Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 42 van 42

Discussie: Dvd

  1. #41
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Nero Start Smart opstarten, schijfkeuze DVD, in het lijstje 'Data DVD maken'. Er komt dan een nieuw venster met in eerste deel Iso1_dvd (vanwaar dàt komt weet ik al niet), in tweede deel moeten de bestanden komen die gebrand moeten worden. Onderaan zie je dan hoeveel plaats dat beslaat, dan bovenaan in menu op branden klikken en duimen...
    Deze keer dus ook gedaan, maar dan met een dvd die geformatteerd is via de decoder van thuisbasis. Es zien of er dan beweging in de zaak komt.
    wordt vervolgd dus

    Edit: bij verder kijken op de tabblaadjes, kan je zien dat disc-at-once al niet actief is, dat sessie sluiten er dus ook niet bij is... ik denk dat dààr de knoop zit.

    Edit 2: bij starten van het brandproces zegt Nero dat de schijf niet leeg is (zullen de bestanden zijn van de format ginder) en dat de date zullen overschreven worden, wat nu bezig is. Ik dacht dat Nero ermee overweg kon?

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  2. #42
    Jule
    Gast
    En waarom maakt u er geen gewone movie dvd van met VOB bestanden? U beschikt toch over Nero en over pinnacle studio? Pinnacle studio heb je niet eens nodig nu de film gemaakt is? (Hoewel ik de DVD image van Pinnacle handig vindt.)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •