Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Up-to-date   commando1984's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    56
    Bedankjes
    4
    Bedankt
    3 keer in 2 posts

    Handtekening mét afbeelding

    Hey,

    Ik zou graag voor het maken van een nieuwe mail én voor het beantwoorden van mail een afbeelding onder mijn naam zetten in MS Outlook 2003. De afbeelding heb ik al in de map van "mijn afbeeldingen" staan, maar bij opties in Outlook en bij handtekeningen vragen ze een afbeelding in een andere vorm en het lukt me niet om er één in te zetten, iemand wél??

    Bedankt alvast,

    Peter

    ps: voorbeeld van afbeelding hiernaast als avatar

  2. #2
    Jule
    Gast
    Lukt mij perfekt. Ik gebruik een gewone jpg. Via Extra ga je naar opties, daar kies je é-mail indeling en klik je onderaan op handtekening. Daar kies je nieuw, geef je er een naam aan en begin je met een leeg exemplaar. Daar klik je op geavanceerd. Je krijgt een foutmelding, klikt op ja en Word opent zich. Nu klik je op invoegen afbeelding, en tikt erbij wat je wil. Daarna klik je op opslaan, sluit je word af en krijg je opnieuw een foutmelding. Je klikt op OK. Normaal zie je nu in het onderste venster uw handtekening met afbeelding staan. Je hoeft nu nog maar enkel aan te geven wanneer je ze wil gebruiken. Succes!

  3. #3
    Up-to-date   commando1984's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    56
    Bedankjes
    4
    Bedankt
    3 keer in 2 posts
    Doc1.docBedankt, maar vanaf de stap dat Word zich zou openen, opent kladblok zich,
    wat nu? Hoe krijg ik dan Word open om alles erin te zetten?

    Zie printscreen bijlage
    Laatst gewijzigd door commando1984; 3 December 2006 om 21:14

  4. #4
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik doe dat als volgt zonder Word, het vergt een minimum aan kennis van html.
    Maak eerst een handtekenig enkel met tekst en geef dat een naam.
    Open in Outlook een nieuw bericht
    Ga naar Invoegen - Handtekening en kies voor "meer"
    In het venster dat geopend wordt ziet u de naam van de handtekening en de handtekenig in tekst. Klik op de naam van de handtekening en klik daarna met rechts op de tekst. Kies voor bron weergeven. Kladblok gaat open en toont u de html code van de handtekening. Plak dan op de juiste plaats (je kunt een beetje kiezen bvb bovenaan de tekst) een nieuw stuk code zo iets als

    img style="width: 15px; height: 15px;" alt=""
    src="file:///C:/gallery/Go.gif"

    Begin deze instructie met < en eindig met > . Ik moet die twee tekens in de instructie weglaten, die wordt anders op het forum verkeerd geïnterpreteerd.
    Waarbij u een afbeelding met naam Go.gif die op de C-schijf staat in de map gallery inlast in de handtekening. Die afbeelding moet voorgesteld worden met een breedte en hoogte van 15 pixels en er is geen alternatieve tekst voorzien voor die afbeelding.

    Sla dit bestand op eventueel onder een nieuwe naam. Deze handtekening kun je nu met afbeelding invoeren en gelijk welke mail die u schrijft.
    Laatst gewijzigd door berger; 3 December 2006 om 21:50

  5. #5
    Jule
    Gast
    Open Word. Maak uw handtekening aan met afbeelding. Sla deze dan op als een htm document onder C:/Documents and Settings/Uwgebruikersnaam/Application Data/Microsoft/Handtekeningen. Let wel Application Data is een verborgen map. Daarna open je outlook, herhaal je de stappen, alleen heb je reeds de handtekening staan die je mag selecteren en instellen om te gebruiken. Natuurlijk mag je ook bovenstaande van Berger proberen. Ik heb het niet uitgetest, maar ik heb het volste vertrouwen erin dat ze goed werkt.

  6. #6
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    In kladblok werkt het wel, maar in Word is het uiteraard simpelder.
    Laatst gewijzigd door berger; 5 December 2006 om 14:51

  7. #7
    Up-to-date   commando1984's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    56
    Bedankjes
    4
    Bedankt
    3 keer in 2 posts
    Berger,

    Idd, in Word is het ietske makkelijker, maar heb jouw tekst en uitleg toch alvast bewaard! Je weet maar nooit... ;-))

    Txs anyway!

    Peter

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Handtekening
    Door balto-lover in forum Grafisch algemeen
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 30 November 2006, 22:26
  2. animated afbeelding op afbeelding?
    Door Joga in forum Grafisch algemeen
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 25 August 2006, 17:17
  3. handtekening
    Door machine head in forum Grafisch algemeen
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 29 June 2006, 14:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •