Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 38
  1. #11
    Gevorderd   italianboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 March 2008
    Berichten
    295
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    8 keer in 7 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2B's Bekijk bericht
    Diko neemt inderdaad de ondertiteling mee. Je film moet wel dezelfde naam als je ondertitel hebben, dus film.mpg en film.srt

    Je kan Diko ook nog elders downen want ik zie dat ik de link naar de PRO heb gezet en ik weet niet of die freeware is... http://www.vmesquita.com/forum/index...ion=tpmod;dl=0
    mijn film is avi. gen mpg is dat erg ?
    Groetjes ItalianBoy

  2. #12
    Gevorderd   italianboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 March 2008
    Berichten
    295
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    8 keer in 7 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2B's Bekijk bericht
    Diko neemt inderdaad de ondertiteling mee. Je film moet wel dezelfde naam als je ondertitel hebben, dus film.mpg en film.srt

    Je kan Diko ook nog elders downen want ik zie dat ik de link naar de PRO heb gezet en ik weet niet of die freeware is... http://www.vmesquita.com/forum/index...ion=tpmod;dl=0
    Niks ... srry
    Laatst gewijzigd door italianboy; 7 June 2008 om 18:05
    Groetjes ItalianBoy

  3. #13
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Niks? Op mijne link moet je maar gewoon klikken op DIKO free 2.35 full install en ik meen dat je avi files ook kunt omzetten.
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  4. #14
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    G-man zijne pc kan misschien sneller zijn dan die van U, weet ik niet maar kan de oorzaak zijn. Wat ook kan? Doe eens een defragmentatie. Als je nogal veel filmpjes omzet, en je kuist die daarna van je schijf dan krijg je fragmentatie probleempjes en dat vertraagt ook de werking van je PC. Kijk ook eens na of je harde schijf niet té vol staat. Ieder conversie programma vraagt ergens een tijdelijke opslagruimte voor het omzetten en soms kan dat ook een probleem geven. Enfin, er zijn heel wat redenen waarom het trager zou gaan. Als het vroeger sneller was, dan moet je zeker en vast even grote schoonmaak houden en defragmenteren.
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  5. #15
    Gevorderd   italianboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 March 2008
    Berichten
    295
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    8 keer in 7 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2B's Bekijk bericht
    G-man zijne pc kan misschien sneller zijn dan die van U, weet ik niet maar kan de oorzaak zijn. Wat ook kan? Doe eens een defragmentatie. Als je nogal veel filmpjes omzet, en je kuist die daarna van je schijf dan krijg je fragmentatie probleempjes en dat vertraagt ook de werking van je PC. Kijk ook eens na of je harde schijf niet té vol staat. Ieder conversie programma vraagt ergens een tijdelijke opslagruimte voor het omzetten en soms kan dat ook een probleem geven. Enfin, er zijn heel wat redenen waarom het trager zou gaan. Als het vroeger sneller was, dan moet je zeker en vast even grote schoonmaak houden en defragmenteren.
    Dus als ik dingen verwijder die veel plaats in beslag nemen dan gaat men computer rapper werken ? Want ik download mijn films en zet ze in een map . Dan kopier ik ze in een andere map en ik converteer ze naar een nog andere map en ik laat ze daar in zitten voor waneer ik ze nog eens wil branden want ik gebruik altijd Dvd - Rw dvd's . Dus ik zou wel begrijpen dat het veel plaats in beslag neemt
    Groetjes ItalianBoy

  6. #16
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Voorbeeldje van wat jij doet?
    Film op pc zetten van bv 700 mb (als je een hele dvd op je harde schijf zet is dat algauw 4.7 GB!
    Dan maak je een kopie van die film in een andere map = opnieuw 700mb of meer...
    Als je hem converteerde naar nog een derde map en het bestand is na conversie nog wat zwaarder... dan heb je weer minstens 700mb nodig. Je hebt dus algauw 2.1 GB voor één film!

    Waarom converteer je niet meteen vanuit je eerste bestand? Een kopie naar een map zetten om daarna nog eens te bewerken heeft volgens mij geen enkele zin.

    Bovendien vraag ik me af waarom je, eens je een goed geconverteerd bestand hebt, je de originele bestanden niet gewoon vernietigd?

    Voorts moet je rekening houden met het feit dat, wanneer je bestanden verwijderd, er ongebruikte 'vuile zones' op je harde schijf ontstaan. Met vuil bedoel ik blanco ruimten. De computer gaat dan meer tijd nodig hebben om bepaalde dingen terug te vinden. Daarom, en dat mag regelmatig gebeuren, defragmenteer je best je harde schijf(ven).

    Dat doe je als volgt: Klik op start - alle programma's - bureau accessoires - systeemwerkset - defragmentatie en laat je pc even controleren of het nodig is om een defragmentatie te doen. Je zult ondervinden dat er soms een enorm verschil in snelheid ontstaat.
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  7. #17
    Gevorderd   italianboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 March 2008
    Berichten
    295
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    8 keer in 7 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2B's Bekijk bericht
    Voorbeeldje van wat jij doet?
    Film op pc zetten van bv 700 mb (als je een hele dvd op je harde schijf zet is dat algauw 4.7 GB!
    Dan maak je een kopie van die film in een andere map = opnieuw 700mb of meer...
    Als je hem converteerde naar nog een derde map en het bestand is na conversie nog wat zwaarder... dan heb je weer minstens 700mb nodig. Je hebt dus algauw 2.1 GB voor één film!

    Waarom converteer je niet meteen vanuit je eerste bestand? Een kopie naar een map zetten om daarna nog eens te bewerken heeft volgens mij geen enkele zin.

    Bovendien vraag ik me af waarom je, eens je een goed geconverteerd bestand hebt, je de originele bestanden niet gewoon vernietigd?

    Voorts moet je rekening houden met het feit dat, wanneer je bestanden verwijderd, er ongebruikte 'vuile zones' op je harde schijf ontstaan. Met vuil bedoel ik blanco ruimten. De computer gaat dan meer tijd nodig hebben om bepaalde dingen terug te vinden. Daarom, en dat mag regelmatig gebeuren, defragmenteer je best je harde schijf(ven).

    Dat doe je als volgt: Klik op start - alle programma's - bureau accessoires - systeemwerkset - defragmentatie en laat je pc even controleren of het nodig is om een defragmentatie te doen. Je zult ondervinden dat er soms een enorm verschil in snelheid ontstaat.
    Ik ahd vroeger 2 keer de film en 1 keer de geconverteerde versie . Nu heb ik nog 1 keer de film en 1 keer de conversatie . Ik wil die 1 keer de film niet weg doen want de geconverteerde versie kan ik niet in 1 keer afspelen en de ondertiteling kan ik er dan ook niet bij doen dus ik zal het gewoon ze laten maar ik ben eens naar defragmentatie geweest maar wat gebeurt er als ik analyseer Of defragmenteer ?
    Groetjes ItalianBoy

  8. #18
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Als je analyseert dan kijkt je computer na of het nodig is om je schijf te defragmenteren. Is dat nodig dan vraagt ie ook om dat te mogen doen. Analyse is dus je eerste keuze. Defragmenteren vraagt tijd en je blijft dan best van je PC af. Je kunt dit zien in weergavebalken waarbij je 1. de hudige toestand van je schijf ziet en 2 hoe de indeling er zal uitzien nà defragmentatie Daaronder kun je ook zien hoeveel % dat werk al gevorderd is.
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  9. #19
    Gevorderd   italianboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 March 2008
    Berichten
    295
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    8 keer in 7 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2B's Bekijk bericht
    Als je analyseert dan kijkt je computer na of het nodig is om je schijf te defragmenteren. Is dat nodig dan vraagt ie ook om dat te mogen doen. Analyse is dus je eerste keuze. Defragmenteren vraagt tijd en je blijft dan best van je PC af. Je kunt dit zien in weergavebalken waarbij je 1. de hudige toestand van je schijf ziet en 2 hoe de indeling er zal uitzien nà defragmentatie Daaronder kun je ook zien hoeveel % dat werk al gevorderd is.

    sry maar wat gebeurt er juist als ik klik op defragmenteren
    Groetjes ItalianBoy

  10. #20
    PC-Freak   sykke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 June 2006
    Locatie
    8930 MENEN
    Berichten
    1.656
    Bedankjes
    2.129
    Bedankt
    2.794 keer in 1.540 posts
    Dan zal je computer alle bestanden op de harde schijf ordenen zodat die terug samen staan in plaats van verspreid over de hd


Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Ik Zoek : X To 3GP Converter
    Door italianboy in forum Audiovisueel
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 3 June 2008, 16:30
  2. converter
    Door Kpt Gibson in forum Audiovisueel
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 24 January 2007, 19:08
  3. op zoek naar een nieuwe printer
    Door Clio in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 3 January 2007, 15:22
  4. Op zoek naar een nieuwe harde schijf.
    Door welsey1983 in forum Opslagmedia
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 31 October 2006, 11:28
  5. Ik ben op zoek naar een nieuwe PC, wie helpt?
    Door Eagle in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 23
    Laatste bericht: 5 July 2006, 21:48

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •