Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 43

Discussie: Avast

  1. #21
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    22 December 2007
    Berichten
    146
    Bedankjes
    15
    Bedankt
    20 keer in 18 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jule Bekijk bericht
    Mmmmm Deze zal ik volgen. Enkel Norton heeft geen valse positieven.
    NOD32 is goedkoper dan Panda en lichter om draaien dan Panda. Dat laatste merk ik zeer goed op mijn oude pc. En NOD32 beschermt tegen nieuwe virussen zonder update, Panda daarentegen???? Dus kijk ik vol verwachting uit naar de uitleg van Sukkeltje456!
    Met NOD32 heb ik heel slechte ervaringen hoor.
    Ik beschouw NOD32 meer als een virus dan een Anti-virus hoor...

    En dat panda je pc vertraagt, is natuurlijk wel waar. Maar hij moet ook wel iets doen he. Als je een scanner koopt dat niks nul noppes doet dan vertraagt hij je pc natuurlijk niet maarja...Dan ben je er ook niets mee he
    geen linken in de banners , staat in de forumregels

  2. #22
    Jule
    Gast
    Dit kan!! Dan heeft u alle gelijk dat u Panda blijft gebruiken. NOD32 heeft inderdaad een aparte manier van scannen. Mag ik weten wat uw slechte ervaringen precies zijn?
    Laatst gewijzigd door Jule; 26 January 2008 om 18:32 Reden: Teveel overbodige info gebruikt.

  3. #23
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    22 December 2007
    Berichten
    146
    Bedankjes
    15
    Bedankt
    20 keer in 18 posts
    Ik gebruik panda momenteel niet. Maar ik weet dat het een van de beste scanners momenteel op de markt is.

    Die NOD32 zei dat officiele bestanden (van microsoft en andere grote bedrijven) corrupt waren. Zo zei hij dat heel vaak. bvb. van bepaalde programma's enz.

    Dan als ik hem probeerde uit te schakelen gaf hij een error. Dan had ik er genoeg van en wouw hem der af gooien. Toen bleek dat hij er geen uninstaller bij had gezet en dat ik hem niet volledig kon verwijderen omdat zijn bestanden continu in gebruik waren. (ook nadat al de andere verwijdert waren en ook na een reboot.)

    En ik heb ook al veel problemen gehoord van andere personen.
    geen linken in de banners , staat in de forumregels

  4. #24
    Expert  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    891
    Bedankjes
    194
    Bedankt
    257 keer in 182 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sukkeltje456 Bekijk bericht
    Ik gebruik panda momenteel niet. Maar ik weet dat het een van de beste scanners momenteel op de markt is.

    Die NOD32 zei dat officiele bestanden (van microsoft en andere grote bedrijven) corrupt waren. Zo zei hij dat heel vaak. bvb. van bepaalde programma's enz.

    Dan als ik hem probeerde uit te schakelen gaf hij een error. Dan had ik er genoeg van en wouw hem der af gooien. Toen bleek dat hij er geen uninstaller bij had gezet en dat ik hem niet volledig kon verwijderen omdat zijn bestanden continu in gebruik waren. (ook nadat al de andere verwijdert waren en ook na een reboot.)

    En ik heb ook al veel problemen gehoord van andere personen.
    Dat is ieder zijn mening en persoonlijke ervaringen.
    Ben er zeker van dat er ook meerdere personen zijn die eens problemen hebben gehad met panda waaronder ikzelf.
    Valse meldingen heeft ieder antivirus wel eens.
    Daarmee dat je op tijd moet updaten!
    Was laatst bij een collega gaan zien op de pc omdat hij altijd een melding kreeg van een trojan als hij naar stubru ging.
    Gaf de naam van de trojan eens in op google en toen bleek al snel dat het om een valse melding ging en dat hij moest updaten.Hij had McAfee.
    Als je bv progs gaat gebruiken voor remote control,portscan of cain/ophcrack dan is dit normaal dat uw antivirus gaat zeggen dat dit onveilig is maar als je op de hoogte bent van deze progs op uw pc dan kan je dit normaal gezien instellen dat hij deze progs moet laten staan.

    Hier vind je een overzicht van beste antivirus review 2008.
    Panda staat daar pas 13 en NOD32 3de.
    http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/
    Laatst gewijzigd door Mosquitos; 26 January 2008 om 19:22

  5. #25
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    22 December 2007
    Berichten
    146
    Bedankjes
    15
    Bedankt
    20 keer in 18 posts
    Tja...ik ga niemand hier zeggen welke scanner hij moet gebruiken.

    Maar toch zou ik panda veel eerder aanraden dan NOD32.

    Het is ieder ook zijn mening en ik respecteer ook de mening van een ander.
    geen linken in de banners , staat in de forumregels

  6. #26
    Jule
    Gast
    En ik ben tegenovergesteld. Ik zou niemand Panda aanraden maar wel NOD32. Daar NOD32 anders werkt, krijg ik bij de eerste scan wel een ongerust telefoontje omdat NOD32 meld welke bestanden ie niet kan scannen daar ze in gebruik zijn. Ze denken dat hun Windows systeembestanden besmet zijn. Ik stel hen dan gerust en uiteindelijk zijn ze zeer tevreden. Ik ken dus niemand die problemen heeft gehad met NOD32 tenzij uit onwetendheid.

    Bij Panda is dit waarschijnlijk net hetzelfde. Maar deze is duurder en beschermt niet tegen recente virussen. En één van mijn vrienden heeft met Panda-bescherming zijn pc tweemaal hetzelfde jaar doen vastlopen. Nu gebruikt hij NOD32 en is zeer tevreden. Het tegenovergestelde van uw ervaring dus ...

    Ik zelf ben hier lid geworden om te melden dat Onecare de slechtste virusscanner aller tijden is. Tot nu toe begrijp ik nog altijd niet, dat er mensen zijn, die wel tevreden zijn van Onecare. En toch, ze bestaan ... ?

    Het komt er dus op neer dat het gelijk is welke virusscanner u kiest, gratis of betaald, zolang u maar tevreden bent.

    Maar voor mij persoonlijk geldt: als ik betaal voor een antivirus, dan toch liever ééntje die iets meer kan dan de gratis versies?

  7. #27
    Expert  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    891
    Bedankjes
    194
    Bedankt
    257 keer in 182 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jule Bekijk bericht
    En ik ben tegenovergesteld. Ik zou niemand Panda aanraden maar wel NOD32. Daar NOD32 anders werkt, krijg ik bij de eerste scan wel een ongerust telefoontje omdat NOD32 meld welke bestanden ie niet kan scannen daar ze in gebruik zijn. Ze denken dat hun Windows systeembestanden besmet zijn. Ik stel hen dan gerust en uiteindelijk zijn ze zeer tevreden. Ik ken dus niemand die problemen heeft gehad met NOD32 tenzij uit onwetendheid.

    Bij Panda is dit waarschijnlijk net hetzelfde. Maar deze is duurder en beschermt niet tegen recente virussen. En één van mijn vrienden heeft met Panda-bescherming zijn pc tweemaal hetzelfde jaar doen vastlopen. Nu gebruikt hij NOD32 en is zeer tevreden. Het tegenovergestelde van uw ervaring dus ...

    Ik zelf ben hier lid geworden om te melden dat Onecare de slechtste virusscanner aller tijden is. Tot nu toe begrijp ik nog altijd niet, dat er mensen zijn, die wel tevreden zijn van Onecare. En toch, ze bestaan ... ?

    Het komt er dus op neer dat het gelijk is welke virusscanner u kiest, gratis of betaald, zolang u maar tevreden bent.

    Maar voor mij persoonlijk geldt: als ik betaal voor een antivirus, dan toch liever ééntje die iets meer kan dan de gratis versies?
    Ja die onecare is helemaal niks.
    Heb hem al verwijdert en in mijn computer gezocht naar overblijfselen van onecare bestanden en in het register ook.
    Ccleaner is laten lopen enz maar zie hem toch nog staan in het windows beveiligingscentrum bij firewall???
    Hij staat wel uitgeschakeld maar vind het toch vreemd dat ik hem daar zie staan

  8. #28
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    22 December 2007
    Berichten
    146
    Bedankjes
    15
    Bedankt
    20 keer in 18 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mosquitos Bekijk bericht
    Ja die onecare is helemaal niks.
    Heb hem al verwijdert en in mijn computer gezocht naar overblijfselen van onecare bestanden en in het register ook.
    Ccleaner is laten lopen enz maar zie hem toch nog staan in het windows beveiligingscentrum bij firewall???
    Hij staat wel uitgeschakeld maar vind het toch vreemd dat ik hem daar zie staan
    same bij NOD32.

    en het ergste van al is dan nog dat die nog altijd blijven draaien....
    geen linken in de banners , staat in de forumregels

  9. #29
    Jule
    Gast
    Mocht u nog altijd problemen ondervinden met NOD32, plaats eens een hijackthislogje. Ik heb ooit Kasperky laten draaien op een pc waar NOD32 opstond en na de scan was NOD32 grotendeels verwijdert. Dat verwondert mij aan uw probleem. NOD32 is gemakkelijker te verwijderen dan bv. een Norton waarvoor u een tooltje moet downloaden van de site van Symantec. NOD32 beperkt zijn voorkomen in het register. Hij komt slechts tweemaal voor als ik me niet vergis. Norton daarentegen ....

  10. #30
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    22 December 2007
    Berichten
    146
    Bedankjes
    15
    Bedankt
    20 keer in 18 posts
    Met norton heb ek ook al niet zo'n al te beste ervaringen.
    geen linken in de banners , staat in de forumregels

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. avast
    Door blikkedoos in forum Malware
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 20 November 2006, 23:33
  2. avast antivirus
    Door protter in forum Malware
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 29 June 2006, 14:26
  3. avast!
    Door kingtommyboy in forum HijackThis
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 23 June 2006, 22:49
  4. de chest van avast!
    Door kingtommyboy in forum Malware
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 22 June 2006, 18:13
  5. avast antivirus
    Door reddevel in forum Malware
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 18 June 2005, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •