Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.789
    Bedankjes
    766
    Bedankt
    990 keer in 777 posts
    prullenbak in omdat dit een eikel is die het leuk vindt om het netwerk proberen te overbelasten .
    vandaag iemand geprobeerd om mijn e-mail verkeer te proberen te blokkeren en zo outllook te laten crashen maar daar zullen venten voor moeten komen geen kamerplanten .

  2. De volgende gebruiker bedankt dannyma voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (18 September 2008)

  3. #12
    Jule
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alBildjiekiyya Bekijk bericht
    haha,... ok...

    Maar hoeveel is er waarheid aan de bewering '0.05 cent per e-mail'? Van waar komt dat geld, toch niet van onze Gates?


    Groet,
    Met de "betrokkene" had ik het eigenlijk niet over de genoemde geldschieters. Soms gaat het over een kind dat "terminaal" ziek is en een dure behandeling nodig heeft. Er staat dan een foto bij van een kaal kinderhoofdje met het adres, telefoon- en gsm nummer, zelfs mailadres van de zogenaamde ouders. Ooit heb ik een artikel gelezen in de krant van mensen die slachtoffer waren van een soortgelijke kettingmail. Het was een "laat huwelijkscadeautje". Ze hadden nog geen kinderen ...
    Welke geldschieters er worden vernoemd? Belgacom, Telenet, AOL, Microsoft, Yahoo!,...,zelfs Nike (sportschoenen gdvr), Virgin, Douwe Egberts, ... Het is te gek om op te noemen. Vrouwen zijn, naar mijn ervaring, duidelijk gevoeliger voor dit soort mails ... (4 op de 5 keer komt zo'n mail van een vriendin.)

  4. De volgende 3 gebruikers bedanken Jule voor deze nuttige post:

    alBildjiekiyya (18 September 2008), Obsessed (19 September 2008), Phil O'Sophe (19 September 2008)

  5. #13
    Spyware Slayer in opleiding  
    Geregistreerd
    19 May 2008
    Berichten
    520
    Bedankjes
    26
    Bedankt
    123 keer in 93 posts
    Is gewoon een vorm van spam

  6. #14
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.839
    Bedankjes
    15.650
    Bedankt
    37.027 keer in 15.348 posts
    gewoon een vorm van spam
    Inderdaad! Zo kreeg een chatmaatje (een dierenvriend tot en met) een mail over een nest puppies dat zou 'geschonken' worden aan een testlaboratorium, omdat ze niet konden blijven waar ze waren. Er werd ook een mail-adres opgegeven en natuurlijk was chatmaatje er als de kippen bij om de beestjes te redden. Het adres bestond echt, maar de houders ervan hadden geen hond, wel een bomvolle mailbox en waren op den duur verplicht hun adres te veranderen.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  7. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Obsessed (20 September 2008)

  8. #15
    Jule
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Inderdaad! Zo kreeg een chatmaatje (een dierenvriend tot en met) een mail over een nest puppies dat zou 'geschonken' worden aan een testlaboratorium, omdat ze niet konden blijven waar ze waren. Er werd ook een mail-adres opgegeven en natuurlijk was chatmaatje er als de kippen bij om de beestjes te redden. Het adres bestond echt, maar de houders ervan hadden geen hond, wel een bomvolle mailbox en waren op den duur verplicht hun adres te veranderen.
    Ik meen mij deze mail te herinneren ... Mag ik nu eerlijk bekennen dat ik hem niet heb doorgestuurd? Ondanks de smeekbede ten voordele van de puppies in desbetreffende mail?

  9. #16
    Up-to-date   trube's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    20
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    7 keer in 5 posts
    alle mail die vragen,t,ja wat kan eigenlijk vragen via de mail, eigenlijk niks.De laatste mail was een bos bloemen en als die weer door stuurde krijgt de gene weer bos meer.
    Ps het getekende bos bloemen.Dus gewoon flauwe grappen.Ik moet de eerst mail nog krijgen die zegt hier pak aan 0,05 euro cent.Iets krijgen doe je niet op internet.Maar koop kan alles zelf doos met stenen als denk dat een laptop koop en daar stenen in zit,T,ja hoe ver wil jij eigelijk gaan.,
    Groetjes en mail fan naad.
    a.j.klingeler

  10. #17
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    20 December 2007
    Berichten
    95
    Bedankjes
    14
    Bedankt
    18 keer in 18 posts
    Is het niet makkelijker voor de spammer om gwn zijn rekeningnummer in de mail te zetten en te zeggen: "stort hier al uw donaties op" ipv te beweren dat hij 5 cent krijgt als je sus en zo doet.
    Laatst gewijzigd door WaarBenIk?; 28 September 2008 om 15:54

  11. #18
    Expert   Breskuz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2008
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    773
    Bedankjes
    995
    Bedankt
    716 keer in 410 posts
    ik geloof er ook al niet meer in

    want :
    ik zou al 7 keer dood geweest zijn
    ik zou al 97598 euro gewonnen hebben
    ....
    .

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Waar zijn de prijzen van de voorbeeld pc's aangevraagd?
    Door boom in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 17 January 2008, 23:34
  2. waar zijn
    Door vraagteken in forum Malware
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 5 November 2005, 14:53
  3. Waar zijn ze van ??
    Door Snuifje in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 18 July 2005, 23:10
  4. Reacties: 0
    Laatste bericht: 11 June 2005, 03:11

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •