Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 42

Discussie: Dvd

  1. #11
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.886
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.630 keer in 1.038 posts

  2. De volgende gebruiker bedankt ghost voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (18 February 2008)

  3. #12
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Mosquitos, eerste info is leuk maar... animaties en overgangen gaan niet mee, evenmin de muziek die je eventueel aan je pps hebt vastgehangen. Je maakt als het ware een gewone dia show van je presentatie en je mag er dan zelf nog wat overgangen aan toevoegen... Dit is duidelijk niet hetgeen Phil aan het zoeken is.
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  4. De volgende gebruiker bedankt 2B's voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (18 February 2008)

  5. #13
    Jule
    Gast
    Ne screenrecorder werkt ook niet naar behoren. Het beeld schokt teveel. Mijn systeem zou zoiets moeten aankunnen. Of staat deze software nog niet op punt? Ik maak gebruik van My screenrecorder pro van Deskshare. Audio wordt trouwens niet mee opgenomen. Maar daar Phil O'Sophe Pinnacle studio 10 tot zijn beschikking heeft, zou hij er achteraf het geluid kunnen toevoegen.

  6. De volgende gebruiker bedankt Jule voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (19 February 2008)

  7. #14
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Phil, lijkt me de link die ik heb opgegeven nog altijd de beste te zijn. Presenter soft installeren en zijn werk laten doen... let wel dat je zo weinig mogelijk toepassingen laat draaien als presenter soft bezig is. Het is aangewezen om geen enkele andere bewerking te doen omdat het nogal wat rekensnelheid en geheugen vraagt... ik zoek ondertussen nog wat verder...
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  8. De volgende gebruiker bedankt 2B's voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (19 February 2008)

  9. #15
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.839
    Bedankjes
    15.650
    Bedankt
    37.027 keer in 15.348 posts
    Hou ons op de hoogte 2B's, voor mij is dit ook heel interessant.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  10. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (19 February 2008)

  11. #16
    Entertainer   Phil O'Sophe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 December 2005
    Locatie
    Temse
    Berichten
    5.348
    Bedankjes
    28.147
    Bedankt
    21.632 keer in 9.254 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2B's Bekijk bericht
    Phil, lijkt me de link die ik heb opgegeven nog altijd de beste te zijn. Presenter soft installeren en zijn werk laten doen... let wel dat je zo weinig mogelijk toepassingen laat draaien als presenter soft bezig is. Het is aangewezen om geen enkele andere bewerking te doen omdat het nogal wat rekensnelheid en geheugen vraagt... ik zoek ondertussen nog wat verder...

    Heb ondertussen Presentor Soft gedownload, maar ermee werken ...?
    Eens iets geprobeerd:
    bij import: een pps bestand gekozen en ... 'this is not avaible in this ...'
    Misschien iemand een heel korte beschrijving van de werkwijze?
    Het waarom van de dingen zijn de dingen zelf

  12. #17
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.839
    Bedankjes
    15.650
    Bedankt
    37.027 keer in 15.348 posts
    Al eens geprobeerd met het PPT-bestand? Je klikt op de PPS met rechtermuisknop en kiest voor kopiëren, elders op een leeg plekje weer met rechtermuisknop voor plakken. Je krijgt dan "kopie van ...pps". Selecteer het, tik op F2 (hernoemen) en verwijder enkel de -s van pps achteraan, vervang door -t. Bij het pop-up scherm dat je krijgt, klik je op 'ja'. Probeer eens met dàt bestandje.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  13. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (20 February 2008)

  14. #18
    Entertainer   Phil O'Sophe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 December 2005
    Locatie
    Temse
    Berichten
    5.348
    Bedankjes
    28.147
    Bedankt
    21.632 keer in 9.254 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Al eens geprobeerd met het PPT-bestand? Je klikt op de PPS met rechtermuisknop en kiest voor kopiëren, elders op een leeg plekje weer met rechtermuisknop voor plakken. Je krijgt dan "kopie van ...pps". Selecteer het, tik op F2 (hernoemen) en verwijder enkel de -s van pps achteraan, vervang door -t. Bij het pop-up scherm dat je krijgt, klik je op 'ja'. Probeer eens met dàt bestandje.
    PPT was idd een van de mogelijke keuzes, maar wist niet hoe van pps een
    ppt te maken.
    Bedankt, bij gelegenheid eens proberen. Zal het resultaat weten te zeggen.
    Het waarom van de dingen zijn de dingen zelf

  15. #19
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Goed, CC'tje vroeg om één en ander te laten weten... Absolute afrader nr 1= Presentation to video converter van www.geovid.com Ik heb nu niet bepaald de traagste computer maar: voor dit programma MOET je powerpoint viewer 2007 downloaden. Het interesseert hun niet of je al office hebt staan of niet. Je gaat ervan uit dat een programma een aantal standaarden heeft die zeker zullen werken... forget it. Van zodra je een pps of ppt (maakt niet uit, alles zou dit programma aankunnen) selecteert en dan op start drukt, loopt het programma vast. Voor dergelijke dingen vraagt men dan 99 euro! Schandalig gewoon. We zoeken dus naarstig verder naar een werkende en liefst gratis programma dat het wél doet. Ik hou jullie op de hoogte.
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  16. De volgende gebruiker bedankt 2B's voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (23 February 2008)

  17. #20
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Via, via heb ik een link gekregen naar een programma dat zou moeten werken. INDERDAAD, het werkt! Maar! Ja ook hier weer een maar. Het programma heet Bytescout PPT To Video Scout. Laat zich makkelijk installeren en start vlotjes op maar dan komt het. Een powerpoint zoals ik die op DVD wil hebben dat is er één met overgangen en muziek bij, dus eigenlijk een complete diashow met bijhorende toeters en bellen. Dat vraagt heel wat CPU verbruik en dan blijf je best met je pollen van je PC als dat progje zijn werk doet. Heb ik gedaan dus. Halverwege de diashow kiest het programma eigenzinnig voor het veranderen van de tijdslimiet die ingesteld werd voor overgangen. Ik bedoel daarmee. 4 foto's op één pagina die komen aanwaaien en die dia moet 12 seconden blijven staan... het programma geeft ieder van die foto's plots 12 seconden om tevoorschijn te komen. Presentatie om zeep dus. De muziek is al lang afgelopen en dan is er nog één vierde van de presentatie te gaan. Bovendien wordt de kwaliteit van de foto's sterk gereduceerd, de kwaliteit van tekst gaat compleet verloren. Tekst met schaduwen verliezen hun schaduw. Gradients worden éénkleurig enz. Kostprijs van dit programma is 49 euro... ook weer te duur voor wat het waard is dus... we zoeken naarstig verder. (iemand zin om te helpen)
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  18. De volgende gebruiker bedankt 2B's voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (23 February 2008)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •