Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Gevorderd   Alviarin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 March 2006
    Berichten
    259
    Bedankjes
    180
    Bedankt
    29 keer in 17 posts

    Welk internetabonnement is prijs / kwaliteit het beste?

    Hoi,

    Binnenkort verhuis ik. Ik dien dan ook een nieuwe telefoonaansluiting, kabelaansluiting etc. te nemen.

    Wat ik nodig heb is dus een kabelaansluiting om TV te kijken (digitaal), te surfen (toch een abonnement met 30 GB/ maand (raakt niet altijd op maar wel handig), te telefoneren en te faxen (faxen telefoneren al dan niet op dezelfde lijn)

    Door de verschillende abonnementsformules voor een internetverbinding (kabel of ADSL) zie ik het bos door de bomen niet meer. Ik ben bij Scarlet en daar ben ik wel blij mee. De formule Scarlet One 6 Unlimited sprak me ook wel aan...totdat ik elders op de site vernam dat je evengoed de Belgacom lijn moet huren, hetgeen 17 € extra kost...

    Ik geraak er niet aan uit aan de diverse tarieven en kosten van de diverse operatoren (Belgacom, Telenet, Scarlet).

    Mijn vraag is nu, welke abonnementen, gecombineerd met telefonie en fax, evt. televisie, hebben jullie en welke zijn werkelijk de voordeligste en de beste?

  2. #2
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    26 February 2007
    Locatie
    Den Hemel
    Berichten
    438
    Bedankjes
    71
    Bedankt
    58 keer in 41 posts
    aangezien mijn vader (ja God heeft ook een vader) alles regelt kan ik daar niet zoveel over zeggen.
    weet wel dat we Telenet gebruiken, voor zowel telefonie als internet. voor tv zou ik het niet weten, al denkt mijn vader er wel over om ooit over te stappen naar TV Vlaanderen (satelliettv)

  3. #3
    Jule
    Gast
    Weet u dan ook dat u op het moment dat u online tv kijkt via Belgacom tv, u dan een trage adsl verbindig heeft? U kan dan trouwens niet meer de ene zender opnemen met de video terwijl u een andere bekijkt. Net zoals bij de digibox van Telenet. Verder wanneer belt u, hoe vaak belt u, belt u vaak naar het buitenland, ... Allemaal vragen die van belang zijn. Bij Belgacom freetime kan u tussen 17.00h en 8.00 h naar vaste binnelandse lijnen gratis bellen zonder extra kosten. Gans de dag kost u 25 €/ maand extra. Gans de dag gratis bellen naar alle vaste lijnen via telenet kost u 5 €/maand extra. Zomaar om één voorbeeldje te geven.

  4. #4
    PC-Freak   mXX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 May 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.090
    Bedankjes
    301
    Bedankt
    254 keer in 157 posts
    Er is ook een nieuwe promotie van Belgacom. Je kan nu Belgacom TV en ADSL light/GO combineren, voor een € 50 per maand wat ik niet duur vind. Voor meer info wend u tot http://belgacom.be

  5. #5
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Als je woonachtig bent in het Limburgse mag je de kabel van Telenet al vergeten. Ook op sommige plaatsen in Belgie is geen digitale televisie van telenet mogelijk. Voor te weten of digitale televisie in jou woonplaats beschikbaar is kijk je best eens op de site van telenet.
    Tegenwoordig hebben de maatschappijen iets dergelijks van freephone, waar je voor een (schappelijk) prijsje kan telefoneren dit 24 op 24.
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  6. #6
    Geek   eventure's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Vrasene
    Berichten
    2.291
    Bedankjes
    540
    Bedankt
    1.100 keer in 526 posts
    Veel hangt inderdaad af van je woonplaats. In het brusselse heb je bijvoorbeeld chello terwijl je dat nergens anders hebt ...

  7. #7
    Beginner  
    Geregistreerd
    16 August 2007
    Berichten
    4
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    chello Extreme 24mbps. 60 euro per maand plus film 1, 2 3 en 4(canal plus) en nog een tv pakket, totaal zit ik op 91 euro.

  8. #8
    PC-Freak   PorkyFrost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 August 2005
    Berichten
    1.269
    Bedankjes
    147
    Bedankt
    225 keer in 169 posts
    IS chello nu niet van telenet? Op de site vind ik constant verwijzingen naar telenet..

  9. #9
    Geek   Kokki's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    2.434
    Bedankjes
    159
    Bedankt
    683 keer in 607 posts
    Jep porky; je hebt gelijk.

  10. #10
    Geek   eventure's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Vrasene
    Berichten
    2.291
    Bedankjes
    540
    Bedankt
    1.100 keer in 526 posts
    Klopt inderdaad, dit bericht staat op de site van telenet:

    Telenet lanceert telefonie en interactieve digitale televisie in Brussel en Leuven
    Mechelen, 9 juli 2007 - Telenet kondigt aan dat het vandaag internet, telefonie en interactieve digitale televisiediensten lanceert in Leuven (Leuven, Heverlee en Kessel-Lo) en in Brussel (Etterbeek, Ganshoren, Koekelberg, Jette, Schaarbeek, St.-Agatha Berchem en Vorst). De lancering van deze diensten komt er naar aanleiding van de overname van UPC Belgium door Telenet begin 2007. UPC Belgium klanten kunnen vanaf vandaag de overstap maken naar Telenet. Nieuwe klanten binnen deze regio’s worden onmiddellijk Telenet-klant.
    Nieuw : Telefonie en interactieve digitale televisie
    Nieuw binnen de regio van Leuven en Brussel is dat voortaan ook telefonie zal worden aangeboden via de bestaande kabelaansluiting. Klanten die willen kunnen vanaf 9 juli gebruik maken van de goedkope flat fee tariefplannen als FreePhone en Freephone 24. Klanten kunnen ook instappen op de Telenet Packs die het toelaten om telecomfactuur met 25% te verlagen.
    Vanaf 9 juli zullen alle klanten van UPC Belgium kunnen genieten van Telenet Digital TV, het interactieve digitale televisieplatform van Telenet. Digitale televisie is gratis inbegrepen in het kabelabonnement.
    Het interactieve digitale televisieaanbod in Leuven zal hetzelfde zijn als het basisaanbod dat Telenet in de rest van haar kabelgebied in Vlaanderen aanbiedt. In Brussel wordt een aangepast interactief digitaal aanbod ter beschikking gesteld met extra Franstalige zenders en zenders die relevant zijn voor de verschillende etnische groepen in de Brusselse regio.
    Voor analoge televisie wordt het huidige zenderaanbod zowel in Leuven als in Brussel behouden.
    Internet : interessante voorwaarden voor migratie naar telenet internet producten
    Bestaande UPC internetklanten kunnen ofwel hun huidig product behouden of instappen op één van de Telenet Packs. Voor Chello Professional klanten zal er een aangepast aanbod beschikbaar zijn in het najaar. Details over de verschillende overstapformules vindt u in bijlage.
    Om de bestaande UPC klanten zo goed mogelijk te informeren over de migratie van UPC Belgium naar Telenet werd er een mini website ontwikkeld waar iedereen extra informatie en advies krijgt om deze overschakeling zo goed mogelijk te laten verlopen. Hiervoor kan je terecht op www.vanUPCnaarTelenet.be


Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Welk moederbord past het beste?
    Door Yelleken in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 30 November 2006, 22:18
  2. Nieuwe PC - kwaliteit/prijs ?
    Door Valmont in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 24 September 2006, 19:59
  3. mp3 - prijs/kwaliteit
    Door PorkyFrost in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 30 July 2006, 12:56
  4. Welk is nu het beste virusprogram?
    Door machoboy26 in forum Malware
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 13 March 2006, 20:42
  5. Welk is nu de beste scanner ?
    Door Clioke16V in forum Malware
    Reacties: 22
    Laatste bericht: 15 December 2005, 20:20

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •