag maar ik zou het begot nie weten

    Thx

  2. #2
    Erelid   Jelle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    3.061
    Bedankjes
    248
    Bedankt
    4.982 keer in 1.801 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .:RuSty Bekijk bericht
    Aja, gisteren heeft men klein broerjte ff op men laptop gezeten en hij heeft met de muis zitte spelen en zodanig mee zitte klikken dat hij het icoontje bij snel starten van 'bureaublad weergeven' heeft meegesleept naar het bureaublad.. Nu da was geen snelkoppeling en nu staat dus da icoontje op men bureaublad, iemand enig idee hoe ik dit terug zet zonder er een snelkoppeling komt te staan bij snel starte? :s
    Het eerste zou ik niet weten

    Voor het tweede: gewoon terug slepen normaalgezien

  3. #3
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    1 August 2006
    Berichten
    108
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    5 keer in 4 posts
    Het 2de: als ik het gwn versleep komt er een snelkoppeling te staan in snel starten

    grtz

  4. #4
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Ivm 2de:
    Ik denk als je het versleept dat hij idd een 'copy' maakt wat resulteerd in een snelkoppeling. Met het te selecteren en knippen/plakken is het geen copy maar een verplaatsing (move) en ga je waarschijnlijk geen snelkoppeling krijgen...

  5. #5
    Geek   Peter.B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Locatie
    harelbeke-west-vlaanderen
    Berichten
    2.390
    Bedankjes
    816
    Bedankt
    1.819 keer in 916 posts
    hier een tooltje om alles te herstellen.zelf getest en het werkt.want 'k had uw probleem eens nagebootst en 'k heb ook mogen zoeken.inderdaad als je het icoontje van uw bureaublad terug in uw snelstarten plakt,lukt dat.maar als uw broerke het er nog eens uitsleept krijg je zo'n icoontje,waar uwe pc niet weet wat hij ermee moet doen(alléé kan het niet uitleggen)
    knippen en plakken lukt niet bij mij.
    http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_showdesktop.htm
    ontrarren en op restore klikken.

    nu dat programma.heb het eens geinstalleerd.als je op ctrl,alt,delete druk,kom je in windows taakbeheer.dan op prestaties klikken.daar zie je het gebruik van uw cpu.als je niets doet schommelt dat tussen de 0 à 2 %.als je dat programma gebruikt(op de achtergrond) tussen de 11 à 13%.ik "denk" dat je toch uwe cpu onnodig belast door dat programma.
    misschiens hebben de leden met meer ervaring daar een ander gedacht over,maar ik heb het terug verwijderd.

  6. De volgende gebruiker bedankt Peter.B voor deze nuttige post:

    .:RuSty ( 2 October 2006)

  7. #6
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    1 August 2006
    Berichten
    108
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    5 keer in 4 posts
    kga ff wachten tot iemand er een ander gedacht of er ervaring mee heeft
    toch bedankt

  8. #7
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.885
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.626 keer in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .:RuSty Bekijk bericht
    Beste,

    Ik heb mijn laptop nu enkele maanden en bij de aankoop zij Bert dat het een programma was dat mijn laptop evenwichtiger ging laten draaien ... Verstond er niet veel van en hij heeft er bijna ook nix van gezegt.
    Nu is mijn vraag, helpt dit en hoe moet ik dit correct instellen zodat dit ook optimaal werkt.
    En heeft er ook iemand ervaring mee?

    Aja, gisteren heeft men klein broerjte ff op men laptop gezeten en hij heeft met de muis zitte spelen en zodanig mee zitte klikken dat hij het icoontje bij snel starten van 'bureaublad weergeven' heeft meegesleept naar het bureaublad.. Nu da was geen snelkoppeling en nu staat dus da icoontje op men bureaublad, iemand enig idee hoe ik dit terug zet zonder er een snelkoppeling komt te staan bij snel starte? :s


    Dikke noob vraag maar ik zou het begot nie weten

    Thx
    Rechtermuisknop op dat icoontje op uw bureaublad , dan op verwijderen klikken , hij staat dan in uw vuilbak . Klik dan met uw rechtermuisknop op die vuilbak en klik op verkennen sleep dat icoontje dan naar uw snelstarten balk , dan komt er geen snelkoppeling erop testaan

  9. De volgende 2 gebruikers bedanken ghost voor deze nuttige post:

    .:RuSty ( 3 October 2006), Peter.B ( 3 October 2006)

  10. #8
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    1 August 2006
    Berichten
    108
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    5 keer in 4 posts
    Netjes

    Hartelijk bedankt, probleem al perfect opgelost
    Grtz !

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. lastige cool codecs
    Door jamam in forum Windows
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 28 July 2006, 23:09

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •