Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    fieldoxide
    Gast

    Glimlach powerpoints openen niet meer in powerpoint 2007

    Hallo,
    zit met een probleem,sinds de upgrade van office 2003 naar office 2007 krijg ik mijn oude ppsjes niet meer open,Ik heb een resem powerpoints staan op mijn pc die ik vroeger gekregen heb en deze waren allemaal te openen met powerpoint van office 2003,deze krijg ik nu niet meer open met de nieuwe powerpoint,het rare is als ik nieuwe powerpoints krijg deze wel openen met office 2007,ik krijg ook telkens een foutmelding als ik de oude open:er zouden problemen met mijn antivriusprogramma zijn,wat volgens mij niet juist is,gebruik nod32 met de laatste updates.
    Alle hulp is welkom.Thx!

  2. #2
    Icemar
    Gast
    open eens powerpiont 2007 en dan bestand openen en daar een pps inzetten gaat hij dan wel open ?
    heb je ook bij het instaleren gezegt dat hijeen update moet uitvoeren op je huidige versie en dan de bestanden die je op je pc heb staan die met de vorige versie werd geopend ook te mogen conveteren tot de versie die je er nu op heb staan ?

  3. #3
    fieldoxide
    Gast
    Als ik powerpoint open en dan zo een 'oude' pps wil openen krijg ik weer een foutmelding: Het geselecteerde bestand is waarschijnlijk geen geldig microsoft office powerpoint bestand,het is wellicht een ander soort microsoft bestand of een bestand dat met een ander programma is gemaakt.
    Als ik office 2007 geinstalleerd heb heb ik de functie updaten genomen dus dat is allemaal ik.Iets van converteren tijdens de update installatie heb ik naar mijn weten niet gezien,programma heeft mij dat toch niet gevraagd.

  4. #4
    Icemar
    Gast
    dat was een hokje die je moets aanvinken tijdens de instalatie om je files geschikt te maken voor office 2007

  5. #5
    Expert   strikerfox's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 May 2005
    Locatie
    wervik
    Berichten
    581
    Bedankjes
    125
    Bedankt
    292 keer in 202 posts
    een upgrade zorg bijna altijd voor problemen heb ik al genoeg mee ge maakt , bijzonder voor een windowns progamma, het beste is altijd de oudere versie verwijderen en de voledige nieuwe instaleren.

  6. De volgende gebruiker bedankt strikerfox voor deze nuttige post:

    fieldoxide (27 December 2006)

  7. #6
    fieldoxide
    Gast
    Ok,
    ik zal de 'upgrade' versie verwijderen en dan de volledige office 2007 installeren.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. nzb file's openen niet meer
    Door goodpitcher in forum Overige software
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 25 November 2006, 19:31
  2. kan afbeeldingen in word niet meer openen
    Door pujol88 in forum Office
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 19 October 2006, 18:51
  3. film openen in powerpoint
    Door dikkeveertiger in forum Office
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 15 May 2006, 11:38
  4. bestand niet meer te openen in powerpoint
    Door walter-1- in forum Office
    Reacties: 19
    Laatste bericht: 4 November 2005, 01:06
  5. kan site bbc.co.uk niet meer openen
    Door glendorfan in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 13 August 2005, 15:44

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •