idd bij ik ook budget was eerst rond de 700 wat ik toch naar de 1100€ gekregen heb met een beetje zagen![]()
idd bij ik ook budget was eerst rond de 700 wat ik toch naar de 1100€ gekregen heb met een beetje zagen![]()
Ik probeer ook het budget omhoog te krijgen maar noppes!
we hebben een plechtige kommuniekant in mei
Groetjes Buzze
maar intussen heeft nog niemand wat gezegd over het gemonteerde moederbord en de gebruikte systeemkast.
Verder ben ik ook wel nieuwschierig of er nog 1 gig geheugen bijgeplaatst kan worden , en of het bezwaarlijk is als het dan een ander merk is als de gebruikte samsung?
Wat de videokaart betreft, is het er een zonder ventilatortjes, vandaar dus dat het een afwijkend serienummer heeft, passief gekoelde kaarten worden vandaag de dag niet zoveel meer aangeboden vandaar dus onbekend.
er zijn toch genoeg passief gekoelde kaarten![]()
Dat afwijkend nummer van de graka is altijd bij de Medion PC's. De kaart presteert altijd iets beter dan de kaart onder hem (7600GS) en iets minder dan de kaart boven hem (7600GT). Ook hebben ze meestal een extra media functionaliteit. Bij de vorige PC (6650xx of wat was het), had de kaart een scart-aansluiting. Deze heeft HDMI en HDCP.
De Medion Pc is een bangelijke setup. Niets mis mee. Gaat ge goed op kunnen gamen.
Milo (21 december 2006)
Ok Bedankt allemaal, als ik hem niet kan kopen omdat het te laat is(pas na de examens, dan wordt het een andere pc, maar zal mn pa wel wat meer moeten betalen, maar ik ga proberen deze pc aan te snoepen,
Bedankt allemaal, mag een slotje op
Mvg, Emile !
Ik heb hier toch nog 1 laatste vraagje over: Het is toch het beste als je geheugen Dual channel is he ??
en is dat bij die Medion het geval? Is het dual channel ?
mvg, Emile !!
Zouden ze daar aan gedacht hebben bij Medion??![]()
Beter ten halve gekeerd dan helemaal verkeerd.
Kweet niet, maar is het beter als je dual channel geheugen hebt ?
en die pc heeft het dus niet he ? :(
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers