Resident evil 5 is al langer uit op 360 hoor![]()
Resident evil 5 is al langer uit op 360 hoor![]()
ultddave ( 7 mei 2009)
Ye maar het is de PC versie die nu moet uitkomen.
Xbox 360 en PS3 waren inderdaad al uitgekomen. (13 Maart 2009)
Mvg,
Dave
EDIT; Ow, nu zie'k het probleem. Had perongeluk Xbox 360 in de lijst toegevoegd van platforms :P. Ff veranderd, thanks.
Laatst gewijzigd door ultddave; 7 mei 2009 om 13:58
"Friendship. It’s the hardest thing in the world to explain. It’s not something you learn in school. But if you haven’t learned the meaning of friendship, you really haven’t learned anything." ~ Muhammad Ali
carl ( 7 mei 2009)
Er komen precies niet veel spelletjes uit in de zomer??
----Een bedankje kan af en toe geen kwaad----
ultddave ( 8 mei 2009)
nope niet echt :(. Crisis hé![]()
"Friendship. It’s the hardest thing in the world to explain. It’s not something you learn in school. But if you haven’t learned the meaning of friendship, you really haven’t learned anything." ~ Muhammad Ali
RPG's voor de PS3
Eternal Sonata (ben er nu mee bezig)
Folklore
Valkyria Chronicles (mensen beweren dat dit de beste RPG van deze generatie is, op het moment)
Laatst gewijzigd door mXX; 8 mei 2009 om 21:53
ultddave ( 8 mei 2009)
En is folklore de moeite, kheb dus gehoord dat die zwaar suckt...
ultddave ( 9 mei 2009)
"The computer was born to solve problems that did not exist before." – Bill Gates
ultddave ( 9 mei 2009)
Geen releases voor de vorige generatie consoles met need for speed shift?
Denken jullie dat hy beter of slechter zal zijn dan undercover?
Wat bedoel je juist ?Als je bedoelt dat hij ni op PS2 komt, da vind ik ni meer dan normaal
Ik hoop zeker dat hij wat beter afgewerkt is dan undercover, die hier en daar nog een framerate dipje kende, en dat ze eindelijk eens een degelijk dag/nacht systeem gaan inwerken. Voor de rest zou ik echt wel wat duidelijker overzicht over de types en merken autos willen![]()
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers