Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 46
  1. #21
    Gevorderd   rap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2006
    Berichten
    414
    Bedankjes
    882
    Bedankt
    664 keer in 456 posts
    Beste Juul ,

    Dit is van het begin de opzet. Belgacom alles laten gratis checken en gratis laten installeren zodanig ik zonder problemen kan 'netten'. Ongeveer 3 weken voor dat mijn promo vervalt, schrijf ik me in bij andere provider die goedkoper en meer down/upload aanbiedt. Misschien ik wel zal inboeten kwestie van service maar dat heb ik er graag voor over. Schandalig 39.95eur betalen voor 10g terwijl de kleintjes meer voor minder kunnen/zullen aanbieden.

    Grtz,

    rap

  2. #22
    Jule
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rap Bekijk bericht
    Ongeveer 3 weken voor dat mijn promo vervalt, schrijf ik me in bij andere provider die goedkoper en meer down/upload aanbiedt.
    Euh, goed informeren. Hoelang doet Belgacom erover om hun netwerkkaart weg te halen? En hoelang heeft de ander nodig om de zijne (door Belgacom) te laten instaleren? Als de kaart van Belgacom er nog inzit, terwijl de technieker reeds de andere komt steken, kan je lang zonder adsl zitten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rap Bekijk bericht
    Misschien ik wel zal inboeten kwestie van service maar dat heb ik er graag voor over.
    Inboeten aan service? Als ze een goeie helpdesk hebben, die bereid is om uw adsl-signaal van daaruit te checken, heeft u alles wat u nodig hebt. Als uw adsl signaal in orde is en u heeft geen toegang tot het net, ligt het probleem aan uw installatie. En dan is het altijd goedkoper om uw eigen verstand te gebruiken of een computer deskundige uit uw streek te betalen dan iemand van uw provider te laten langs komen. In de hoop u bij deze toch enige nuttige informatie te schenken ...

  3. De volgende gebruiker bedankt Jule voor deze nuttige post:

    rap (11 January 2007)

  4. #23
    Gevorderd   rap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2006
    Berichten
    414
    Bedankjes
    882
    Bedankt
    664 keer in 456 posts
    Hey Juül,

    Begin nu al te panikeren. 1 maand moeten wachten en dan zeg jij dat ik misschien wederom misschien nog lang kan wachten om terug te kunnen netten? Doe me dat niet aan hé!

    Grtz

    rap

  5. #24
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    En hoelang heeft de ander nodig om de zijne (door Belgacom) te laten instaleren? Als de kaart van Belgacom er nog inzit, terwijl de technieker reeds de andere komt steken, kan je lang zonder adsl zitten.
    Kaart? Ik ben overgestapt van gewoon telefoonsurfen naar adsl, gewoon zelf een modem gekocht, that's all. Na 3 dagen surfte ik alweer.
    Later werd ik (ook op afstand) op max speed gezet, geen kaart ter sprake gekomen.
    Nu ben ik bij Telenet (televisietoestanden, dus àlles maar tegelijk nu). Ook niks kaarten verwisselen, kabeltje aangesloten en voilà.
    Heb geen seconde zonder internet gezeten, behalve als de server platviel natuurlijk.
    Onze intrede bij telenet heeft trouwens al een ferme anekdote, wat ik van Skynet niet meteen kan zeggen. Ben er altijd goed bediend geweest, ook met abonnementswissels enz.
    't Zal zijn zoals met auto's zeker? je heb maandagse en vrijdagse...

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  6. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    rap (11 January 2007)

  7. #25
    Gevorderd   rap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2006
    Berichten
    414
    Bedankjes
    882
    Bedankt
    664 keer in 456 posts
    Hey compuchrisje,

    Bedoel je loeten?? ha ha

    Grtz

    rap

  8. #26
    Geek   Kokki's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    2.434
    Bedankjes
    159
    Bedankt
    683 keer in 607 posts
    Ja, dat van die kaart begrijp ik ook niet goed.
    Als je een netwerkkaart in je pc hebt zitten koop je best een ethernetmodem. Die is dan van jou, wat moet Belgacom dan nog bij jou thuis komen doen? Voor een desactivatie van je adsl moeten ze toch niet bij je thuis zijn.
    Een adsl-installatie is heel simpel; dat kan je goed zelf doen. Login en ww ingeven en je bent vertrokken. Schakel je over naar een andere provider, dan moet je alleen de nieuwe inloggegevens invullen.
    Best schakel je enkele dagen voor je abo vervalt over naar een andere provider. Zodoende heb je wel een overlapping; maar je hebt ook internet. Als het iet overlapt kan je even zonder adsl zitten. Zeg tegen je nieuwe provider wanneer je oud contract afloopt; daar houden ze meestal wel rekening mee. (als dat kan natuurlijk)

  9. De volgende gebruiker bedankt Kokki voor deze nuttige post:

    rap (12 January 2007)

  10. #27
    Gevorderd   rap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2006
    Berichten
    414
    Bedankjes
    882
    Bedankt
    664 keer in 456 posts
    Hey Kokki,

    Ben ingegaan op de promo adls+ digitale tv 3maand gratis waarbij ik gratis een philips adsl modem heb bijgekregen. Als ik voor de 3maand dit opzeg behoud ik alles behalve de digittoestel voor de tv die ik verplicht moet binnendoen. Dus ook gratis modem behouden. Dus ik hoef geen nieuwe te kopen en gewoon zoals je zei, op tijd nieuwe provider aanspreken en hup, kan lekker weer verderwerken. Ik zou jullie niet meer kunnen missen. Zo'n toffe reactie's en hulp. Da's niet overal zo zenne.

    Grtz

    rap

  11. #28
    Jule
    Gast
    @ Mama : Gewoon telefoonsurfen?? Een 56 Kb inbelmodem bedoel je? Dan moet er geen kaart op je lijn zitten. 't Is pas voor adsl dat de provider een kaart moet laten steken. Je snelheid van downloaden is trouwens afhankelijk van hoever je van deze kaart verwijdert bent. (Zeg maar hoe ver van de telefooncentrale ...) Je kan dit online laten checken. Overschakelen van adsl naar telenet is ook geen probleem. adsl = twee koperdraadjes zijnde je telefoonlijn, telenet = één koperdraadje zijnde je televisiekabel. Het zijn trouwens twee totaal verschillende systemen. Niet met elkaar te vergelijken. Maar als je overschakelt van de ene adsl provider naar een andere adsl provider, moet de kaart in de telefooncentrale vervangen worden. Het is trouwens deze kaart die je trafiek registreert. Wist je trouwens dat Telenet de enige firma is die je onmiddelijk kan overschakelen naar hun systeem daar er geen Belgacom mee gemoeid is?

  12. De volgende gebruiker bedankt Jule voor deze nuttige post:

    rap (12 January 2007)

  13. #29
    Gevorderd   rap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2006
    Berichten
    414
    Bedankjes
    882
    Bedankt
    664 keer in 456 posts
    Hey Juül,

    Inderdaad, bij de centrale van Belgacom moet men inderdaad iets met een kaart doen om adsl door te laten gaan. Hopelijk vergt dit niet teveel moeite.

    Grtz

    rap

  14. #30
    Jule
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kokki Bekijk bericht
    Een adsl-installatie is heel simpel; dat kan je goed zelf doen. Login en ww ingeven en je bent vertrokken. Schakel je over naar een andere provider, dan moet je alleen de nieuwe inloggegevens invullen.
    Best schakel je enkele dagen voor je abo vervalt over naar een andere provider. Zodoende heb je wel een overlapping; maar je hebt ook internet. Als het iet overlapt kan je even zonder adsl zitten. Zeg tegen je nieuwe provider wanneer je oud contract afloopt; daar houden ze meestal wel rekening mee. (als dat kan natuurlijk)
    Welke provider heeft u? Geen edpnet? Wel dan nodig ik u uit om uw inloggegevens in te vullen op mijn computer. Ik ga mijn gegevens wissen. Ik zou heel graag zien hoe u online geraakt ... De nieuwe provider laten weten wanneer je oud contract afloopt is wel goed. Dit om zo kort mogelijk zonder adsl te zitten. Maar een dag of twee zonder is nooit uitgesloten ... En je contacteert best de nieuwe provider 3 weken op voorhand ...

  15. De volgende gebruiker bedankt Jule voor deze nuttige post:

    rap (12 January 2007)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. edpnet als provider
    Door rap in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 10 November 2006, 18:49
  2. Welke provider?
    Door jekrussek in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 25 June 2006, 17:46
  3. Overschakeling provider
    Door nibler in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 34
    Laatste bericht: 9 May 2006, 11:51
  4. gratis provider
    Door loeti in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 25 January 2006, 22:14
  5. Ik zoek een provider
    Door Trax in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 16 January 2006, 20:13

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •