Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    6 February 2008
    Berichten
    98
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    10 keer in 8 posts

    systeemregister in Windows XP Professional

    Hallo,<O</O
    Heb een vraag in verband met het systeemregister.<O</O
    <O</O
    Ik zou namelijk willen dat een deel van de mappen op D partitie van schijf 0 worden bewaard en een ander deel van de mappen op G partitie van schijf 1..<O</O
    <O</O

    Voor de D partitie op schijf 0 is er geen probleem ,in de register-editor staat er bij de Docfolderpaths : Naam tommy, gegevens d:\documenten van tommy.<O</O
    <O</O

    Voor de overige mappen heb ik in de register de G partitie op gegeven van schijf 1.<O</O
    Maar nu komt probleem,wanneer ik naar de Docfolderpaths gaan zie nog steeds <O</O
    Naam tommy, gegevens d:\documenten van tommy staan maar geen sleutel voor de G partitie van schijf 1.<O</O
    Nu mijn vraag is, hoe kan ik voor zorgen dat ik in de Docfolderpaths een tweede sleutel krijg met als naam tommy gegevens G:\documenten van tommy ?<O</O
    <O</O

    Groeten,<O</O
    tommy

  2. #2
    Geband  
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    980
    Bedankjes
    21
    Bedankt
    300 keer in 212 posts
    citaat
    Naam tommy, gegevens d:\documenten van tommy staan maar geen sleutel voor de G partitie van schijf 1.<O</O
    Nu mijn vraag is, hoe kan ik voor zorgen dat ik in de Docfolderpaths een tweede sleutel krijg met als naam tommy gegevens G:\documenten van tommy ?

    <O</O


    tommy ik denk dat je het jezelf moeilijk maakt ........gewoon copieren naar x schijf daar verandert toch y:\doc maar x: \doc ??? of heb ik de vraag verkeerd begrepen ??
    andere idee hoe kan je op 1 pc twee doc's met een zelfde ' exe ' bewaren ( of doc , xls , .... ), je moet dus van y:\ ..... doc een x:\....doc maken ?? t'is maar een idee <O</O

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Windows Xp home herstellen met Xp Professional CD?
    Door pietereeckhout in forum Windows
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 26 March 2008, 11:07
  2. windows XP Professional
    Door maro in forum Windows
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 20 April 2007, 11:08
  3. [Windows] XP Professional origineel
    Door qxzoR in forum Windows
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 4 September 2006, 21:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •