Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Up-to-date   Geert929's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 November 2006
    Locatie
    Hever
    Berichten
    39
    Bedankjes
    14
    Bedankt
    8 keer in 7 posts

    Cool Registreren van serienummers

    Het zou me sterk verwonderen als het niet bestond...
    Her en der wordt je geadviseerd om je serienummers ergens neer te schrijven, zodat in geval van diefstal of verlies, je hierop kan beroep doen.
    Op een aantal plaatsen kan je hiervoor een (papieren) formulier downloaden...
    In deze moderne tijden is dat toch wel wat achterhaald, me dunkt.
    Ik meen me te herinneren "ergens" gelezen te hebben, dat je dit ook gratis online kan op bepaalde websites. Ja, "bepaalde"
    Google bracht hier niet direct een uitkomst. Weet iemand van dit forum hiervoor misschien een goed adreske...? Je zou dat bvb. kunnen verwachten als goede dienstverlening van onze overheid of politie...? Zo zouden zij -als administrator- de herkomst van gestolen goederen ineens kunnen checken...
    Ik dacht toen: www.serienummers.be dat ligt toch wel voor de hand als adres, en ja hoor! Maar, ik weet niet of deze site bonafide is, geen contactinformatie, of andere referenties; ik trachtte te registreren, doch dat lukte niet. Wie weet hier meer over.. of over dit onderwerp?

  2. #2
    Erelid  
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    6.700
    Bedankjes
    1.651
    Bedankt
    8.252 keer in 3.245 posts
    Ik zou het niet doen...is een volledig anonieme site...geen naam, adres, emailadres,...niets. IS louter om serienummers te verzamelen om te kunnen gebruiken.
    Beter ten halve gekeerd dan helemaal verkeerd.

  3. De volgende gebruiker bedankt g_man voor deze nuttige post:

    Geert929 ( 7 June 2008)

  4. #3
    Beginner  
    Geregistreerd
    7 June 2008
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    Dag Geert,

    Ik heb uw vraag via het contactformulier gekregen.

    De site is een paar weken geleden in development en nog helemaal niet af; daarom zal de registratie nog niet werken

    De site werd 'live' ontwikkeld op een openbaar domein, maar aangezien er helemaal geen referentie in google werd gevonden was dat geen groot probleem. Tot nu dus . Ik ga de site offline halen en op een onbekend subdomein verder ontwikkelen.

    De opzet van de website beschrijft exact uw behoeften. Maar zoals al gezegd: er wordt aan gewerkt, er moeten nog contacten gelegd worden met de overheidsinstanties, er moet nog publiciteit komen etc.

    We zijn technisch ook nog aan het nadenken: de ingevoerde data zal opgezocht kunnen worden / of niet: dan wordt deze versleuteld met een sleutel (wachtwoord) die de eigenaar kiest.

    Het zal technisch af zijn in kwartaal 3 van dit jaar, dus kom gerust dan nog eens langs

    Ik kwam hier trouwens door de url in te typen in google.

    mvg,

    Tim

  5. De volgende gebruiker bedankt serienummers voor deze nuttige post:

    Geert929 ( 7 June 2008)

  6. #4
    Up-to-date   Geert929's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 November 2006
    Locatie
    Hever
    Berichten
    39
    Bedankjes
    14
    Bedankt
    8 keer in 7 posts

    Licht

    Beste Tim

    Het lag helemaal niet in mijn bedoeling om dit nuttige initiatief in diskrediet te brengen. Enerzijds ziet het er goed (en ook betrouwbaar) uit, doch als er geen enkele referentie te vinden is... dan lijkt het toch niet helemaal koosjer.
    Lijken is nog niet zijn, dat blijkt nu dus. Bedankt voor de reactie. Hopelijk krijgen jullie de nodige steun en middelen bijeen om dit af te werken en draaiende te houden. Ik merk ondertussen, dat de site offline staat, ik heb dus -als één van de weinigen- al de preview gehad. Ik zal er zeker terug zijn, in het derde kwartaal!
    Alvast bedankt.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. registreren
    Door joske1 in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 8 February 2007, 21:06
  2. Registreren XP
    Door Dominique in forum Windows
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 19 August 2006, 13:12
  3. online te registreren
    Door Beasty in forum Overige software
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 17 December 2005, 13:11
  4. registreren office xp
    Door sniffer in forum Office
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 20 September 2005, 14:37

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •