Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: fotobewerking

  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    25 July 2008
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    fotobewerking

    hoiii

    kan iemand mij helpen met deze vraag;
    ik heb corel op mijn pc(PSP)nu heb ik een fotobewerkt allemaal goed alleen met opslaan dan geeft hij aan,
    vanwege beperking van de opgegeven bestandindeling(en mogelijk geselecteerde opties voor opslaan)wordt de opgeslagenbestand tot een samengevoegd beeld beperkt.(dit had ik voorheen nooit maar nadat ik bestand,voorkeuren,voorkeuren herstellen en dan alles aangevinkt had gedrukt )toen is dit onstaan.
    dit komt er dan te staan terwijl de foto niet eens groot is.kan iemand mij zeggen waar ik dit kan instellen en veranderen?ik weet dat als je op opslaan als drukt en dan op de opties maar er staan er meer welke moet ik dan hebben.
    hij komt er ook slechter uit te zien als ik op wilt u doorgaan druk
    ik weet zelf niet meer waar ik dat kon veranderen heb vroeger op mijn ouwe pc het zelde corel gehad maar die heb ik niet meer en hier geeft hij wat ik ook doe telkens zelde beperking aan.en als ik de gewone foto ook nog eens in een powerpoint zet dan is die helemaal slecht.snap erniks van.
    sorry voor het lange verhaal maar probeer zo duidelijk mogelijk te zijn.

    ik werk met pspx en heb powerpoint 2003

    alvast dank je wel.

  2. #2
    Erelid   woepi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Peer
    Berichten
    4.099
    Bedankjes
    8.099
    Bedankt
    7.847 keer in 2.789 posts
    Je moet een foto opslaan via -> Bestand -> Exporteren -> JPEG-optimalisatie


  3. De volgende gebruiker bedankt woepi voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (25 July 2008)

  4. #3
    Geek  
    Geregistreerd
    9 August 2005
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    2.046
    Bedankjes
    14.939
    Bedankt
    4.912 keer in 1.768 posts
    Je krijgt die melding als je in PSP een afbeelding die uit meerdere lagen (layers) bestaat wilt bewaren als een jpeg bestand. Het programma vraagt dan of het de lagen moet samenvoegen tot één beeld vooraleer het bestand op te slaan. Je doet er goed aan om voordat je een afbeelding in jpeg wilt bewaren, éérst alle lagen samen te voegen en dan zoals Woepi aangeeft de afbeelding te exporteren naar het jpeg-formaat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door castrol2 Bekijk bericht
    hoiii

    kan iemand mij helpen met deze vraag;
    ik heb corel op mijn pc(PSP)nu heb ik een fotobewerkt allemaal goed alleen met opslaan dan geeft hij aan,
    vanwege beperking van de opgegeven bestandindeling(en mogelijk geselecteerde opties voor opslaan)wordt de opgeslagenbestand tot een samengevoegd beeld beperkt.(dit had ik voorheen nooit maar nadat ik bestand,voorkeuren,voorkeuren herstellen en dan alles aangevinkt had gedrukt )toen is dit onstaan.
    dit komt er dan te staan terwijl de foto niet eens groot is.kan iemand mij zeggen waar ik dit kan instellen en veranderen?ik weet dat als je op opslaan als drukt en dan op de opties maar er staan er meer welke moet ik dan hebben.
    hij komt er ook slechter uit te zien als ik op wilt u doorgaan druk
    ik weet zelf niet meer waar ik dat kon veranderen heb vroeger op mijn ouwe pc het zelde corel gehad maar die heb ik niet meer en hier geeft hij wat ik ook doe telkens zelde beperking aan.en als ik de gewone foto ook nog eens in een powerpoint zet dan is die helemaal slecht.snap erniks van.
    sorry voor het lange verhaal maar probeer zo duidelijk mogelijk te zijn.

    ik werk met pspx en heb powerpoint 2003

    alvast dank je wel.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. fotobewerking
    Door KETSMAN in forum Overige software
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 7 August 2006, 17:54

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •