Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    3 March 2008
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Mijn mails zijn plotseling verdwenen uit mijn OE

    Daarnet kreeg ik plotseling een foutmelding toen ik mijn Outlook Express 6 opende. Ik ging eens kijken naar mijn instellingen en ik zag dat mijn Log-in niet meer mijn uniek ID is dat ik van Telenet gekregen had, maar mijn voor- en achternaam. Het paswoord kloptje ook niet meer met het paswoord van Telenet.
    Ik vulde terug mijn oorspronkelijke gegevens in en plots waren al mijn e-mails weg en ik krijg deze niet terug.
    Kan iemand mij soms helpen zodat ik mijn mails terugkrijg, want er stonden een aantal belangrijke mails in!

    ALVAST BEDANKT !!!
    Laatst gewijzigd door LALO; 3 March 2008 om 22:32 Reden: Was het type Outlook vergeten: Outlook Express 6

  2. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Eigenaardige gebeurtenis. Het is wel zo dat je bij het instellen van je account begint met je volledige naam, maar vanaf de tab met de gegevens voor de provider komt dat uniek ID op de proppen. Kijk even in deze handleiding of je die tabbladen kan herkennen en of ze kloppen (let niet op telenet of skynet, maar wat ervoor komt).
    Je mails worden normaal gezien opgeslagen in C:\Documents and settings\jenaam\Local Settings\Application Data\Identities{eenreekscijfers}\Microsoft. Staan er items in dié map, dan zijn je mails niet verloren.
    Zorg er eerst voor dat je account in Outlook Express terug in orde is, raadpleeg daarvoor de gele fiche die je van Telenet hebt gekregen.
    Selecteer alle bestanden in die map Doc's and settings (met extensie *.dbx) en sleep ze met ingedrukte muisknop naar je outlook express. Normaal gezien zou alles er terug moeten staan nu.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Mijn "F-drive" is verdwenen van mijn computer!!
    Door nurse84 in forum Windows
    Reacties: 27
    Laatste bericht: 12 April 2007, 22:44
  2. Mijn muis doet gek en ik wil mijn harde schijf leegmaken maar volledig mijn pc op nul
    Door chrisje6969 in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 31 October 2005, 20:41

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •