Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    creature2you
    Gast

    meerdere mails aanklikken in samen doorsturen

    goodevening

    hoe kan je bij een hotmailaccount meerdere mails aanklikken en ze allemaal tesamen doorsturen naar een vriend.ik zal even proberen om een klein vb ineentesteken.

    je krijgt via je hotmailaccount 4 mails aan van jan...maar ipv van die 1 voor 1 te openen en die dan doortesturen wil je die alle 4 ineens doorsturen naar piet(kwestie van niet al die mails apart te moeten openen)...euhm...ik hoop dat jullie er een beetje aanuitkunnen

  2. #2
    Gevorderd   Perigo17's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 August 2005
    Berichten
    158
    Bedankjes
    133
    Bedankt
    67 keer in 43 posts
    Hallo,
    Als ik het goed begrijp mogen deze mails ook als bijlage in 1 mail verstuurd worden? Voorwaarde is enkel dat U maar 1 mail dient te versturen?
    In dat geval: als de te versturen mails in de Inbox staan, ga je naar de inbox van hotmail, je selecteert daar de te versturen mails. Indien ze allen onder elkaar staan, gewoon de eerste selecteren en dan de shift toets indrukken en tegelijk de laatste mail selecteren. Als ze niet allemaal onder elkaar staan kan je verschillende mails selecteren door de ctrl toets ingedrukt te houden. Dan druk je op de rechter muisknop en selecteert in het rolldown venster 'doorsturen' et voila. Je vult de bestemmeling in en een onderwerp en de geselecteerde mails worden als bijlagen in die ene mail verstuurd.
    I would give it all up tomorrow to live in a world without crime

  3. #3
    creature2you
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Perigo17 Bekijk bericht
    Hallo,
    Als ik het goed begrijp mogen deze mails ook als bijlage in 1 mail verstuurd worden? Voorwaarde is enkel dat U maar 1 mail dient te versturen?
    In dat geval: als de te versturen mails in de Inbox staan, ga je naar de inbox van hotmail, je selecteert daar de te versturen mails. Indien ze allen onder elkaar staan, gewoon de eerste selecteren en dan de shift toets indrukken en tegelijk de laatste mail selecteren. Als ze niet allemaal onder elkaar staan kan je verschillende mails selecteren door de ctrl toets ingedrukt te houden. Dan druk je op de rechter muisknop en selecteert in het rolldown venster 'doorsturen' et voila. Je vult de bestemmeling in en een onderwerp en de geselecteerde mails worden als bijlagen in die ene mail verstuurd.
    dat had ik ook al geprobeerd,maar dit is op de hotmailpagina van msn en blijkbaar lukt die manier niet daar..

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. IP Doorsturen?
    Door blajoh in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 6 October 2006, 16:55
  2. Inlineframe kan ik nie aanklikken
    Door broere69 in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 22 August 2006, 17:56
  3. Samen maken samen leren
    Door Beatje in forum Paint Shop Pro & Animation Shop
    Reacties: 65
    Laatste bericht: 22 April 2006, 18:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •