Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 46
  1. #11
    Gevorderd   Some_body's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Ergens aan de Maas ;)
    Berichten
    378
    Bedankjes
    79
    Bedankt
    76 keer in 48 posts
    Ik zit al 4 jaar bij Belgacom met mijn Adsl en ik heb een keer probs gehad ma daar hebben ze me toen onmidddelijk mee geholpen via de telefoon en maar een 10 tal minuten

    Voor mij niks dan positief nieuw over Belgacom

    Greetss Some_body

  2. De volgende gebruiker bedankt Some_body voor deze nuttige post:

    rap ( 2 January 2007)

  3. #12
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.789
    Bedankjes
    766
    Bedankt
    990 keer in 777 posts
    heb een vriend met belgacom en zegt altijd als hij hier op bezoek komt wat gaat het hier toch rap.
    reactie van en tevreden telenet klant .

  4. De volgende gebruiker bedankt dannyma voor deze nuttige post:

    rap ( 2 January 2007)

  5. #13
    Up-to-date   Pcfreakske2000's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 December 2006
    Locatie
    Mechelen, België
    Berichten
    78
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    18 keer in 16 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rap Bekijk bericht
    Dear all,

    Vorige week dd 15dec s'ochtend ingeschreven bij Belgacom Meir voor de promo 'digital tv en adsl 3 maand gratis' Bij inschrijving zei de plaatselijke agent dat het 5 werkdagen zou duren voor de activatie van adsl. Hij ging mij persoonlijk die vrijdag per gsm contacteren om de juiste actievatiedata door te geven en ik mocht al nu reeds alles installeren. Thuis gekomen begin ik aan de installatie met cd'tje van Genius easy install en halverwege heb ik reeds een probleem. Na 3 kwartier getracht te bellen met helpdesk op het '0900' nr geraak ik toch binnen en naar 15min 'te betalen' zegt die man dat de installatie maar kan vanaf adsl actief is. Leuk om het op die manier te horen.
    Tot heden toe nog steeds geen belletje ontvangen met juiste data. Maandag dd 18dec gebeld en daar wist men nog steeds van niks ( wel aanvraag dossier gevond maar nog steeds geen data) en ik moet wachten tot een briefje van hun in de bus valt. Vandaag , na 5 werkdagen, nog steeds geen brief en geen adsl. Ik bel terug met 0800nr en daar zegt mij men leuk, "geachte klant, daar er een probleem is met de plaatselijke centrale zal de activatie maar enkel vanaf 09JAN07 zijn indien er geen andere problemen zich voordoen. Prettige feestdagen en salut."

    IS DIT SERVICE???????
    IK BEN NOG NIET BEGONNEN EN HET BEGINT AL!!!!!

    Uiteraard weet ik dat mijn aanbieding begint vanaf de dag van activatie maar 1 belletje had al veel frustratie en hoop kunnen besparen. Ik vrees ervoor dat na ' de 3MAANDEN ' ze mij al kwijt zijn.

    Heeft iemand dit al meegemaakt?

    Een klein beetje 'pissed' rap

    Grtz

    @rap : Tja , Belgacom , trekt op niks.

    Mijn vriendin heeft ook vroeger Belgacom gehad en ze had constant miserie.

    Toen haar USB modem het begaf , heb ik haar aangeraden om over te schakelen op Telenet. Nu is ze al een tijdje Telenet klant en zonder problemen. Ze is nu vele contenter dan vroeger bij Belgacom.

    Ik heb zelf nooit Belgacom gehad, ik ben direct Telenet klant geworden.
    Ondertussen ben ik dat al 6 jaar.

    Mijn vriendin haar nicht heeft nog steeds Belgacom ADSL , we hebben haar aangeraden van over te schakelen , maar ja , ze wil niet. Dus ja , dan moet ze maar miserie blijven hebben,hé.

  6. De volgende gebruiker bedankt Pcfreakske2000 voor deze nuttige post:

    rap ( 2 January 2007)

  7. #14
    Up-to-date   Pcfreakske2000's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 December 2006
    Locatie
    Mechelen, België
    Berichten
    78
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    18 keer in 16 posts

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dannyma Bekijk bericht
    heb een vriend met belgacom en zegt altijd als hij hier op bezoek komt wat gaat het hier toch rap.
    reactie van en tevreden telenet klant .


    @dannyma : Inderdaad, dannyma, Telenet is vele beter en vooral : veel sneller !

    Ook een reactie van een tevreden Telenet klant.


    Ik moet wel zeggen dat ik vroeger wat miserie met Telenet heb gekend , maar dat lag aan de kabelmodem.

    Ik heb wel lang ( een aantal jaren ) moeten gaan zagen bij Telenet alvorens ze tot het besef kwamen dat ik het beu was , die problemen. Ze hebben dan begin dit jaar de kabelmodem komen vervangen en sindsdien geen problemen meer met Telenet.


    En toen zei die persoon in de Klantendienst van Telenet tegen mij : "Amai , precies al veel problemen gehad" , waarop ik antwoordde "Ja , ik heb al veel komen klagen, maar er wordt nooit iets aan gedaan".

    Toen is die persoon in actie geschoten en heeft een technieker naar mij thuis laten komen en werd de kabelmodem vervangen door een nieuwe.

    Toen had ik wel nog een "oud" Telenet abonnement ( Telenet Internet Mono ) , maar toen in april dit jaar de "snelheidsverhoging" van kracht werd , ben ik maar ineens overgeschakeld.

    Toen had ik nog mijn oude Compaq Presario, maar die gaf de geest. Vandaar dat ik nu een nieuwe pc heb sinds eind april dit jaar.

  8. De volgende gebruiker bedankt Pcfreakske2000 voor deze nuttige post:

    rap ( 2 January 2007)

  9. #15
    Gevorderd   slijkdabberke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 June 2005
    Berichten
    368
    Bedankjes
    37
    Bedankt
    64 keer in 41 posts
    ik ben van mening dat belgacom + telenet geldkloppers zijn
    met hun abo's van 10 of 15 gig
    hunne nieuwsserver sucks
    daarom ben ik bij dommel
    50 gig download gene smallband
    nieuwsserver is dik in orde post van 40 dagen oud , geen probleem
    voor 33 € telefoon bij in
    akkoord je moet nog een discovery lijntje hebben van 7 €
    t'is minder snel dan telenet , maar je moet geen payserver bij betalen
    en ook geen dure blokken bijkopen
    de helpdesk is uitermate vriendelijk en lossen uw probleem op
    dus dat was mijn mening hierover
    beste wensen nog voor 2007

  10. De volgende gebruiker bedankt slijkdabberke voor deze nuttige post:

    rap ( 2 January 2007)

  11. #16
    Gevorderd   rap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2006
    Berichten
    414
    Bedankjes
    882
    Bedankt
    664 keer in 456 posts
    Hey Juül, bedankt, maar toch kleine opmerking. Nogmaals gebeld met "helpdesk Belgacom" na 10min héél vriendelijke jonge dame gehad die zelf er niet aan uit kon waarom het zolang tijd in beslag neemt om de adsl te activeren. Zij zocht het uit en blijkbaar moeten ze "kabel met koper" trekken daar mijn actieve lijn geen adsl kan verwerken. Konden ze dit niet bij het begin al doorgeven? Zij kunnen dit toch rechtstreeks nakijken in hun "files"!
    Nu kunnen ze maar eerst op 9jan dit, met een technieker, langskomen. Je moet er minstens een 1/2dag verlof voor nemen. De aanpassing zou gratis zijn, das nog een geluk. Kwantiteit boven kwaliteit?? grt rap

  12. #17
    Gevorderd   rap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2006
    Berichten
    414
    Bedankjes
    882
    Bedankt
    664 keer in 456 posts
    Dear all,

    Trouwens allen bedankt voor jullie reactie's. Het zal altijd wel een eeuwig debat blijven welke provider nu het beste is. Ieder heeft zijn voorkeur,mening hierover en dat moet zo blijven, ook in 2007. Tot slot, beste voornemens voor 2007 voor jullie allen. grtz rap

  13. #18
    Gevorderd   rap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2006
    Berichten
    414
    Bedankjes
    882
    Bedankt
    664 keer in 456 posts

    vervolg Belgacom

    Dear all,

    Na inschrijving dd 15dec heb ik tot heden toe nog GEEN adsl.
    We zijn vandaag 09jan. Jongens toch, wat blijkt nu het probleem te zijn dat er in mijn straat 'de boys van de waterwerken' zijn langs geweest, ergens begin oktober 06, en zij meer dan waarschijnlijk de oorzaak zijn van mijn (geen) connectie. Alles in het huis is reeds aangepast door de vriendelijke belgacomman, klaar om adsl te ontvangen maar ergens buiten zou er ergens een probleem zijn aan de kabel. Hopelijk voor mijn deur want anders moeten ze heel de straat gaan controleren. Geduldig zijn en pech hebben moet toch deugd doen nietwaar? Volgende week maandag afspraak met andere straattechniekers die de straat en kabel gaan controleren.

    Keep you posted.

    Grtz

    rap

  14. #19
    Gevorderd   rap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2006
    Berichten
    414
    Bedankjes
    882
    Bedankt
    664 keer in 456 posts
    Dear all,

    Tot mijn zeer grote verbazing heb ik dan toch adsl.
    Enkel het signaal voor digitale tv is nog niet ok maar das voor deze momenteel niet belangrijk. Nu kan ik rustig netten, YES, t'is zover.

    thanks to all of you voor jullie reactie's enz.

    Grtz,

    rap

  15. #20
    Jule
    Gast
    Proficiat, u heeft goed gekozen. Had u voor een kleinere provider zonder juridische dienst gekozen, dan had Belgacom nog iets langer met uw voeten geleuterd. Trouwens, nog eens proficiat, de meeste mensen hebben voor hun vaste telefoonlijn twee koperdraadjes nodig??? Moesten techniekers van Belgacom uw straat komen open breken, soigneer hen goed. Als uw kabels perfect in orde zijn, kan u gerust van provider veranderen. (Indien gewenst.) Succes!!

  16. De volgende gebruiker bedankt Jule voor deze nuttige post:

    rap (11 January 2007)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. edpnet als provider
    Door rap in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 10 November 2006, 18:49
  2. Welke provider?
    Door jekrussek in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 25 June 2006, 17:46
  3. Overschakeling provider
    Door nibler in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 34
    Laatste bericht: 9 May 2006, 11:51
  4. gratis provider
    Door loeti in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 25 January 2006, 22:14
  5. Ik zoek een provider
    Door Trax in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 16 January 2006, 20:13

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •