Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18
  1. #1
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts

    foutief gecodeerde bestanden

    Lap, 't noodlot heeft toegeslagen. Bij de installatie van een nieuwe versie van Nero verdwenen plots mijn muziekbestanden. Paniek in de keet natuurlijk want ik zou opnieuw een hoop CD's moeten bovenhalen om die terug te zetten.

    Gelukkig vond ik op het forum het programma Undelete my files en daarmee heb ik alles terug gehaald, tenminste dat dacht ik. Mijn muziekfiles zijn perfect te beluisteren maar er is iets wat veel erger is.

    Mijn brieven en ingescande pdf documenten blijken plots foutief gecodeerd te zijn en bijgevolg kan ik ze niet meer lezen. Ik durf niet goed mijne PC afzetten uit schrik dat ze nog zullen verdwijnen en dat ik ze niet meer kan herstellen. Heeft iemand een idee hoe ik die PDF bestanden en word documenten (office 2003) terug leesbaar kan maken. Mijn laatste back-up is ook onleesbaar en ik moet die documenten terug kunnen recupereren omdat er enkele onvervangbare dingen tussen zitten... who can help?
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  2. #2
    PC-Freak   sykke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 June 2006
    Locatie
    8930 MENEN
    Berichten
    1.656
    Bedankjes
    2.129
    Bedankt
    2.794 keer in 1.540 posts
    systeemherstel?


  3. #3
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Heeft niet geholpen. Ik heb namelijk drie harde schijven staan en alle data staan op mijn D schijf. Op mijn E schijf staan al mijn back ups... Ik ben dus naarstig op zoek naar een progje dat ook deze terug leesbaar kan maken. Hier op minatica heb ik in de download sectie al Undelete my files geprobeerd maar zonder succes.
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  4. #4
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Bref, ik heb een back-up teruggezet en die heeft de fouten gecorrigeerd die op mijn C schijf staan. Met file recovery heb ik de verloren bestanden kunnen ophalen maar..... er zijn er een hoop die ik niet meer kan openen. PDF bestanden krijg ik als mededeling dat zij mogelijks per mail zijn gezonden of foutief gecodeerd?!! Hoe krijg ik die dingen in godsnaam terug open? Foto's, daar kan ik ze niet meer openen met de klassieke progjes en evenmin met paint shop pro... Er zitten belangrijke bestanden tussen, zoals kopies van aankoopfacturen die ik wellicht niet meer te pakken zal krijgen in origineel. Back-up image van mijn D drive is eveneens beschadigd. Kan iemand me helpen aub, ik ben ten einde raad. Recover progjes hielpen hierbij niet.
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  5. #5
    Jule
    Gast
    Kan u hier zo"n fout gecodeerd plaatsen? Eéntje dat natuurlijk niet persoonlijk is!! Anders kan u uw pc-boer eens raadplagen. Meestal hebben zij meer mogelijkheden te beschikking om data te achterhalen.

  6. #6
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.835
    Bedankjes
    15.649
    Bedankt
    37.024 keer in 15.346 posts
    Hier een hele lijst met mogelijke progs. In hoeverre ze gratis zijn, weet ik niet. De meeste recovery tooltjes halen enkel abusievelijk verwijderde bestanden terug, die via de prullenbak zijn gepasseerd. Die van jou zijn corrupt geraakt, heb je Nero terug verwijderd ook?

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  7. #7
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Hier een hele lijst met mogelijke progs. In hoeverre ze gratis zijn, weet ik niet. De meeste recovery tooltjes halen enkel abusievelijk verwijderde bestanden terug, die via de prullenbak zijn gepasseerd. Die van jou zijn corrupt geraakt, heb je Nero terug verwijderd ook?
    Bedankt Chrisje maar daar heb ik de mogelijke programma's al van gebruikt en het éne dat ik nog niet had... foutieve link en die site bestaat niet meer. Nero is er ondertussen terug af en ik heb mijn oude versie opnieuw geïnstalleerd. Ben met Nero 8 terug naar de winkel geweest en mogelijks zou er een fout in het installatieprogramma gezeten hebben. CD is voor alle zekerheid terug naar fabriek gezonden en ik heb mijn centen terug maar mijn data blijven onleesbaar, hetgeen ik erg vind. Gelukkig, en daar ben ik nu pas achter, heb ik mijn foto's via picasa op mijn google pagina's gezet en kan ik die daar terug van recupereren en dat kost mij enkel wat streepjes op mijn download. Mijn PDF en word documenten had ik misschien ook beter op die manier weggeschreven maar dat vond ik nogal persoonlijke data en daarvoor vind ik mijn google niet zo geschikt.
    Laatst gewijzigd door 2B's; 8 September 2008 om 22:03
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  8. #8
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jule Bekijk bericht
    Kan u hier zo"n fout gecodeerd plaatsen? Eéntje dat natuurlijk niet persoonlijk is!! Anders kan u uw pc-boer eens raadplagen. Meestal hebben zij meer mogelijkheden te beschikking om data te achterhalen.
    handleiding draagtas0001.pdf deze file is de uitleg over een draagtas van mijn Lumix... ben benieuwd of jij die wél zult open krijgen.
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  9. #9
    Jule
    Gast
    Ik heb toch niks beloofd? Ik kan enkel proberen ...

  10. #10
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.835
    Bedankjes
    15.649
    Bedankt
    37.024 keer in 15.346 posts
    Heb 't ook geprobeerd, kreeg een leeg pdf-bestand met primo-pdf, bij adobe de melding zoals bij jou.
    Even een vraagje: stonden die bestanden in een beveiligde map? Want bij deze stond er idd een blokkering op. In dàt geval, vrees ik ervoor B'tjes...

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  11. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    2B's (12 September 2008)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Bestanden >4Gb
    Door Bertrangstje in forum Opslagmedia
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 17 January 2007, 15:00
  2. ram bestanden
    Door pluutje in forum Overige software
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 21 August 2006, 18:44
  3. mov bestanden
    Door reddevel in forum Audiovisueel
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 10 March 2006, 12:36
  4. .ISO, .CUE bestanden
    Door jurgenv in forum Audiovisueel
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 11 November 2005, 23:56

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •