Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    13 November 2006
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    8
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    probs internetverbinding en melding Generic Host Process....

    hallo

    schoonvader in de shit met zijn Lidl Pc
    krijgt sedert paar dagen melding Generic Host Process
    wordt ook steeds van internet gesmeten (Skynet-ADSL Light verbinding met Usb modem Thomson) dit soms na 5 minuten soms langer
    dit alles de laatste dagen...toeval?
    nu ben er langsgeweest en wou update doen voor Generic Host Process probleem (blijkbaar was het al lang geleden dat er update is uitgevoerd want sp2 was ook nog niet geïnstalleerd)
    nu het was niet mogelijk updates te doen....steeds geen verbinding en ik diende computer steeds te herstarten
    (rare was wel dat die aangaf dat er verbinding was van modem (netwerksymbool rechts van onderen)

    uiteindelijk heb ik deze geformatteerd en xp er opnieuw opgezet en installatiecd modem genomen.....uiteindelijk na enkele keren proberen is dit gelukt...liep steeds vast.....
    dus had internet verbinding
    daarna wou ik alle windowsupdates doen maar ook hier weer probs.....heel trage verbinding...dus pas de updates
    daarna kreeg ik ook weer die Generic Host melding en als extraatje kreeg ik volgende melding NT-Authority/system c:\win\system32\Isass.exe onverwachts gestopt en statuscode 128

    had gedacht met format hd en herinstallatie dat alles probleemloos ging gaan
    die Generic Hostmelding heeft die vroeger nooit gehad (er was ook bijna niks op zijn pc geïnstalleerd want gebruikt dit enkel om te mailen en te surfen)

    Kan dit alles te maken hebben met een defecte modem ? of zou er iets aan pc zelf zijn....bv hd ofzo?

    alvast bedankt

  2. #2
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Enige zinnig dat ik hierop kan zeggen:
    Generic Host Process is een fout die optreed bij het afsluiten van de pc. Tijdens het opnieuw opstarten wordt deze fout getoond. Er is daar een update voor. Zie hier voor het juiste os dat je gebruikt : http://support.microsoft.com/kb/894391

    Probeer als daar al uw problemen mee zijn opgelost?

    succes

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. weet welk process het is
    Door mXX in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 17 July 2006, 20:38

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •