Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: modem motorolla

  1. #1
    barca
    Gast

    modem motorolla

    yow iedereen heb een keer een vraagje ivm met men modem.
    heb dus een motorolla sb5100E surfboard en ben mijn boekje verloren. zou men modem op port forwarding of dmz moeten kunnen instellen en weet niet hoe. kan er mij iemand een beete uitleg geven aub? of kan ik bij motorolla zelf een handleiding downloaden of iets in die aard? dank u barca

  2. #2
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.885
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.626 keer in 1.037 posts
    Laatst gewijzigd door ghost; 6 June 2005 om 02:03
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  3. #3
    barca
    Gast

    Re: modem motorolla

    dank u wel ghost voor de wel zeer goede links. heb ze al een keer bekeken maar ben der niet zo in thuis en vindt niet hoe ik moet kijken voor mijn probleem. wat is port forwarding eigenlijk of dmz modus? kun jij of iemand anders een klein beetje meer info geven van hoe in te stellen. denk dat het moet via netwerkverbing maar weet niet juist hoe. alvast bedankt héé.

  4. #4
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts

    Re: modem motorolla

    Volgens mij is dit een gewone modem, dus niet een router waar je vanalles kan instellen. Een router bezit een firewall waar je port forwarding en dmz kan instellen om bepaalde toegang toe te laten naar uw pc. Met een modem gaat dat niet, die laat alles zo wie zo door.

  5. #5
    barca
    Gast

    Re: modem motorolla

    azo, had dit ergens gelezen dat er geen firewall op zit op deze modem. dus is ook niet in te stellen. bedankt voor de reacties alvast, zal het anders moeten oplossen.

  6. #6
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts

    Re: modem motorolla

    Als het is om bepaalde games online te spelen of andere software toegang te geven tot je pc, moet je eens kijken naar de eventuele software firewall die op uw pc staat. Als je XP SP2 draait, moet je eens zien bij de firewall van windows zelf. Hier kan je ook bepaalde toepassingen toegang verlenen. Als je een aparte soft firewall hebt, zoals zonealarm ed, moet je daar eens zien. Daar kan je dat ook instellen

  7. #7
    barca
    Gast

    Re: modem motorolla

    dank u wel peterN zal waarschijnkijk te maken hebben met sp2 zit er nog maar een 14 tal dagen op. zal het een keer bekijken.

  8. #8
    barca
    Gast

    Re: modem motorolla

    ben dus nog altid bezig met dit probleem en heb een keer een poortscan gedaan. met de volgende resultaten als gevolg. heb er een vriend van mij laten naar kijken en ie zegt het volgende.>al uw poorten zijn afgesloten
    hoe zet ik poorten open??? is dit via start>configuratiescherm>windows firewall>uitzonderigen>poort toevoegen? zal er meteen bij zeggen dat ik de cd-rom van mijn motoralla heb ingestoken en niets vind om deze te configureren. heb er dan ook nog mijn cd-rom van linksys ingestopt en deze kan ik ook niet configureren voor poorten denk ik.

  9. #9
    barca
    Gast

    Re: modem motorolla

    oei heb dus een bestand geuploded maar vind dit niet?? :verlegen: waar is het heb beheer bijlagen gebruikt? wilde een bijlage toevoegen. is zo niet zeker?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. modem
    Door musiclover in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 6 January 2006, 19:16
  2. modem router
    Door robbedoeske_007 in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 13 December 2005, 10:39
  3. modem geschikt????
    Door kupa in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 29 August 2005, 09:34

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •