Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21

Discussie: Welke gps

  1. #11
    PC-Freak   zariash's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    1.223
    Bedankjes
    111
    Bedankt
    271 keer in 218 posts
    ik heb zelf een garmin nuvi
    en dit is van de mio

    C320 - Specificaties

    Apparatuur

    CPU 400Mhz
    GPS-chipset Ingebouwde SiRF GPS III module (20 kanalen)
    TMC (radiokanaal voor verkeersberichten) Optioneel
    Geheugen/ ROM 1GB
    Geheugen / RAM 64 MB SDRAM
    Geheugensleuf SD/MMC
    Schermtype 4.3” Kleuren Transflectief LCD met Aanraakscherm
    Schermresolutie 480 x 272
    Schermoriëntatie Liggend
    Batterij Ingebouwde Lithium batterijcel
    Batterijcapaciteit 1300mAh
    Bluetooth Technologie Nee
    USB USB 2.0
    Microfoon Ja
    Luidspreker Ingebouwde luidspreker (1 Watt)
    Diepte 14.5mm~19.9mm
    Breedte 126mm
    Hoogte 81 mm
    Gewicht


    is eigenlijk net als een pc hoe meer geheugen hoe sneller er gerekend wordt
    Laatst gewijzigd door zariash; 23 December 2007 om 22:07

  2. #12
    Erelid   nightraver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.258
    Bedankjes
    664
    Bedankt
    1.274 keer in 500 posts
    Ok dank u Zariash, één ding wil ik nog graag vragen, als je zo een toestel aankoopt zit er dan een bevestiging bij voor inde auto (steun bedoel ik dus) of moet je die apart kopen?
    Only great minds can afford a simple style.

  3. #13
    PC-Freak   zariash's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    1.223
    Bedankjes
    111
    Bedankt
    271 keer in 218 posts
    die zit erbij ook een usb kabel en een autolader ik heb zelf een adapter gekocht om thuis op te laden wel een zwaarder type deze gebruik ik ook om mijn koelbox de avond voor een lange reis in te stoppen.
    grtjs

  4. #14
    Erelid   nightraver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.258
    Bedankjes
    664
    Bedankt
    1.274 keer in 500 posts
    Ok dank u wel Zariash, dan is denk ik mijn keuze gemaakt en die is namelijk de Garmin Nuvi 250W, ik ga het nog een nachtje laten bezinken, maar denk dat het die zal worden.
    Misschien zijn er hier nog mensen met andere sterke argumenten die mij nog kunnen doen twijfelen.
    Grtz.
    Only great minds can afford a simple style.

  5. #15
    Gevorderd   Dieseltje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 November 2007
    Locatie
    Genk
    Berichten
    175
    Bedankjes
    62
    Bedankt
    60 keer in 27 posts
    http://www.garmin.be/NL/productNL.as...IAUT0100062102
    Hier kan je gedetailleerd lezen wat een Garmin Nuvi 250 kan en heeft.
    Deze zou persoonlijk ook mijn voorkeur krijgen maar dat komt zuiver en alleen omdat deze jongen niet vertouwd is met het computerprogramma dat je sinds kort gratis bij TT kan krijgen .

    Wat de updates van de kaartenbetreft: bij Garmin kan je jaarlijks een update van het kaartmatreiaal kopen , de updates van het bijbehorende programma , Mapsource, die zijn gratis af te halen . Bij Tomtom verkopen ze je een nieuwe kaartversie en tegelijkertijd werkt je hele GPS anders omdat ze die z'n programma ook veranderen.
    De Mio zal zeker zijn werk wel doen maar ik heb die dingen nog nooit bezig gezien .

    Ik herhaal nogmaals ; Ga naar de vakhandelaar en NIET naar de electrowinkel op de hoek , zeker niet als je de Garmin wil aanschaffen .......... Mapsource wil nogal eens bijkomende uitleg naderhand en alleen de vakhandelaar zal je dan te woord kunnen staan want de eletrieker van om de hoek .... die hoort het donderen boven Keulen ( of nog verder weg )

  6. #16
    Expert   wizaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 May 2005
    Locatie
    Deerlijk
    Berichten
    501
    Bedankjes
    2.958
    Bedankt
    1.771 keer in 445 posts
    Misschien eens uw licht opsteken bij het GPS center http://www.gpscenter.be/ of hun forum http://www.gpscenter.be/forum/index.php
    “Boek ik vooruitgang?” is een veel betere vraag dan “Lijkt dit wel ergens op?”

  7. #17
    Expert   wizaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 May 2005
    Locatie
    Deerlijk
    Berichten
    501
    Bedankjes
    2.958
    Bedankt
    1.771 keer in 445 posts
    Ik moet de stelling van Dieseltje heel zeker aanbevelen, heb ik ook voorhad met het aanschaffen van de laatste GPS aldiactie, nu blijkt die niet te voldoen aan mijn verwachte eisen, en door enige vraag op bovenvermeld forum wat ik eigenlijk wou, zou ik er één uit de Nuvi 750 reeks moeten hebben, nu bij deze even afwachten tot ik de andere eerst terug kwijt geraak.
    “Boek ik vooruitgang?” is een veel betere vraag dan “Lijkt dit wel ergens op?”

  8. #18
    Erelid   nightraver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.258
    Bedankjes
    664
    Bedankt
    1.274 keer in 500 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieseltje Bekijk bericht
    http://www.garmin.be/NL/productNL.as...IAUT0100062102
    Hier kan je gedetailleerd lezen wat een Garmin Nuvi 250 kan en heeft.
    Deze zou persoonlijk ook mijn voorkeur krijgen maar dat komt zuiver en alleen omdat deze jongen niet vertouwd is met het computerprogramma dat je sinds kort gratis bij TT kan krijgen .

    Wat de updates van de kaartenbetreft: bij Garmin kan je jaarlijks een update van het kaartmatreiaal kopen , de updates van het bijbehorende programma , Mapsource, die zijn gratis af te halen . Bij Tomtom verkopen ze je een nieuwe kaartversie en tegelijkertijd werkt je hele GPS anders omdat ze die z'n programma ook veranderen.
    De Mio zal zeker zijn werk wel doen maar ik heb die dingen nog nooit bezig gezien .

    Ik herhaal nogmaals ; Ga naar de vakhandelaar en NIET naar de electrowinkel op de hoek , zeker niet als je de Garmin wil aanschaffen .......... Mapsource wil nogal eens bijkomende uitleg naderhand en alleen de vakhandelaar zal je dan te woord kunnen staan want de eletrieker van om de hoek .... die hoort het donderen boven Keulen ( of nog verder weg )
    Hier ben ik zeker in te vinden, omdat ik idd ook liever dingen koop bij een vakman dan bij groothanel ofzo, maar ik zou begot niet weten welke een vakhandelaar is in gps systemen, dus als je hier mss een tip voor hebt, in de regio mechelen liefst, is dit mss zo een vakhandelaar dat je wi lzeggen, want hier bij heb ik al wel goede ervaringen gehad:
    http://www.anm.be/index2.htm
    Only great minds can afford a simple style.

  9. #19
    Gevorderd   Dieseltje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 November 2007
    Locatie
    Genk
    Berichten
    175
    Bedankjes
    62
    Bedankt
    60 keer in 27 posts
    Dus als ik het goed begrijp heeeft dat geheugen vooral invloed op de snelheid waarmee hij berekend?
    Je hebt het verkeerd . Dat opgegeven geheugen slaat alleen op de opslagkapaciteit voor kaartmateriaal en andere gegevens . De snelheid van GPSsen en PDA's ( de meesten GPS toestellen zijn herwerkte PDAtjes ) is in grote mate afhankelijk van het type processor dat erin verwerkt zit. Hoe hoger de frequentie hoe sneller de verwerking van de gegevens zal gebeuren net zoals dat bij je computer is.
    Dan rest er de ontwikkelaar enkel nog de processor te vertellen in welke volgorde hij de gegevens gaat inlezen en bewerken en net dat geeft soms hele rare resultaten bij de verwerkingssnelheid. Denk er ook aan dat hoe meer gegevens je erin steekt hoe langer het gaat duren eer het juiste stukje van de puzzel gevonden word! En grote opslagmogelijkheid is niet altijd voordelig.

    http://www.anm.be/index2.htm is mij onbekent . Ben van de regio midden Limburg.
    Ga je voor de Garmin dan vind je hier een lijst van daelers http://www.garmin.be/NL/superdealer.asp per provincie gerangschikt .
    Mijn dealer is softsolutions uit Beringen en je mag het van me aannemen , die kerel weet over wat hij spreekt. Bied eveneens de mogelijkheid tot het volgen van lessen Mapsource om zodoende het onderst uit je GPS te halen.
    Laatst gewijzigd door Dieseltje; 25 December 2007 om 18:27 Reden: Laatste bericht gelezen.

  10. #20
    Erelid   nightraver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.258
    Bedankjes
    664
    Bedankt
    1.274 keer in 500 posts
    Bedankt hoor, maar ik ga dus voor de de Garmin Nuvi 250W.
    Ik denk dat deze een zeer goede gps is, voor aan mijn eisen te voldoen, en wat betreft opslag ik veronderstel dat je bv wanneer je extra gegevens (kaarten) wil laden bijv. dat je die dan ook via dat slot kunt laden en zo wegen die dus niet door op je geheugen of snelheid.
    Only great minds can afford a simple style.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. welke
    Door Red Wodka in forum Malware
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 23 May 2006, 12:41
  2. Welke win
    Door jekrussek in forum Windows
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 27 April 2006, 08:05
  3. Welke cpu
    Door jekrussek in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 13 December 2005, 22:05
  4. welke gsm
    Door Qbek in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 22 September 2005, 22:01

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •