waar zijn deze verkrijgbaar? vind alleen de website om online te bestellen maar verkope ze deze ook in winkels?
groete
waar zijn deze verkrijgbaar? vind alleen de website om online te bestellen maar verkope ze deze ook in winkels?
groete
Voor zover ik weet, enkel online.
J.W.
Google is uw vriend
Ja ik denk het ook.... Enkel online
sinds kort ook bij carrefour
yep, bij Carrefour
http://www1.euro.dell.com/content/to...be&l=nl&s=corp
Dat is nou toch het ding met dell ? Je koopt rechtstreeks van de fabrikant waardoor de winstmarges beperkter zijn dan op andere laptops, en dus met lagere prijzen ? Mijn ouders willen ook geen pc online bestellen, vind ik nogal vreemd eigenlijk, maar kom.
Ik heb een Dell laptop en een Dell desktop. Ik zal niet gauw meer overstappen op een ander merk. De service is prima de prijzen zijn redelijk en je hebt gewoon een A merk in huis. Dat je de pc niet eerst in de winkel kan bekijken en meteen meenemen is dan wel een klein nadeeltje, maar dat weegt niet op tegen de service en kwaliteit van Dell.
Dit is uiteraard maar een persoonlijke mening, maar na een vergelijking van alle systemen die ik ooit gehad of beheerd heb (ook eigen samenstellingen) is mijn keuze toch op Dell gevallen.
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers