Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    25 March 2006
    Berichten
    9
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    problemen met scherm resolutie

    Hoi,

    ik starte vanochtend mijn pc op en toen gaf hij onwijs lelijk beeld, laagste resolutie die er is. bureablad is ook verandert de icoontjes enzo. lijkt net alsof de computer in veilige modus zit want ik kan de scherm resolutie ook niet veranderen hij blijft hetzelfde. wie kan mij helpen en weet wat ik moet doen om weer beetje knap beeld te krijgen?

    ik heb al geprobeerd om video kaart en monitor software up te daten maar er zijn geen update's voor. dus jammer

  2. #2
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    3 June 2005
    Locatie
    Linden
    Berichten
    1.466
    Bedankjes
    48
    Bedankt
    166 keer in 150 posts
    Dat is de zogenaamde "domme" modus wanneer Windows geen drivers kan vinden . Je zou ook dit kunnen proberen druk voor de windowslaadblokjes regelmatig op de f8 toets en kies dan voor laad laatstwerkende configuratie door deze te seleceren en op de entertoets te drukken. Kijk of het dan weer in orde is. Indien niet doe dan het volgende:
    Weet je welke 3d-kaart je hebt ? Want mits er nu geen drivers aanwezig zijn kan je het niet via het diagnotisch hulpprogramma bekijken. Zonee zou je even everest kunnen downloaden dat kan je hier downloaden : http://www.lavalys.com/products/down...&frm=0&lang=en
    Installeer het start het op druk op scherm pci/agp video en vertel mij wat er daar staat.

  3. De volgende gebruiker bedankt nielsvandesype voor deze nuttige post:

    durbo ( 6 November 2006)

  4. #3
    Beginner  
    Geregistreerd
    25 March 2006
    Berichten
    9
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    ik heb het geprobeerd met dat F8 maar toen deed hij het niet, overigens deed de pc verder niets meer hij liep helemaal vast. toen heb ik hem opgestart in de veilige modus toen was het beeld weer gewoon normaal. daarna weer gewoon windows opgestart en die was nog steeds het zelfde maar ik kon wel weer gewoon dingen doen zoals internet en forum enzo maargoed ik heb het programma gedownload en het geeft aan: INTEL GMA 900.hoop dat je hier wat aan hebt. bedankt alvastvoor je hulp

  5. #4
    Beginner  
    Geregistreerd
    25 March 2006
    Berichten
    9
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    ik heb het al gevonden, ik heb de nieuwste driver gewoon van intel gehaald gezocht op iets heel anders dan intel gma 900 die drivers deedden het niet, ik zocht echt op het product naam toen kreeg ik een driver via intel.com en toen ff opnieuw opstarten en weer perfect beeld nog mooier dan het eerst was.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. De Resolutie vast zetten in frontpage
    Door broere69 in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 11 August 2006, 12:13
  2. TFT scherm
    Door kevindewachter in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 4 April 2006, 15:29
  3. scherm oude laptop als divx scherm 12 volt
    Door prezzoud in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 21 February 2006, 22:11
  4. TfT scherm
    Door alfons in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 1 September 2005, 14:28

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •