Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 41
  1. #1
    Gevorderd   rommeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    cyberspace
    Berichten
    207
    Bedankjes
    40
    Bedankt
    65 keer in 37 posts

    rating gevraagd voor laptop (aldi)

    Gelieve eens de volgende laptop te raten:
    Multimedia Notebook
    MEDION MD 96640

    • Intel® Core™2 Duo processor T5550 (1.83 GHz, 2MB L2 Cache, FSB 667 Mhz).
    • 320 GB harde schijf.
    • 3072 MB DDR2 SDRAM.
    • 15,4” LCD W-XGA breedbeeldscherm.
    • Videokaart NVIDIA® GeForce® 9300M G gebaseerd op PCI Express-technologie met 128 MB GDDR3-geheugen.
    • 8x multi-standaard dvd-/cd-brander met dvd-ram en dual layerondersteuning (2).
    • Biometrische vingerafdruksensor voor gegevensbeveiliging.
    • Geïntegreerd cijfertoetsenblok.
    • Krachtige lithium-ionaccu met 9 cellen voor een lange gebruiksduur.
    • 2 multimedia luidsprekers.
    • 6-kanaals audio-uitgang (analoog + S/P-DIF) (4).
    • Geïntegreerde VGA-webcam met Array microfoon.
    • Ingebouwde 4-in-1 multikaartlezer SD, MMC, MS en MS Pro. (1)
    • Wireless LAN IEEE 802.11 n-Draft tot 300 Mbit/sec 802.11 b/g compatibel. (3)
    • Fast ethernet 10/100 Mbit/sec. on board.
    • V.90 modem incl. modemaansluitkabel.

    Software pakket (vooraf geïnstalleerd en/of geleverd op cd/dvd of Recovery-dvd)
    • Windows Vista® Home Premium: het nieuwe besturingssysteem van Microsoft® met nieuwe Media Center Interface.
    • Nero Essentials2: Nero Burning ROM 8/ Nero Recode 2SE/ Nero Express 8/ Nero Vision Express 5
    • MEDION Home Cinema Suite: PowerDirector 6, PowerProducer 4, PowerDVD 7, MediaShow
    • Microsoft® Works 9.0
    • Ulead PhotoImpact 12 SE
    • Bullguard Internet Security Pakket incl. 90 dagen update via internet (gratis registratie vereist).
    • OmniPass 5.0: Beveilig en beheer uw paswoorden, toegangsgegevens en persoonlijke documenten en mappen met uw vingerafdruk.
    • System recovery powered by Symantec www.symantec.com

    prijs: 779
    3 jaar garantie,
    incl. 0,30 EUR Recupel

    1 Geheugenkaarten zijn niet inbegrepen.
    2 Het is alleen toegestaan kopieën te maken van materiaal waarvan u het copyright bezit respectievelijk waarvan u van de eigenaar van het copyright toestemming hebt een kopie te maken. Als u niet de bezitter bent van het copyright resp. als u geen toestemming hebt van de bezitter van het copyright kopieën te maken handelt u in strijd met het copyright en kan de schade mogelijk op u verhaald worden.
    3 Voor de volledige ondersteuning is een IEEE 802.11 n-Draft Router noodzakelijk (niet in levering inbegrepen) (300 Mbit/sec. is een brutowaarde; op gebruiksniveau wordt tot 75 Mbit/sec. bereikt). Informatie over het gebruik van de geïntegreerde WLAN-oplossing vindt u in de gebruikshandleiding.
    4 Alleen in combinatie met geschikte luidsprekersystemen (niet inbegrepen).

  2. #2
    PC-Freak   GuntherS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Limburg, Riemst
    Berichten
    1.430
    Bedankjes
    327
    Bedankt
    614 keer in 353 posts
    Had deze laptop ook al zien staan op de aldi-website en ik moet zeggen dat hij qua specs toch helemaal niet slecht is, en zeker voor dat geld!

    Alleen weet ik niet of de service van Medion goed is voor het geval als je er ooit problemen mee krijgt.. Ik heb veel mensen gehoord die er slechte ervaringen mee hebben, maar ik ken ook mensen die er serieus positief over zijn. Ik denk dat je gewoon een beetje geluk moet hebben
    MacBook Air 13" (2011): Intel Core i5 1.7GHz - 4GB DDR3 RAM - 256GB SSD - OS X 10.11
    iPhone 6 16GB (Space Gray) - iPad mini Retina 32GB (Space Gray)
    AppleTV 2 (Black)

  3. #3
    Gevorderd   Kpt Gibson's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    West-Vlaanderen
    Berichten
    221
    Bedankjes
    66
    Bedankt
    27 keer in 21 posts
    De service valt wel goed mee van medion. Je kan gerust belen als je problemen hebt. En het beste is om je pc zelf binnen te brengen bij medion in Gent als het echt nodig is


  4. #4
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    26 February 2007
    Locatie
    Den Hemel
    Berichten
    438
    Bedankjes
    71
    Bedankt
    58 keer in 41 posts
    mijn vader zit me ook oren van het hoofd te zeuren of we die laptop niet zouden kopen. Ben nooit voorstander geweest van het "laptops in de supermarkt verkopen" concept, oa door de bedenkelijke service.

    Maar op deze laptop kan ik niet zo meteen iets aanmerken, toch niet voor die prijs.
    Zijn er mss anderen die kunnen zeggen of dit een goede deal/rip off/iets daartussen is?

    Groet,

    God

  5. #5
    PC-Freak   GuntherS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Limburg, Riemst
    Berichten
    1.430
    Bedankjes
    327
    Bedankt
    614 keer in 353 posts
    Ik denk niet dat je hier echt top-service moet verwachten zoals deze bij Dell bijvoorbeeld.
    Je krijgt waarvoor je betaald, de prijs/kwaliteit-verhouding ligt hier wel erg goed denk ik!

    Het is geen Dell of HP, maar je krijgt wel erg mooie specs voor een relatief lage prijs.
    MacBook Air 13" (2011): Intel Core i5 1.7GHz - 4GB DDR3 RAM - 256GB SSD - OS X 10.11
    iPhone 6 16GB (Space Gray) - iPad mini Retina 32GB (Space Gray)
    AppleTV 2 (Black)

  6. #6
    Minatica Moderator   Obsessed's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 June 2005
    Locatie
    Hagenland
    Berichten
    3.184
    Bedankjes
    16.867
    Bedankt
    17.672 keer in 7.886 posts
    Ik heb hier nog zaken van Aldi/Medion (TV, Draadloze koptelefoon ...).
    De TV is defekt geweest toen hij ongeveer anderhalf jaar oud was.
    Gewoon telefoontje naar het Servicecenter; 2 dagen later werd hij opgehaald door ABX (dit na telefonische afspraak), en nog twee dagen later heeft men een splinternieuw toestel komen afzetten.
    Dit omdat de herstelling van het defekte toestel te duur was (Basis was stuk ofzoiets).

    Dus... de service van Medion is zeker niet slecht. Dat is alvast mijn mening.
    * NIL VOLENTIBUS ARDUUM *

  7. #7
    PC-Freak   Fakke_Berto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 June 2005
    Berichten
    1.320
    Bedankjes
    942
    Bedankt
    947 keer in 644 posts
    Ik heb hier 4 desktops van Medion staan. De oudste in nog een P2. Het enigste wat ik al heb moeten vervangen is een cd-rom. Op een jaar of 10 is dat nog niet veel hé. Zeg tegen je vader dat hij op zijn 2 oren mag slapen. Als dat nog niet genoeg is, zeg hem dan dat je er eentje van Dell gaat kopen van dezelfde specs en dat hij het verschil mag bijpassen .
    Groetjes.

  8. #8
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    13 May 2008
    Locatie
    Hulshout
    Berichten
    11
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    2 keer in 2 posts
    Ik heb reeds 3 jaar een medion laptop, en ik had er al vele versleten, dit is zowat de beste die ik ooit had, was toen wel niet goedkoop(1200 euro ofzo), maar heeft dan ook alles, wlan, bluetooth...het enige wat ooit stuk was, was de accu, toen was hij een jaar oud, ik heb toen niet de moeite gedaan om hem binnen te brengen, en heb gewoon een andere gekocht, dit kostte toen om en bij de 90 euro, type van die laptop is de md 95400, nu heb ik ook wel interesse in deze nieuwe medion laptop, maar..... zoals ik het kan zien, werkt het draadloos internet alleen met een bijgevoegde dongle, en is het dus niet ingebouwd...dat vind ik nu toch eigenlijk niet hét systeem of zie ik het verkeerd..? Geef het type laptop maar eens in op google, en kijk maar eens naar enkele filmpjes die je erover tegen komt...


    Greetzzzzzzzz
    Laatst gewijzigd door Wiezeke; 13 May 2008 om 18:00

  9. #9
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.027
    Bedankjes
    59
    Bedankt
    3.143 keer in 2.293 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kpt Gibson Bekijk bericht
    De service valt wel goed mee van medion. Je kan gerust belen als je problemen hebt. En het beste is om je pc zelf binnen te brengen bij medion in Gent als het echt nodig is
    De service van Medion is nu (al langere tijd) in Nederland.
    Ik heb er nog geen enkel goed woord over gehoord.
    J.W.
    Google is uw vriend

  10. #10
    Geek   Milo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 June 2005
    Locatie
    Zottegem - City
    Berichten
    1.974
    Bedankjes
    469
    Bedankt
    456 keer in 349 posts
    Neem het aan van een ervaren IT'er ... Medion is goed !
    En qua service , inderdaad , Aldi en ook Medion streven naar 100 % Kantentevredenheid... op die manier kom je het makkelijkste aan gratis reclame ... wat voordeliger uitkomt op een langere periode .

    Ik ben steeds té laat voor de aanbiedingen , heb al ettelijke Medionmachines hersteld en geoptimaliseerd , en kmoet eerlijk bekennen ik kan niet leveren wat die mannen leveren voor die prijs .

    Dus .. Go Ahead en koop da ding !
    United tegen de Spyware
    Bunnyman
    If you aren't a part of the solution , You almost surely are a part of the Problem

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. aldi laptop terugbrengen voor deze AMD desktop?
    Door belvedere86 in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 27 May 2007, 17:15
  2. nieuwe aldi laptop of deze toshiba?
    Door belvedere86 in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 25 May 2007, 20:41
  3. nieuwe laptop van aldi
    Door dewoef in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 1 March 2007, 23:17
  4. Nieuwe aldi laptop
    Door Laurens in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 37
    Laatste bericht: 13 April 2006, 20:11
  5. hulp voor de laptop gevraagd
    Door mamsie754 in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 18 February 2006, 18:25

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •