Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 42
  1. #21
    Up-to-date   deskjeverechtn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 March 2007
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    46
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    Probleem is, dat we de huidige licentie van windows niet kunnen hergebruiken aangezien we die gekregen hebben van het werk van mijn vader. En daar kunnen ze ons niet nog een licentie geven.

    Tenzij jij me kan juitleggen hoe je het dan wel kan formatteren, zat er volgens mij niets anders op dan dit proberen of een nieuwe pc aan te schaffen, waar ik liefst nog even mee zou wachten..

  2. #22
    Erelid   Juisterr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 July 2006
    Locatie
    kotje aan de kust
    Berichten
    3.653
    Bedankjes
    1.008
    Bedankt
    2.268 keer in 1.411 posts
    De huidige licentie is gewoon geldig lijkt me, ook al is de pc ergens ander heen gegaan.
    "
    "

  3. #23
    Up-to-date   deskjeverechtn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 March 2007
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    46
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    Ik begrijp niet goed wat je bedoelt?
    Ik weet alleen dat we bij een format geen licentie meer zouden hebben, omdat ze er geen kunne geven aan ons via het werk. Zelf weten wij niet eens de code, we hebben geen cd, ...

    Dr.Web is nu klaar met scannen, er zijn geen virussen gevonden (dus kon ik ook geen log opslaan)

    en dan nog een HJT:

    Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
    Scan saved at 13:43:12, on 22/03/2008
    Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
    MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16608)
    Boot mode: Normal
    Running processes:
    C:\WINDOWS\System32\smss.exe
    C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
    C:\WINDOWS\system32\services.exe
    C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
    C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    C:\Program Files\Windows Defender\MsMpEng.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
    C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
    C:\WINDOWS\Explorer.EXE
    C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
    C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\system32\Tablet.exe
    C:\WINDOWS\system32\VTTimer.exe
    C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
    C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
    C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe
    C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
    C:\Program Files\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe
    C:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe
    C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
    C:\Program Files\Trend Micro\Internet Security 2007\TMAS_OE\TMAS_OEMon.exe
    C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
    C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
    C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\PcCtlCom.exe
    C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\Tmntsrv.exe
    C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\PcScnSrv.exe
    C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\TmPfw.exe
    C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\tmproxy.exe
    C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\PccGuide.exe
    C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
    C:\Documents and Settings\bart\Bureaublad\HiJackThis.exe
    C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLLoginProxy.exe
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.be/
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Int ernet Settings,ProxyOverride = *.local
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
    O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
    O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
    O2 - BHO: Windows Live Aanmelden - Help - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
    O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll
    O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll
    O4 - HKLM\..\Run: [VTTimer] VTTimer.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [S3Trayp] S3trayp.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
    O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] "C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe" -hide
    O4 - HKLM\..\Run: [DefragTaskBar] "C:\Program Files\Ashampoo\Ashampoo Magical Defrag 2\bin\defragTaskBar.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [TomTomHOME.exe] "C:\Program Files\TomTom HOME\TomTomHOME.exe" -s
    O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [pccguide.exe] "C:\Program Files\Trend Micro\Internet Security 2007\pccguide.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
    O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe"
    O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
    O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [OE] "C:\Program Files\Trend Micro\Internet Security 2007\TMAS_OE\TMAS_OEMon.exe"
    O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Lokale service')
    O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Netwerkservice')
    O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
    O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
    O4 - Startup: Adobe Gamma.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
    O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
    O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
    O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
    O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
    O16 - DPF: {5D6F45B3-9043-443D-A792-115447494D24} (UnoCtrl Class) - http://messenger.zone.msn.com/NL-BE/.../GAME_UNO1.cab
    O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/micr...?1181062347500
    O16 - DPF: {6E5E167B-1566-4316-B27F-0DDAB3484CF7} (Image Uploader Control) - http://belgacom.extrafilm.be/ImageUploader4.cab
    O16 - DPF: {A73BAEFA-EE65-494D-BEDB-DD3E5A34FA98} (Image Uploader) - http://belgacom.extrafilm.be/ImageUploader4.cab
    O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary...t.cab56907.cab
    O16 - DPF: {F5A7706B-B9C0-4C89-A715-7A0C6B05DD48} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary...r.cab56986.cab
    O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
    O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
    O23 - Service: AshampooDefragService - Unknown owner - C:\Program Files\Ashampoo\Ashampoo Magical Defrag 2\bin\aDefragService.exe (file missing)
    O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
    O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
    O23 - Service: Bonjour-service (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
    O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
    O23 - Service: iPod-service (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
    O23 - Service: Trend Micro Central Control Component (PcCtlCom) - Trend Micro Inc. - C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\PcCtlCom.exe
    O23 - Service: Trend Micro Beveiliging tegen spyware (PcScnSrv) - Trend Micro Inc. - C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\PcScnSrv.exe
    O23 - Service: TabletService - Wacom Technology, Corp. - C:\WINDOWS\system32\Tablet.exe
    O23 - Service: Trend Micro Real-time Service (Tmntsrv) - Trend Micro Inc. - C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\Tmntsrv.exe
    O23 - Service: Trend Micro Personal Firewall (TmPfw) - Trend Micro Inc. - C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\TmPfw.exe
    O23 - Service: Trend Micro Proxy Service (tmproxy) - Trend Micro Inc. - C:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\tmproxy.exe
    --
    End of file - 8126 bytes

  4. #24
    Erelid   Juisterr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 July 2006
    Locatie
    kotje aan de kust
    Berichten
    3.653
    Bedankjes
    1.008
    Bedankt
    2.268 keer in 1.411 posts
    Een licentie van een pc is computer gebonden, het bedrijf heeft die gekocht maar doorverkocht verhandeld of weggegeven aan jullie. Dus ook het gebruiksrecht van het nummer, dat trouwens op een sticker staat aan de buitenkant van je pc kast.
    Als je dus de pc als eigendom overdraagt dient ook de cd daar bij te zitten, daar zullen ze ook niks aan hebben want die kan je toch niet meer op een andere pc installeren. De licentie om een pc met windows op het bedrijf te hebben houden ze gewoon, die is niet pc gebonden alleen het recht om een pc daar te gebruiken. Kortom bij de pc dient ook de cd te zitten.
    "
    "

  5. #25
    Up-to-date   deskjeverechtn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 March 2007
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    46
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    Maar we zijn helemaal niet van plan om de pc door te verkopen, het probleem is alleen dat we deze pc (die we al 5 jaar hebben en willen blijven gebruiken, en dus niet verkopen) niet kunnen formatteren omdat we er dan geen windows op zouden kunnen zetten (tenzij we een nieuwe licentie zouden kopen).

  6. #26
    Erelid   Juisterr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 July 2006
    Locatie
    kotje aan de kust
    Berichten
    3.653
    Bedankjes
    1.008
    Bedankt
    2.268 keer in 1.411 posts
    Ik zeg niet dat je hem gaat verkopen. Waar heb je de pc vandaan, bij een pc hoort gewoon een legale windows cd, dat heeft niks te maken met de licentie van het bedrijf. Als je leverancier ( wie dat ook is ) de cd heeft dan hoort die bij de pc.
    "
    "

  7. #27
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.789
    Bedankjes
    766
    Bedankt
    990 keer in 777 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deskjeverechtn Bekijk bericht
    Maar we zijn helemaal niet van plan om de pc door te verkopen, het probleem is alleen dat we deze pc (die we al 5 jaar hebben en willen blijven gebruiken, en dus niet verkopen) niet kunnen formatteren omdat we er dan geen windows op zouden kunnen zetten (tenzij we een nieuwe licentie zouden kopen).
    met dit progje kom je te weten welke sleutel licentie je pc heeft en bij format en windows cd dezelfde b.v. home = home of professional =professional .
    het progje naam is keyfinder hier te vinden onder downloads .

  8. #28
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.789
    Bedankjes
    766
    Bedankt
    990 keer in 777 posts
    je moet ook niet precies en nieuwe cd kopen het mag ook met en vriend of vriendin of familie leden nog zo'n windows cd hebben liggen kan het ook als je de sleutel licentie die op je pc staat gebruikt gaat er geen probleem zijn en blijft deze actief en is de licentie geldig .
    cd moet wel echt windows cd of copie zijn geen recovery cd van de pc waar de cd van komt .
    normaal kan je ook via windows cd je explorer.exe repareren dacht ik .
    Laatst gewijzigd door dannyma; 24 March 2008 om 15:43 Reden: meer info

  9. #29
    Up-to-date   deskjeverechtn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 March 2007
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    46
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    Ik ben aan het overwegen om de schijf te formatteren, maar ik ben niet zeker of het zal werken, welke gegevens je nodig hebt bij de installatie van windows, ... kan iemand me daar bij helpen want ik zou niet willen dat er iets mis gaat.
    Pas vanaf volgende week zal ik het kunnen proberen.

  10. #30
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.789
    Bedankjes
    766
    Bedankt
    990 keer in 777 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deskjeverechtn Bekijk bericht
    Ik ben aan het overwegen om de schijf te formatteren, maar ik ben niet zeker of het zal werken, welke gegevens je nodig hebt bij de installatie van windows, ... kan iemand me daar bij helpen want ik zou niet willen dat er iets mis gaat.
    Pas vanaf volgende week zal ik het kunnen proberen.
    je woont wel ver van mij anders kwam ik je morgen al helpen .

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. explorer werkt niet?
    Door spruit in forum Windows
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 23 June 2006, 22:34
  2. Reacties: 4
    Laatste bericht: 30 May 2006, 00:04
  3. asx in internet explorer werkt niet !
    Door de jean in forum Audiovisueel
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 24 April 2006, 16:43
  4. Windows media in internet explorer werkt niet?
    Door chrisje6969 in forum Internet
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 27 March 2006, 17:35

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •