Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20
    PC-Freak   Fakke_Berto's schermafbeelding
    Bedankjes
    470
    Bedankt
    675 keer in 457 posts
    In de pc waar ik gewoonlijk op werk heb ik er geen last van maar in de pc waar ik mijn videobewerking op doe heb ik een koelertje moeten bijsteken die in de richting van mijn harde schijven blaast omdat deze soms warmer dan 50 graden werden. Nu komen ze bij intensief werken niet meer boven 35 a 40 graden uit.

Erelid  
    Bedankjes
    1.757
    Bedankt
    8.603 keer in 3.362 posts
    Zoals ik al reeds zei; is die 14cm fan niet genoeg? Als je geen fan hebt en dan 4 schijven, dan zit je mss met een probleem, maar niet met deze kast hé. Ikzelf heb voor mijn 4 schijven 2 * 80mm fans steken, en dat is al genoeg!
    Beter ten halve gekeerd dan helemaal verkeerd.

PC-Freak   Fakke_Berto's schermafbeelding
    Bedankjes
    470
    Bedankt
    675 keer in 457 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g_man Bekijk bericht
    Zoals ik al reeds zei; is die 14cm fan niet genoeg? Als je geen fan hebt en dan 4 schijven, dan zit je mss met een probleem, maar niet met deze kast hé. Ikzelf heb voor mijn 4 schijven 2 * 80mm fans steken, en dat is al genoeg!
    Die kast waar ik het over heb is bekend om een slechte airflow. Het is zo een Aldi-kast met xl airflow.

Expert  
    Bedankjes
    355
    Bedankt
    417 keer in 278 posts

Ongelukkig Steengoed, maar ... weinig te zien.

Misschien is de toestand nu wat veranderd, maar een tijd terug was ik rijkhalzend aan het uitkijken naar het merk Lian-Li.
    Bleek toen dat er eigenlijk moeilijk aan modellen te geraken was, welke toen op de website te zien waren.

De enkele verdelers die toch Lian Li volgden, bleken toch maar één of hoogstens twee modellen te volgen en konden geen andere modellen bestellen. Dus er was (is ?) ergens een probleem met de verdeling in België.

Een kast die toen bv. in Duitsland of Nederland nogal gangbaar bleek te zijn werd hier immers nergens verkocht of zelfs gekend te zijn door verdelers.

Een ander probleem bleek dat de emails met de Taiwanese fabriek werden beantwoord in een taal die men als chinees Engels kan bestempelen (en welke reeds voor veel hilarische "Engelse" teksten heeft gezorgd in China) maar helaas onbruikbaar is als gangbaar Engels. (nu nog staan er enkele kemels op de website) Dus een bijzonder zwaar probleem inzake communicatie met de fabrikant

Beste g_man , wellicht kan je wat meer vernemen (nu er blijkbaar contacten zijn met de invoerder) wat er in de praktijk te beleven valt voor het Belgisch publiek.

Zijn alle modellen op de website ergens te zien ? Persoonlijk vind ik dat als iemand een RollsRoyce bestelt, men die toch eerst eens kan bekijken. Tenslotte zijn hun kastjes duur genoeg.

Neem bv. een full tower en je zit al gemakkelijk bij de 300 Euro. Niet dat ze persé overprijsd zijn , maar een kat in een zak kopen wordt stillaan een algemene praktijk waar we ons moeten tegen behoeden.

Het gaat zo meer en meer met alle zaken die men niet meer kan zien of ter hand nemen (laat staan testen !) vooraleer tot een aankoop over te gaan. De kans een miskoop te maken bij Lian Li is zeer miniem, maar iedere zelfbouwer die een dure systeemkast koopt zal die wel eens willen bekijken ! De zelfbouwers zijn natuurlijk niet zo dicht bezaaid en wellicht daarom zijn die kasten niet zo gemakkelijk te zien in de gewone handelszaken. Maar Lian Li zelf zou dat wel aankunnen.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

Erelid  
    Bedankjes
    1.757
    Bedankt
    Dit is toch hun officiële website. Deze is volledig in 't engels en is voorzien van al hun producten. EN hier staat ook nog eens duidelijk waar hun producten verkocht worden in Europa. En idd, België staat er nergens tussen, mss een gat in de markt om jezelf tot hoofdverdeler te bombarderen.
    Alleszinds, het is niet omdat wij de kans kregen om zo'n kast te reviewen, dat wij hier ineens de kar moeten trekken en relaties moeten gaan opbouwen/onderhouden voor iedereen die op zoek is naar een Lian-Li behuizing.
    Ik begrijp je frustraties maar hieraan kunnen wij toch niets veranderen. JE bent gewoon aan 't verkeerde adres denk ik.

mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Bedankjes
    12.966
    Bedankt
    31.223 keer in 11.722 posts
    Het is net de reden waarom Lian-Li ons forum heeft gekozen: om meer bekend te raken in Belgenland. G_man heeft zich met zijn werk heel verdienstelijk gemaakt naar de producent toe, maar zoals altijd wel geldt: wij zijn niet verantwoordelijk voor de afwezigheid van bepaalde producten op de markt. Die is trouwens al zo reusachtig groot dat we door het bos de bomen al niet meer kunnen herkennen.

Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's

Expert  
    Bedankjes
    355
    Bedankt
    417 keer in 278 posts

Vraag Marketing Lian Li ?

G_man en Compuchrisje,
    Oei oei oei ! Ik schreef geenszins dat Minatica verantwoordelijk is of moet instaan voor de marketing of de promotie van bepaalde merken. Het is in de veronderstelling dat er wellicht recente (nieuwe) contacten waren ontstaan tussen Lian Li en Minatica dat ik de suggestie maakte om eens te informeren wat er voor de Belgische consument te rapen valt. Maar juist ... verkeerd adres. Dat lesje heb ik dus wel geleerd.

Men kan dan wel een prachtige review maken (over om het even welk onderwerp) men zal er weinig nut uit halen als er praktisch gezien geen verdeelpunten en service voor te vinden zijn.

Begrijp het nu weer niet verkeerd. Hiermee doe ik geenzins afbreuk aan het gehalte en de uitstekende presentatie van deze review, welke zijn verdiensten heeft (niet alleen voor de producent) maar ook, en voornamelijk voor de lezers. Die hebben nu toch nota hebben genomen van het bestaan en de uitstekende kwaliteit van dit merk behuizingen.

Voor zelfbouwers en PC-boeren is het dus maar afwachten op wat Lian Li zal doen of niet op onze Belgische markt (die wellicht veel te klein is maar idd toch verzadigd is met de meest obscure merken). Verzorgde kasten zijn immers een "niche-product" !

Ondertussen zullen geïnteresseerden wel moeten bestellen in het buitenland. Dan nog betwijfel ik of ze wel elk model van eigen keuze zullen kunnen aankopen.

Erelid  
    Bedankjes
    1.757
    Bedankt
    Voor de geïnteresseerden, ik heb de review nog bijgewerkt met de installatie van de componenten

@Merel: Lian-Li heeft géén verdeler voor België, ze raden ons aan tot bij de buren te gaan.

9. De volgende 4 gebruikers bedanken g_man voor deze nuttige post:

Dexter ( 5 november 2008), Merel (12 november 2008), Obsessed (18 november 2008), woepi ( 4 november 2008)

Expert  
    Bedankjes
    355
    Bedankt
    417 keer in 278 posts

Goed Bewondering voor ...

Uiteindelijk weten wij niet wat het meest te bewonderen ...
    - is het de kast ?
    - ofwel eerder het fantastisch werk geleverd voor deze review, met duidelijke teksten
    en de unieke presentatie met daarbij heel scherpe fotos ?

Bravo, proficiat g_man

11. De volgende 2 gebruikers bedanken Merel voor deze nuttige post:

g_man (13 november 2008), Obsessed (18 november 2008)

Expert  
    Bedankjes
    355
    Bedankt
    417 keer in 278 posts

Moeders mooiste ...

Hier is zowat de Rolls Royce voor de gamers en anderen die van mooie design houden :

Zoek "beelden" in Google met onderstaande regel in het de zoekvenster
    Lian Li TYR PC-X2000B

Zelfs in Nederland moeilijk te krijgen, maar het kan wel

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten