Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 64

Discussie: Superkorte enquète

  1. #41
    Jule
    Gast
    Het is geweten dat mensen die op een vegetarisch dieet staan, meer uitlaatgassen produceren dan mensen die ook voedsel van dierlijke oorsprong tot zich nemen. Maar, wij mensen, hebben de mogelijkheid om onze billen stijf toe te nijpen. Als u dan na een dagje werken thuis komt, kan u al het gas dat zich in uw darmen heeft opgehoopt, in éénmaal lossen in een daarvoor speciaal geconstrueert opvangapparaat? Vervolgens kan u met deze opgeslagen gassen uw huis tijdens de winter van de nodige warmte voorzien? Daardoor worden de geproduceerde gassen afgebroken tot simpelere verbindingen, die vervolgens weer opneembaar zijn voor uw gazon? Bijgevolg heeft u een gesloten biologisch verantwoordde kringloop?

  2. #42
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.735
    Bedankjes
    13.669
    Bedankt
    33.644 keer in 13.867 posts
    'k Was zo aan het denken... sommige plantjes die we onkruid noemen, kunnen ook in slaatjes verwerkt worden, waarom dan gras niet? Zolang ze maar van mijn rozen afblijven!

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. #43
    Jule
    Gast
    Rozen hebben doornen??? Van een flinke maagschuring gesproken ...

  4. #44
    Erelid   carl's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 June 2006
    Locatie
    Halle/Gent
    Berichten
    2.402
    Bedankjes
    1.377
    Bedankt
    1.438 keer in 945 posts
    Dat is net wat ik nodig heb na m'n vakantejob bij de slager . Vegetarische onzin. Ze kunnen geen reden bedenken om geen vlees te eten dus gaan ze maar verkondigen dat het milieubewuster is. En dan alle ** (engelse, mannelijke tegenhanger van het onderwer^p van het filmpje ) over CO2-neutraal, de benzine die verbrand wordt in m'n motor is ook afkomstig van planten ed hoor.

  5. #45
    Jule
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carl Bekijk bericht
    Dat is net wat ik nodig heb na m'n vakantejob bij de slager . Vegetarische onzin. Ze kunnen geen reden bedenken om geen vlees te eten dus gaan ze maar verkondigen dat het milieubewuster is. En dan alle ** (engelse, mannelijke tegenhanger van het onderwer^p van het filmpje ) over CO2-neutraal, de benzine die verbrand wordt in m'n motor is ook afkomstig van planten ed hoor.
    U vindt uw gazon niet lekker???

  6. #46
    Erelid   carl's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 June 2006
    Locatie
    Halle/Gent
    Berichten
    2.402
    Bedankjes
    1.377
    Bedankt
    1.438 keer in 945 posts
    Nog nooit geprobeerd. Eigenlijk vind ik dat het gras goed is waar het nu is (in de tuin ). Maar waarom niet, omdat het ongewoon is betekent nog niet dat gras niet lekker is he (nog nooit geprobeerd en zal het wss nooit doen )

  7. #47
    Jule
    Gast
    Denkt u echt dat gras voedzaam is voor de mens??

  8. #48
    Sarana
    Gast
    Vandaag waren ze op de radio, StuBru, ook al bezig om het vlees 1 keer in de week te laten staan omdat de vleesproductie verantwoordelijk zou zijn voor 18% van de totale CO2 uitstoot. 1 keer in de week geen vlees eten met zijn allen zou hetzelfde effect geven dan een half miljoen auto's gedurende 1 jaar lang niet te laten rijden.

    Mij lijkt dit toch ook wat overdreven en ik vraag me ook wel af hoe ze tot die meetresultaten zijn gekomen.
    Jule er staat je nog heel wat werk te wachten hoor. Nu moet je alle StuBru-luisteraars ook nog eens gaan overtuigen dat je vlees laten staan allemaal zever in pakskes is.

  9. #49
    Jule
    Gast
    Eén vraag: wat gaan de mensen eten in plaats van vlees? Amerikaans genetisch gemanipuleerde soya?? (Klassieke soyateelt spreekt steeds minder landbouwers aan.); vis (er is reeds overbevissing), eieren (worden gelegd door kippen), kaas (van koeienmelk), ... U mag het mij uitleggen!!

    Weet u, hoe wij landbouwers, mensen die zo'n gedoe uitvinden, noemen?? Slimme idioten. Ze moeten slim zijn om hun theorie uit te dokteren, maar ze zijn te dom om te zien dat ze hun hoofddoel voorbij schieten.
    Laatst gewijzigd door Jule; 8 September 2008 om 21:34 Reden: Foute zinsbouw.

  10. #50
    Expert   wolfskin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 August 2005
    Locatie
    Turnhout
    Berichten
    625
    Bedankjes
    1.107
    Bedankt
    139 keer in 88 posts
    Maak u toch zo niet druk Jule, tzal altijd iets zijn, dan is vlees weer nie goed, dan mag je geen eigen gekweekte groenten uit je tuin eten, dan is de vis weer niet gezond meer, dan zijn de eieren van de kippen weer niet goed, pffff .

    Weten we eigelijk nog echt wat gezond en milieubewust is? Denk het niet!

    Pff geniet vant leven en als ge goesting hebt voor ne goeie dikke lekkere malse biefstuk, awel eet em op!!!! Het leven is al kort genoeg, profiteer van de momenten dat je hier bent, en ja natuurlijk moet je milieubewust zijn, maar waar trekje die grens? En wat is de grens eigelijk?????

    Pfff ik eet als ik goesting heb elke dag een goei stuk vlees!

    Wolfskin the meat eater!
    REAL GAMERS DON'T DIE, THEY JUST RESPAWN! thx to ajaxlover

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Schoolproject: invullen enquête
    Door Ludanto in forum De Lounge
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 17 January 2008, 16:38
  2. enquete
    Door sykke in forum Feedback
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 6 December 2007, 13:28

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •