Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 46 van 46
  1. #41
    Geek   Kokki's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    2.434
    Bedankjes
    159
    Bedankt
    683 keer in 607 posts
    Dag Juul,

    Welke provider heb je nu net? Edpnet? Dan ga je met mijn Dommelgegevens niets zijn. Ikzelf heb dus al regelmatig de login van een skynetabonnee gebruikt bij mij thuis (=Dommel) (en ook omgekeerd) en dat werkt dus perfect. Je moet er zelfs de modem niet voor uittrekken. Verbinding verbreken, gegevens veranderen en opnieuw verbinding maken is voldoende.
    Dit geldt dus wel enkel bij adsl he, bij telenet (of kabel) lukt dit dus niet.
    Ergens heb ik het gevoel dat ik je niet helemaal goed begrepen heb. Die traffiekkaart zoals je het noemt, is dat nu een kaart ergens bij je thuis of in een wijkcentrale? Een netwerkkaart in je pc heeft idd een unieke code (het MAC-adres).
    Of heb je toch Dommel, en hun telefonie erbij? Als je daar zit, dan heb je wellicht een modem van hun (Fritzbox). Het nadeel van die modems is dat daar de inloggevens inzitten en dat alleen Dommel het paswoord kent. Als je in dit geval de gegevens van iemand anders wilt invullen, dan moet je een andere modem gebruiken. Bellen gaat dan alleen maar aan het "dure" belgacom(discovery) tarief.

  2. #42
    Jule
    Gast
    Nee hoor edpnet. Mare, we begrijpen elkaar inderdaad verkeerd. Daarom deze kleine vraag: Hoe weet uw provider precies hoeveel dataverkeer u heeft? En die traffiekkaart zit in de 'wijkcentrale' als dat uw naam is voor een telefooncentrale ... Want u eigen netwerkkaart kan u dagelijks vervangen zodat u dagelijks een ander MAC-adres heeft ... Providers zijn zo dom nog niet ... Maar ik weet niet hoe Dommel werkt. Met een vast of flexibel IP-adres? Dat de inloggegevens reeds in de Fritzbox zitten is een kwestie van extra beveiliging. Want als u de gegevens verandert en uw IP-adres vernieuwt doet u aan identiteitsdiefstal. Zoiets is dodelijk voor Dommel. Want dan kan u bellen op hun kosten als u een slim trucje speelt ... (No more explication about this, it would be illegal ...)

  3. #43
    Gevorderd   rap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2006
    Berichten
    414
    Bedankjes
    882
    Bedankt
    664 keer in 456 posts
    Dear all,
    weet iedereen nog wat de aanleiding was van dit 'onderwerp'? Belgacom.
    Vervolg. Uiteindelijk zijn de techniekers gisteren langsgekomen (gratis checken, aanpassen) en ja , alles werkt prima. Zelfs de digitale tv programma's instellen + uitleg.Heeft uiteindelijk heel lang geduurt, originele inschrijfdatum was nl. 15dec2007. Dus m.a.w na 1 maand heb je ADSL+DIGITAL TV PROMOTIE bij U thuis. Schitterend De helpdesk skynet/belgacom super daaromtegen, vriendelijk, kennis van zaken, behulpzaam. Mij zul NOOIT slecht horen spreken. Ik werk zelf op een callcenter en weet uit eerste hand dat er soms vragen worden gesteld op het randje (en soms erover) het belachelijk toe. Dus SUPERPLUIM voor belgacom helpdesk. Voor mij mag hierop een slotje.

    Met alle respect,

    Grtz
    rap

  4. #44
    Gevorderd   rap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2006
    Berichten
    414
    Bedankjes
    882
    Bedankt
    664 keer in 456 posts
    Sorry, foutje was 15dec2006.

    Thanks to you all for your intrest.

    rap

  5. #45
    Geek   Kokki's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    2.434
    Bedankjes
    159
    Bedankt
    683 keer in 607 posts
    volgens mij bepalen ze alles aan de hand van je login. Ik heb er geen andere verklaring voor.
    Dommel werkt ook met flexibele ip-adressen.

    @rap: je hebt gelijk, we zijn een beetje off-topic gegaan.
    Laatst gewijzigd door Kokki; 16 January 2007 om 22:20

  6. De volgende gebruiker bedankt Kokki voor deze nuttige post:

    rap (16 January 2007)

  7. #46
    Gevorderd   rap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2006
    Berichten
    414
    Bedankjes
    882
    Bedankt
    664 keer in 456 posts
    Dear all,

    Versta me niet verkeerd, dit is zeer nuttige info maar behoord tot een ander topic.

    Grtz

    rap

  8. De volgende gebruiker bedankt rap voor deze nuttige post:

    compuchrisje (16 January 2007)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. edpnet als provider
    Door rap in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 10 November 2006, 18:49
  2. Welke provider?
    Door jekrussek in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 25 June 2006, 17:46
  3. Overschakeling provider
    Door nibler in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 34
    Laatste bericht: 9 May 2006, 11:51
  4. gratis provider
    Door loeti in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 25 January 2006, 22:14
  5. Ik zoek een provider
    Door Trax in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 16 January 2006, 20:13

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •