Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 35
  1. #21
    Erelid   carl's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 June 2006
    Locatie
    Halle/Gent
    Berichten
    2.409
    Bedankjes
    1.846
    Bedankt
    1.827 keer in 1.102 posts
    Je moet gewoon een kabeltje van je voeding naar je grafische kaart insteken. Er zijn hier al een heleboel fotos en dergelijke gepost

  2. #22
    Erelid  
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    6.700
    Bedankjes
    1.651
    Bedankt
    8.252 keer in 3.245 posts
    Sorry,...maar er is ondertussen al mss 10x gezegd dat je de voeding op je grafische kaart moet aansluiten. Als je dat niet gaat doen, zal je kaart niet werken hoor...
    In mijn voorlaatste post staat een duidelijke foto van die aansluiting.
    Je neemt gewoon een vrij molex (4-pins aansluiting) van je voeding en sluit die op je grafische kaart aan. Zonder kosten. 1 second werk !
    Beter ten halve gekeerd dan helemaal verkeerd.

  3. #23
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    13 February 2008
    Berichten
    11
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    WOW, sorry hé!

    Eerst twintig post waar er onder elkaar ruzie wordt gestookt en dan op mijn kap beginnen!

    Voor het geval het nog niet duidelijk was: ik ken er gene z*k van! Dus als ik wist wat ne "molex" was en waar ik die kon vinden dan zou ik dat gedaan hebben.
    Voor zover ik kan zien is er niks van vrije kabels of wat dan ook die ik kan aansluiten op de kaart. Elke draad is wel ergens op aangesloten.

    Dus het domme blondje dat ik ben (ja, ik ben een zij en geen hij): ben ik van mening dat als het al ergens op aangesloten zit, is dat voor een reden. Ik kan niet zomaar wat kabels gaan versteken en zien wat past.

    Ik zal eens zoeken op de foto's van andere posts, zien of ik iets herken. Thanks!

  4. #24
    Gevorderd   fews's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Berlare
    Berichten
    173
    Bedankjes
    37
    Bedankt
    51 keer in 47 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AGP Bekijk bericht
    WOW, sorry hé!

    Eerst twintig post waar er onder elkaar ruzie wordt gestookt en dan op mijn kap beginnen!

    Voor het geval het nog niet duidelijk was: ik ken er gene z*k van! Dus als ik wist wat ne "molex" was en waar ik die kon vinden dan zou ik dat gedaan hebben.
    Voor zover ik kan zien is er niks van vrije kabels of wat dan ook die ik kan aansluiten op de kaart. Elke draad is wel ergens op aangesloten.

    Dus het domme blondje dat ik ben (ja, ik ben een zij en geen hij): ben ik van mening dat als het al ergens op aangesloten zit, is dat voor een reden. Ik kan niet zomaar wat kabels gaan versteken en zien wat past.

    Ik zal eens zoeken op de foto's van andere posts, zien of ik iets herken. Thanks!
    rustig.

    een molex is een (meestal) witte fiche met 4 draaden aan geel/zwart/zwart/geel.
    je kan gerust om te proberen deze van bv je cd/dvd speler eens uittrekken
    en op je videokaart aansluiten, om zo te kijken of je dan wel kan opstarten.
    indien dit OK is heb je 2 mogelijkheden:
    - je koopt een nieuwe voeding met meer aansluitingen
    - je koopt een molex splitter ( dit is een verloopstukje die van 1 fiche er 2 maakt) mss een beetje simpel uitgelegd maar als je het niet snapt hoern we het wel hé mollex splitter heb je al voor 3 a 4 € dus dat is de kost niet hé

    1 foto zegt meer dan duizend woorden http://www2.multithread.co.uk/mtcsho...Molex_main.jpg

    2° foto met in detail waar dat je op je kaart de molex moet inpluggen
    ('t is in da zwart bloksken... LOL)
    http://www.cooling-station.net/artik..._gs_agp/11.jpg

    edit:
    ik zou zelfs eens kijken in de doos van de nieuwe video kaart want volgens ik op een andere foto gezien heb zou er zelfs een molex splitter bijgeleverd zijn...

    mvg
    FEWS
    Laatst gewijzigd door fews; 18 February 2008 om 13:17
    indien mijn uitleg je geholpen heeft => ff dank U knop indrukken

  5. #25
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    13 February 2008
    Berichten
    11
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    Merci!

    Ben een beetje gefrusteerd aan het worden, dat het mij niet lukt: vandaar
    Sorry!

    Er zat geen splitter bij maar ik zal nog eens kijken, en uitproberen wat je me net verteld hebt!

    Moest het niet lukken dan zul je het inderdaad horen.

    Zo'n molex heb ik wel gezien in mijn bak, maar was inderdaad al op iets anders aangesloten.
    Ik zal vanavond mijn schroevendraaier nog eens bovenhalen.

  6. #26
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    AGP, je hebt gelijk, je hoeft je voor niks te excuseren omdat je nergens schuldig aan bent. Hou je kalm, begin nergens aan te sleuren, of je bent nog verder van huis.
    Heb je een digitaal toestel? In noodgeval gebruik je het ding eens voor iets anders dan om huisje-tuintje-boompje te kieken. Probeer een duidelijke foto eruit te peuteren en post hier wat er binnen in je pc-tje te zien is. Mss kunnen je helpertjes dààr iets uit opmaken.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  7. #27
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    13 February 2008
    Berichten
    11
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    Hier een fototje van de binnenkant.
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)

  8. #28
    Erelid  
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    6.700
    Bedankjes
    1.651
    Bedankt
    8.252 keer in 3.245 posts
    AGP...het was zeker niet mijn bedoeling om bruut over te komen...maar dat krijg je als je post zonder smileys te gebruiken.
    En ik betrap me er natuurlijk regelmatig op dat ik jargon gebruik dat niet voor iedereen even bekend is.
    Je foto werd automatisch geresized met hier te uploaden en er is moeilijk ietrs op te zien. Mja Je weet ondertussen dat die witte rechthoekige blokjes die stroom leveren aan je harde schijf, cd/rom,..etc molexen zijn. Kijk dus of er nergens geen mer vrij is, ofwel zal je moeten zoeken naar een y-splitter, waardoor je er van 1 2 kan maken.
    Je kan mss ook vermelden van welke streek je bent, mss dat er iemand je kan komen helpen dat is nog sneller opgelost!
    Beter ten halve gekeerd dan helemaal verkeerd.

  9. #29
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    13 February 2008
    Berichten
    11
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    g_man: no problemo

    Ik had zelf een "bad hairday" zeker

    Zeg, ik weet de foto is inderdaad kleiner uitgevallen maar rechtsonderaan hangt zo'n molex: aan de ene kant steekt hij ergens (= ja ik weet ni wat dat is) in en op het andere uiteinde zit een zwart stukje (= een beschermkapje), nergens op aangesloten.

    Mag ik vandaaruit een verbinding maken met mijn grafische kaart? Via zo'n splitter want het is te kort om rechtstreeks bij de kaart te geraken.

    Of mag ik alleen een verbinding maken met die bak links bovenaan (= wat voor zover ik mee ben de voeding zou moeten zijn) naar de grafische kaart.

  10. #30
    Erelid   ajaxloverr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 October 2006
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    1.076
    Bedankjes
    444
    Bedankt
    275 keer in 198 posts
    levert je voeding überhaupt wel genoeg stroom?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Xp installatie
    Door Bartmen in forum Windows
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 22 October 2007, 13:54
  2. installatie XP
    Door Thamar in forum Windows
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 26 July 2007, 23:03
  3. xp installatie
    Door blade1 in forum Windows
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 18 March 2007, 00:47
  4. Installatie Ubuntu
    Door maatje in forum Mac OS, Linux en andere
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 8 August 2006, 23:45

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •