Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 56 van 56

Discussie: Telenet rules!!!

  1. #51
    Erelid   Heezy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    1.476
    Bedankjes
    255
    Bedankt
    185 keer in 132 posts

    Re: Telenet rules!!!

    veel objectieve dingen worden hier niet echt gezegd hé.

    Wij zijn hier 2 maanden geleden overgestapt van Telenet naar ADSL, doordat dit moest voor men vader zijn werk. Wel, ik was er eerst enorm tegen, maar ADSL heeft me enorm positief verrast:

    Nadelen:

    -Telenet is sneller*. Bij het downen op nieuwsgroepen had ik bij Telenet een gemiddelde van 500KB/s, nu met ADSL een gemiddelde van 400KB/s.
    --> * er moet wel worden bijgezegd dat ik hier momenteel met een draadloze verbinding zit, die constant een lage signaalsterkte vertoont.
    Heb het nog niet getest, maar als ik beneden ga zitten naast de router, of ik leg kabel, zal ik zeker die 500KB/s ook halen.
    -geen index tafel op je webspace (hé Peter ).

    Voordelen:

    -na een maand is je meter gewoon terug bij 0. Veel gemakkelijker om je limiet in het oog te houden.
    -geen verschil tussen down- en upload, en voor gamers is dat enorm belangrijk, of als je met P2P progs wil sharen.
    -30GB download hier, heel de tijd, dus geen daluren.
    -Als je op smallband komt, blijft je uploadsnelheid hetzelfde, dus kan je nog deftig gamen.
    -uploadsnelheid (hier toch) ligt hoger.

    Dit zijn feiten, en geen subjectiviteit. Eerlijk gezegd zou ik niet terugwillen naar Telenet.
    Anderzijds ben ik echt blij dat Telenet er is, want concurrentie is echt nodig om monopolies te voorkomen. Kijk maar de freephone, Belgacom is er nu ook mee begonnen .
    Vergeet niet dat wij het op 1 na duurste land zijn (dacht na Zweden) in Europa qua internet, en hebben dan nog niet eens de beste kwaliteit ook niet.

  2. #52
    Erelid   2Bees's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 May 2005
    Locatie
    Naast mijn computer
    Berichten
    35
    Bedankjes
    4
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: Telenet rules!!!

    Speed

    3 megabits per second

    <LABEL class=infoLabel>Communications</LABEL> <LABEL class=infoValue>3 megabits per second</LABEL>
    <LABEL class=infoLabel>Storage</LABEL> <LABEL class=infoValue>366.5 kilobytes per second</LABEL>
    <LABEL class=infoLabel>1MB file download</LABEL> <LABEL class=infoValue>2.8 seconds</LABEL>
    <LABEL class=infoLabel>Subjective rating</LABEL> <LABEL class=infoValue>Awesome</LABEL>

    Heb niet zo te klagen. Alleen de upload is veeeel te weinig....
    .... watching as always ....

  3. #53
    Up-to-date   mamsie754's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    merksem
    Berichten
    95
    Bedankjes
    56
    Bedankt
    30 keer in 12 posts

    Re: Telenet rules!!!

    ik heb telenet en ben er wel tevreden mee.ik had tegen mijn zoon gezegd indien hij niet tevreden was ,dat niemand hem tegenhield om te veranderen ,wat hij ook gedaan heeft.
    nu heeft hij er al spijt van na een paar maanden

  4. #54
    boulle
    Gast

    Re: Telenet rules!!!

    Ik heb telenet en ik moet zeggen dat ik daar tevreden over ben. Ik kan ook moeilijk bijna iets anders zeggen want het is de eerste en voorlopig ook de enigste provider die ik gehad heb. Qua snelheid en dergelijke is dat voor mij allemaa in orde hoor, want het kan toch nooit snel genoeg gaan....(hebben we deze discussie niet al eens gehad?)
    Anyway, voorlopig ben ik tevreden zoals ik al gezegd heb en ik hoop van u hetzelfde, ongeacht uw provider en capaciteiten
    Groetjes!!!

  5. #55
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Berichten
    35
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: Telenet rules!!!

    ik heb adsl en kan u zeggen ik gebruik het vooral voor unreal tournement te spelen en wa muziek te downloaden. en ik heb altijd de beste ming van iedereen op de server . dus daar kan telenet wel wat van leren denk ik.

  6. #56
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    237
    Bedankjes
    990
    Bedankt
    92 keer in 47 posts

    Re: Telenet rules!!!

    ik heb telenet en ben er zeer tevré mee.

    simba

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Telenet Internet Mono vs. Telenet ExpressNet
    Door Nikolas in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 27 January 2006, 20:39
  2. telenet
    Door sjatoken in forum Malware
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 12 December 2005, 21:17
  3. telenet PC TV
    Door lector.h in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 4 June 2005, 21:20
  4. Telenet voert werken uit aan Mijn Telenet
    Door Dirkske in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 15 May 2005, 21:39

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •