Zijn er hier nog die COD 4 spelen online en zo ja wat vinden jullie van COD 4. Ik vindt het momenteel de beste online shooter op de markt.![]()
Zijn er hier nog die COD 4 spelen online en zo ja wat vinden jullie van COD 4. Ik vindt het momenteel de beste online shooter op de markt.![]()
ik heb de demo al de rest volgt bij kerstmis.
echt nice!
firefreak (22 november 2007)
Heb het spel ook. Dit is voor mij de beste shooter van het moment.
Echt geweldige gameplay/ sfeer! Ongelooflijk, precies of je een film kijkt![]()
MacBook Air 13" (2011): Intel Core i5 1.7GHz - 4GB DDR3 RAM - 256GB SSD - Mac OS X Lion
iPhone 4 - 16GB - Black
Apple Airport Extreme - AppleTV 2 (Black)
CoD 4 gaat ook mijn volgende game zijn, maar ik twijfel alleen nog of ik het voor pc of 360 zou kopen.
Als ik je niet geholpen heb, vergeet dan niet om niet op het bedank knopje te drukken!
Het is gewoon bangelijk, mutliplayer heel mooi, sosm frusterend omdat de andere betere wapens en skills hebben maarja
Zeer mooi uitgewerkt met xp systeem enzo. alleen single player te kort.. maarja pultiplayer maakt het perfect.
Misschien 1 nadeeltje, misschien te kleine mappen vind ik![]()
Groetjes TheSla4er
kheb dem ook.
speel op de 9lives servers en soms als er geen volk zit nen andere :d
Ik vind het een zeer goede game, maar ik vind crysis toch ook zeer goed. eigenlijk zijn ze niet te vergelijken; CoD4= come get some en Crysis = wees voorzichtig. Ik vind het leuk om COD4 te spelen omdat die zo echt een gevoel geeft dat de strijd vooruitgaat. Een fantastische missie vond ik de boot bijvoorbeeld, daarin ga je zo snel vooruit. Fantastish gewoon
kan ik het spelen op mijn pc'tje zonder al te veel lag?
eb alle CoD games al gespeeld, en ben fan van het eerste uur, maar nu vrees ik eig beetje dat mijn pc et niet meer vlotjes trekt in mp
AMD 64 x2 dual core 3800+
1 GB RAM
NVIDIA 7800GT
...
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers