Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 29
  1. #11
    Jule
    Gast
    Kijk_hier_voor het ophalen van uw dll bestand.
    Indien dit bestand nog staat onder C:\WINDOWS\system32\secur32.dll, verander dit bestand van naam en plaats het nieuwe bestandje secur32.dll erin.
    Laatst gewijzigd door Jule; 21 August 2007 om 21:55

  2. De volgende gebruiker bedankt Jule voor deze nuttige post:

    winco (21 August 2007)

  3. #12
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    18 June 2005
    Berichten
    58
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    2 keer in 2 posts
    Het bestandje staat er nog maar wat bedoeld u met van naam veranderen. Mag dat willekeurig zijn.
    Tweede vraag: Het lijkt mij ingewikkeld een nieuw bestandje te vinden. Ik heb de indruk dat ik op een betaal-site terecht kom. Het bestandje zou uitgepakt moeten worden. Met wat doe ik dat het best?

  4. #13
    Jule
    Gast
    Verander het aanwezige bestandje naar een naam die nog niet in de map system32 staat. Ja, het mag vrij willekeurig zijn. U kan het niet wissen daar het een systeem bestand betreft. Daarom dringt een naamsverandering zich op.
    Nee, u kan het bestandje gratis downloaden. U hoeft nergens te betalen. Uw gedownload bestandje is in zip-formaat. U kan dit standaard uitpakken (unzippen) met Windows. Daarna plaatst u het bestandje in de map system32.

  5. #14
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    18 June 2005
    Berichten
    58
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    2 keer in 2 posts
    Ik heb dat geprobeerd maar steeds al ik de naam wijzig komt er steeds een bestandje secure 32 dll terug. Ik heb mijn nieuw bestandje willen plaatsen: de ene heeft de andere vervangen maar helaas heeft het niets veranderd.

  6. #15
    Jule
    Gast
    Dan is uw secur32.dll bestandje in orde. Het is 55 kb groot zoals het zijn moet. Uw windows is dus OK. Secur32.dll is te belangrijk om zomaar even te bewerken.
    C:\Documents and Settings\alaintje\Application Data\Microsoft\Outlook\outlook.pst ???
    Als dit zo is, open dan uw outlook, klik op Bestand en daarna op Gegevensbestandbeheer ... Via deze bewerking moet het mogelijk zijn om uw Outlook.pst te openen en dus al uw mappen te verkrijgen.
    Laatst gewijzigd door Jule; 22 August 2007 om 09:06 Reden: Hulp bieden, was onvolledig.

  7. #16
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    18 June 2005
    Berichten
    58
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    2 keer in 2 posts
    Het probleem is dat ik mijn outlook helemaal niet kan openen. Als ik de foutmelding krijg ben ik verplicht op ok te klikken en dan sluit outlook.

  8. #17
    Jule
    Gast
    In uw path mis ik wel de map local settings. Rechtermuisklik op het outlook.pst bestand, kies kopiëren en plak het dan eens in de eerder vernoemde mappen. Probeer daarna Outlook te openen. En laat weten of het nog altijd niet lukt. Thanks!

  9. #18
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    18 June 2005
    Berichten
    58
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    2 keer in 2 posts
    C:\Documents and Settings\alaintje\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
    Verder dan dit geraak ik niet. outlook.pst kan ik niet vinden, ook niet met een zoekopdracht.
    Dank u om mij te blijven helpen, ik moet echt iets heel verkeerds gedaan hebben.
    Ik heb zelf al geprobeerd een nieuw account te maken maar zelf dan lukt het nog steeds niet.

  10. #19
    Jule
    Gast
    Daarvoor zijn we er? Om u te blijven helpen! Hieronder in de bijlage zit een zip-bestand. Plaats dit in C:\Documents and Settings\alaintje\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\
    U kan het daar uitpakken. Eens uitgepakt, verwijdert u het zip-bestand.
    Normaal zou er dan een C:\Documents and Settings\alaintje\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst moeten bestaan.
    Verder mijn excuses; ik dacht dat u een *.pst bestand gevonden had onder C:\Documents and Settings\alaintje\Application Data\Microsoft\Outlook
    Bijgevoegde bestanden Bijgevoegde bestanden
    Laatst gewijzigd door Jule; 22 August 2007 om 16:15

  11. #20
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    18 June 2005
    Berichten
    58
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    2 keer in 2 posts
    Ik heb dat allemaal denk ik correct gedaan. Als ik via verkenner de path volledig afloop kom ik tot outlook office data file, wat denk ik het pst bestandje is. Als ik op eigenschappen klik stop het path nog steeds op outlook en niet op outlook.pst.
    Als ik er op dubbelklik opent zich een naamloos bericht (van outlook) met het pst bestand klaar om te verzenden, maar outlook krijg ik nog steeds niet open.???

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 3
    Laatste bericht: 18 May 2007, 20:33
  2. animaties bewegen niet in ontvangen email
    Door Yvan in forum Internet
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 28 March 2007, 18:06
  3. foto's verkleinen voor email gebruik
    Door diedie in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 5 January 2006, 22:29
  4. email verwijderd niet
    Door timberke in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 2 October 2005, 21:33

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •