Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    1 January 2006
    Berichten
    64
    Bedankjes
    7
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    geen inkomende mail in outlook

    Zit met volgend probleem.Heb eerst mozilla thunderburd geinstalleerd en geconfigureerd en alles werkt prima.Nu heb ik microsoft outlook geinstalleerd en geconfigureerd met de zelfde gegevens die voor skynet nodig is.
    pop.skynet.be/relay.skynet.be.
    Maar als ik in outlook werk gebeurt het volgende.Mails versturen lukt,maar mail ontvangen lukt niet.Als ik het testen van de instellingen uitvoer blijkt alles ok.
    Heb dan thunderbird van mozila verwijderd in software en in program files.
    Dan weer naar outlook maar inkomende mail word nog niet ontvangen.
    Omdat ik mail niet kan ontvangen dan maar weer thunderbird geinstalleerd en wat blijkt.Ik moet thunderbird niet opnieuw configureren ondanks het feit dat ik dit voordien had verwijderd van de pc.Alle mails staan er weer op.
    Heeft de eerste installatie van thunderbird te maken met het feit dat in outlook geen mail kan ontvangen worden?Hoe los ik dit op want zou toch liever outlook gebruiken want het heeft meer mogelijkheden dan thunderbird.

    Groeten

    Vinny

  2. #2
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Het feit dat je thunderbird opnieuw geinstalleerd staat met behoud van alle gegevens heeft eenvoudig weg te maken met het feit dat het programma zich niet in zijn geheel laat uninstallen. Dat heeft als voordeel dat je bij een herinstallatie van je prog niet alles kwijt bent. Als je toch alles wil verwijderen dan moet je even zoeken waar Thunderbird nog andere mappen gemaakt heeft. Zelfs register cleaner slaagt er niet in om de mappen in en uit van Thunderbird te verwijderen.

    Het is niet normaal, wanneer je in outlook een test doet over je mailconfiguratie dat die ok geeft en toch je mail niet binnenkomt. Wordt je mail dan niet in een andere map gepropt in je archief of zo? Controleer het e-mail adres dat je hebt ingevoerd, het moet daar ergens mee te maken hebben.
    Laatst gewijzigd door 2B's; 29 October 2006 om 15:01
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  3. #3
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    1 January 2006
    Berichten
    64
    Bedankjes
    7
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    kan thunderbird er niet voor zorgen dat er in andere mail programma's geen mail meer kan ontvangen worden?

  4. #4
    Erelid   spruit's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 May 2005
    Berichten
    1.339
    Bedankjes
    524
    Bedankt
    144 keer in 126 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinny Bekijk bericht
    kan thunderbird er niet voor zorgen dat er in andere mail programma's geen mail meer kan ontvangen worden?
    hier is belangrijk wel e-mailprog je standaard gebruikt! En dan aan jou welke je wilt bliijven behouden.

  5. #5
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    1 January 2006
    Berichten
    64
    Bedankjes
    7
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Heb het probleem gevonden(eigenlijk niet,heb de instellingen verzenden/ontvangen gewoon eens uit en aangegeschakeld en het werkt weer).Begrijpe wie begrijpe kan!!!!!
    Nu heb ik ander probleem.Heb de pc ingedeeld met twee gebruikers.Bij elk kan dus outlook gebruikt worden.Bij elk worden de accounts aangemaakt.Hoe kan het dan dat als iemand een mail stuurt naar mijn adres, de andere gebruiker (als hij eerst outlook opent)de mail ontvangt.Het is hier toch de bedoeling dat de andere mijn mail niet kan bekijken.Hoe los ik dit op?

  6. #6
    Erelid   spruit's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 May 2005
    Berichten
    1.339
    Bedankjes
    524
    Bedankt
    144 keer in 126 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinny Bekijk bericht
    Heb het probleem gevonden(eigenlijk niet,heb de instellingen verzenden/ontvangen gewoon eens uit en aangegeschakeld en het werkt weer).Begrijpe wie begrijpe kan!!!!!
    Nu heb ik ander probleem.Heb de pc ingedeeld met twee gebruikers.Bij elk kan dus outlook gebruikt worden.Bij elk worden de accounts aangemaakt.Hoe kan het dan dat als iemand een mail stuurt naar mijn adres, de andere gebruiker (als hij eerst outlook opent)de mail ontvangt.Het is hier toch de bedoeling dat de andere mijn mail niet kan bekijken.Hoe los ik dit op?

    ok, opgelost, voor je ander probleem zal je moeten een nieuw topic posten, anders wordt het wat onoverzichtelijk...

  7. De volgende gebruiker bedankt spruit voor deze nuttige post:

    vinny (31 October 2006)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. krijg geen mail meer binnen ????
    Door sharpei in forum Internet
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 5 August 2006, 19:00
  2. Outlook Express: kan geen mail openen
    Door compuchrisje in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 9 June 2006, 00:52
  3. Verwittiging van inkomende mail bij outlook
    Door flossie-spottie in forum Internet
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 3 April 2006, 09:45
  4. Krijg geen mail binnen
    Door klaaske in forum Internet
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 27 October 2005, 12:23
  5. geen e-mail verkeer!!
    Door novice in forum Internet
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 22 August 2005, 23:55

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •