Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1
    Up-to-date   Pcfreakske2000's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 December 2006
    Locatie
    Mechelen, België
    Berichten
    78
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    18 keer in 16 posts

    Post SUPERAntiSpyware : betrouwbaar ?

    Hey iedereen,


    Sinds enkele dagen gebruik ik SUPERAntiSpyware ( http://www.superantispyware.com ).
    Op andere fora ( Zita.be ) zei men dat dit weldegelijk een betrouwbaar programma is.

    Wat is jullie mening hierover ?

    Alvast bedankt.
    Groetjes,


    Pcfreakske2000

  2. #2
    Geek   eventure's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Vrasene
    Berichten
    2.291
    Bedankjes
    540
    Bedankt
    1.100 keer in 526 posts
    http://www.hijackthis.nl/forum/viewt...c333773e833f48

    Blijkbaar is het een niet echt betrouwbaar programma,
    mijn voorstel is dus gewoon verwijderen en AVG Antispyware gebruiken

    Dit is de link naar zita: http://forums.telenet.be/breedband/s...d.php?t=126743
    maar ik zou toch eerder de eerste vertruwen
    Laatst gewijzigd door eventure; 23 February 2007 om 23:26

  3. #3
    Jule
    Gast
    Ik gebruik reeds langer superantispyware. Ondertussen is mijn pc ook eens gescand door een betalend programma, wel dat vond niks.(Superantispy was toen tijdelijk verwijdert.) Nu heb ik terug superantispy staan. Zeer tevreden.

  4. #4
    Sarana
    Gast
    Hai PC freakske 2000 en Juül,

    Superantispyware krijgt ook negatieve kritieken op fora hoor. Als je googled op superantispyware en je kijkt in het forum van hijackthis.nl dan zie je al meerdere gebruikers die er ontevreden over zijn.

    Klachten o.a.:
    - veel vals positieven (zelfs bestanden in mappen die niet eens op je computer aanwezig zijn worden aangegeven)
    - slechts gedeeltelijke verwijdering van bestanden waardoor er veel onnodige mappen en restanten op je computer achterblijven.
    - programma vraagt na verwijdering van spyware bijna steeds om een herstart.

    Als ik die dingen lees zou ik het niet betrouwen. Je zegt als je scant met ander antispyware-programma dat dit inderdaad niks vindt als Superantispyware niks gevonden heeft maar zou dit niet kunnen komen omdat Superantispyware de spyware al grotendeels verwijderde, niet helemaal, en daardoor de spyware niet meer herkenbaar is voor andere antispyware-programma's?

    Ik gebruik nu Spywareblaster in combinatie met Comodo firewall en mijn computer blijft goed lopen zo. AVG-AntiSpyware heb ik even getest maar dat vertraagt de opstart van je systeem erg en scant heel langzaam.

    Jij moet natuurlijk weten of je die kritieken op Superantispyware gelooft en zelf je conclusies trekken hé.

    grtjs,
    Sarana
    Laatst gewijzigd door Sarana; 24 February 2007 om 15:17

  5. #5
    Jule
    Gast
    En ik gebruik speciaal dat betalend programma niet omdat het iedere keer vroeg om een herstart ... Superantispy vertraagt ook het opstarten van de pc. Net als een antivirus. Voor mij is dit duidelijk voelbaar daar ik een pc heb van + 6 jaar. Ik ben tevreden en trek mij bijgevolg niks aan van de kritiek ... Want er zijn ook mensen die NOD32 gaan afbreken als antivirus, terwijl ik daar uitmuntend tevreden over ben ... Nu, elk zijn mening ... Maar sinds het gebruik van spywareblaster, vindt superantispyware niet veel meer!

  6. #6
    Erelid   nojs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Eeklo
    Berichten
    2.806
    Bedankjes
    1.459
    Bedankt
    869 keer in 527 posts
    als hij hier tussen staat moet je hem verwijderen, anders niet

    http://spywarewarrior.com/rogue_anti-spyware.htm
    Géén linken in de handtekening !

  7. #7
    Up-to-date   rve123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 July 2006
    Locatie
    Oude Wetering
    Berichten
    51
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    7 keer in 7 posts
    Het topic op Hijackthis is inmiddels 11 maanden oud...

    Inmiddels wordt het programma steeds vaker gebruikt. Er zijn ook Hijackthis-helpers die het programma aanraden om infectie's te verwijderen. In preventie-teksten ben ik het programma echter nog niet tegengekomen.

    Het programma heeft veel vooruitgang geboekt en de makers ervan gaan goed om met kritiek en tips.

    SpywareWarrior geeft het programma ook aan als "Veilig".
    Rve123

  8. #8
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Heb dit natuurlijk niet laten voorbijgaan om het ook eens uit te testen, maar na a²squared en adawareSE, kon zelfs superAS niks meer vinden. Ga hem toch nog een tijdje laten staan, om te zien of die verhouding ook zo zal blijven.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  9. #9
    Gevorderd   parasiet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 January 2007
    Locatie
    oostvlaanderen
    Berichten
    120
    Bedankjes
    44
    Bedankt
    26 keer in 22 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Heb dit natuurlijk niet laten voorbijgaan om het ook eens uit te testen, maar na a²squared en adawareSE, kon zelfs superAS niks meer vinden. Ga hem toch nog een tijdje laten staan, om te zien of die verhouding ook zo zal blijven.

    en omgekeerd???

    grts
    parasiet

  10. #10
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Oké parasiet: getest en prima bevonden. In omgekeerde volgorde, dus na de Superantispyware ook Asquared free en Adaware gedraaid, beiden vonden enkel een cookie van de site die op 't moment open stond. Voor de rest nihil. Dus mijn ervaring: prima spul!

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Superantispyware
    Door nielsvandesype in forum Malware
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 3 November 2006, 13:16

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •