Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 63

Discussie: HP laptop

  1. #21
    PC-Freak   mXX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 May 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.090
    Bedankjes
    301
    Bedankt
    254 keer in 157 posts
    ik ben een beetje informatie gaan vragen over de HP laptop want het is bijna zover om die te gaan kopen. In forcom hebben ze gezegd dat ze heel slechte service/garantie aanbieden, terwijl ik hier het tegendeel hoor. Ze zeiden dat als er iets met je laptop zou zijn dat je die wel 4 maanden kwijt bent! iemand hier ervaringen mee?

  2. #22
    PC-Freak   mXX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 May 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.090
    Bedankjes
    301
    Bedankt
    254 keer in 157 posts
    wat denken jullie van deze
    http://www.shopping.hp.com/webapp/sh...me=dv7t_series
    dat is een nieuwe model, maar is die wel uit in Belgie ?
    of wanneer zou die uitkomen in belgie ?

  3. #23
    Erelid   carl's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 June 2006
    Locatie
    Halle/Gent
    Berichten
    2.409
    Bedankjes
    1.846
    Bedankt
    1.827 keer in 1.102 posts
    Ik heb het eigenlijk niet zo op HP. Ik hoor niets dan klachten erover, en vooral over de service. Maar ik heb er daarom nog nooit een in bezit gehad en kan u niet meer zeggen.
    Van de laptop daar: de cpu ziet er OK uit, ik heb wel nog nooit van een P reeks gehoord :s. Voldoende ram instoppen (liefst 4 GB voor de dual channel). Die 9200M GS (graka) is low-end, u zal hier GEEN of AMPER games kunnen op spelen, tenzij de oudere games (halflife 2, css, en zowat alles daarvoor heel nipt). De 9600GS is op dat vlak beter maar is ook GEEN gamerkaart: u moet geen superperformance verwachten in de nieuwste games, ze zullen wel allemaal lopen maar u zult kwaliteit moeten opgeven. Denk er ook wel aan dat een 17 inch laptop groot en zwaar (=lomp) is. En de resolutie van 1440x900 op een 17 inch is voor mij echt wel te laag, 1680x1050 is veel beter)

  4. #24
    PC-Freak   mXX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 May 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.090
    Bedankjes
    301
    Bedankt
    254 keer in 157 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carl Bekijk bericht
    Ik heb het eigenlijk niet zo op HP. Ik hoor niets dan klachten erover, en vooral over de service. Maar ik heb er daarom nog nooit een in bezit gehad en kan u niet meer zeggen.
    Van de laptop daar: de cpu ziet er OK uit, ik heb wel nog nooit van een P reeks gehoord :s. Voldoende ram instoppen (liefst 4 GB voor de dual channel). Die 9200M GS (graka) is low-end, u zal hier GEEN of AMPER games kunnen op spelen, tenzij de oudere games (halflife 2, css, en zowat alles daarvoor heel nipt). De 9600GS is op dat vlak beter maar is ook GEEN gamerkaart: u moet geen superperformance verwachten in de nieuwste games, ze zullen wel allemaal lopen maar u zult kwaliteit moeten opgeven. Denk er ook wel aan dat een 17 inch laptop groot en zwaar (=lomp) is. En de resolutie van 1440x900 op een 17 inch is voor mij echt wel te laag, 1680x1050 is veel beter)
    en wat vind je van deze?
    http://www.photohall.be/nl/2_2.cfm?id=6350

    kan je ook andere voorstellen?
    ik vind sony vaio ook goed maar om (bijna) dezelfde prestaties te krijgen als deze HP hierboven, kosten ze wel duur

    ps. ik vind 17" goed, het is niet echt om te reizen...
    die nieuwe acers zijn ook wel goed 16" en heeft blu ray enzo...

  5. #25
    Erelid   carl's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 June 2006
    Locatie
    Halle/Gent
    Berichten
    2.409
    Bedankjes
    1.846
    Bedankt
    1.827 keer in 1.102 posts
    Die link plaatst me mooi op de photohall hoofdpagina. Sony is inderdaad duurder, en is ook niet echt zo betrouwbaar heb ik horen zeggen. Ik heb nu al 4 jaar een asus laptop en nog geen enkel probleem mee (hij begint wel wat oud te worden).
    De inch-kwestie is heel persoonlijk, maar ik raad je aan om eens naar een winkel te gaan en een 17 inch en 15.4 inch op te pakken, het zal hem heel wat schelen in gewicht, een 15inch kan je perfect met 1 hand oppakken, met een 17 inch gaat dat al vrij moeilijk. Niet omdat het te zwaar is he, maar omdat hij te groot is voor houvast te vinden. Je moet je gewoon afvragen waarvoor je een laptop wil, als het is om games te spelen en aan een bureau te staan ben je pakken beter af met een desktop. Je kan dan ook nog een 3-400 eur laptop erbij nemen om mobiel te gebruiken indien nodig.

  6. #26
    PC-Freak   mXX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 May 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.090
    Bedankjes
    301
    Bedankt
    254 keer in 157 posts
    echt gamen niet... gwn soms counter-strike, het is vooral om photoshop/paint shop pro, 100% videos bekijken( hoofdreden), school projecten maken

  7. #27
    PC-Freak   mXX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 May 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.090
    Bedankjes
    301
    Bedankt
    254 keer in 157 posts
    @carl hier is een goede link:
    http://www.photohall.be/nl/2_2.cfm?&id=6968

    en weet iemand mss wnr die nieuwe model van HP uitkomt? (zie enkele post trg aub voor de link)

  8. #28
    Gevorderd   arthurke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 February 2007
    Berichten
    263
    Bedankjes
    89
    Bedankt
    68 keer in 60 posts
    Hallow

    Ik ging juist heel dezelfde laptop kopen, maar echt helemaal dezelfde, ik had juist ook dezelfde dingen nodig als jouw enzo :-), maar nu heb ik een andere gekocht een packard bell :

    *500 gb harde schijf
    *3gb ram
    *Intel core duo 9300 @ 2,5 GHZ
    *Het is ook een 17 inch (sb-serie)
    *Nvidea geforce 8600M GT
    *webcam en numeriek klavier + micro

    Maar wat is eigelijk de beste grafische kaart de 8600M GT of de 8600M GS ?

    Ik heb deze gekocht omdat deze in mediamarkt 1099 kostte, en ik vond dat die hp laptop dat het scherm nogal van plastiek was, maar anders heel goed afgewerkt !

    Bij hp kan je zelf een recovery dvd maken, maar bij een hp pc heb je ook een partitie met je recovery erop.

  9. #29
    PC-Freak   mXX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 May 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.090
    Bedankjes
    301
    Bedankt
    254 keer in 157 posts
    vriend van mijn vriend heeft deze HP laptop ook, maar hij heeft er altijd problemen mee gehad en garantie trok ook op niets zei hij....
    dus nu ben ik aan het overwegen voor een ander merk.

    iemand suggesties?
    max prijs 1200€

  10. #30
    Erelid   AMD's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    616
    Bedankjes
    161
    Bedankt
    150 keer in 93 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mXX Bekijk bericht
    vriend van mijn vriend heeft deze HP laptop ook, maar hij heeft er altijd problemen mee gehad en garantie trok ook op niets zei hij....
    dus nu ben ik aan het overwegen voor een ander merk.

    iemand suggesties?
    max prijs 1200€
    Je kan eens kijken bij DELL. Heeft er ook mooie. Vooral de XPS-serie zijn goed. Een hele tijd geleden hadden ze wel leverproblemen met dat model (te grote vraag). Ik weet niet of het ondertussen is opgelost.

    Sony heeft ook mooie laptops. De Vaio reeks.
    Je kan altijd een Sony center binnenspringen en ze daar gaan bekijken en bevragen.

    Ik denk dat je hier wel meer dan 100.00 reacties kan krijgen van mensen.
    En ze gaan allemaal verschillend zijn. Zowel positief als negatief.
    De ene heeft pech gehad, de andere fabrieksfout, nog iemand anders kan bv gewoon niet omgaan met computers waardoor hij/zij gewoon altijd problemen heeft. Maar als je daarop jouw keuze gaat baseren kan je ook evengoed pech hebben.

    Ga gewoon naar de winkel en vraag naar de voorwaarden zoals garantie en de afhandeling en opvolging van problemen van jouw gekozen merk.
    Ten tweede, veel van de service en garantie hangt ook af van jouw gekozen verkooppunt. Een winkel die veel Sony vaio's verkoopt, zal een makkelijkere en misschien ook wel een betere service kunnen geven voor dat product.
    Een winkel zoals carrefour kan je beter mijden vind ik. Niet dat ze slecht zijn, maar ze verkopen zo een beetje vanalles wat waardoor garantie en probleemopvolging moeizaam kan zijn in grotere winkelketens.

    De aldi dan weer, verkoopt maar 1 "huismerk" en dat is medion. Deze staan bekend om heel goed te zijn en heel goede service te geven in geval van problemen. Maar ik ken er ook die brute pech hebben gehad met een medion PC.

    Ivm met DVD erbij krijgen of niet. Al die computers zijn OEM producten. Dus windows zit er al ingebakken als je em koopt. De DVD's of CD's die je erbij krijgt is dus nooit een originele windows retail versie maar altijd een OEM versie die alleen met jouw PC werkt. En wat er nu momenteel vaak wordt gedaan is dat je er gewoon een recovery schijf bijkrijgt. Hiermee breng je de computer of laptop gewoon terug in de originele fase zoals je em gekocht hebt. Dan heb je zogenoemd eigelijk geen schijfje van windows nodig. want je kan altijd je PC als het ware "resetten" naar fabrieksinstelling of nieuwtoestand.
    SP-ENGINEERING BVBA
    ZONNE-ENERGIE

  11. De volgende gebruiker bedankt AMD voor deze nuttige post:

    mXX (19 August 2008)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Log laptop one
    Door kabarka in forum HijackThis
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 28 May 2007, 13:54
  2. Laptop
    Door fredjeclaesen in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 21 October 2006, 07:36

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •