Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 37
  1. #11
    Expert   Dopey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 August 2008
    Locatie
    Schelle
    Berichten
    775
    Bedankjes
    759
    Bedankt
    718 keer in 363 posts
    wie denk dat daar voor gezorgd heeft manneke pis ik denk het niet .
    Ik neem aan dat je de vakbonden bedoelt. Heb maar één vraagje voor je, hoe denk je dat de regering deze koopkracht moet ondersteunen? Ze hebben nu al geen geld. Zal nog meer zeggen, ze zoeken nog 7,5 miljard om de begroting te doen sluiten.
    We krijgen van de Vlaamse regering al 250 euro(500 euro per koppel), en das toch ook al iets.

  2. #12
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.789
    Bedankjes
    766
    Bedankt
    990 keer in 777 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door @dr! Bekijk bericht
    Belgen zijn dus hebzuchtig?
    ik neem het u niet kwalijk je zit nog op school je moet nog veel leren .
    maar is goed idee eingelijk kan ik al mijn centen bij houden in plaats van in u te steken .

  3. #13
    Erelid/Spyware Slayer  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    1.977
    Bedankjes
    119
    Bedankt
    373 keer in 248 posts
    De lijn werkt ook op Zondag en chauffeurs worden wel degelijk dubbel betaald op Zondag en op Zaterdag aan 150%. Staking van de lijn is gewoon aanstellerij, ze verdienen genoeg en er zijn collega's die wel uitrijden.

  4. De volgende gebruiker bedankt Martijnc voor deze nuttige post:

    Dopey ( 5 October 2008)

  5. #14
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.789
    Bedankjes
    766
    Bedankt
    990 keer in 777 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dopey Bekijk bericht
    Ik neem aan dat je de vakbonden bedoelt. Heb maar één vraagje voor je, hoe denk je dat de regering deze koopkracht moet ondersteunen? Ze hebben nu al geen geld. Zal nog meer zeggen, ze zoeken nog 7,5 miljard om de begroting te doen sluiten.
    We krijgen van de Vlaamse regering al 250 euro(500 euro per koppel), en das toch ook al iets.
    regering geen geld ja als je dat gelooft .
    weet je dat wij belasting betaler zo'n 80 miljard geven aan de overheid daar en boven nog de extra 21% btw inkomsten en alle andere soorten van vergoedingen krijgt .
    500 euro per wat per jaar ? of per maand ?per maand ik zal dan is kijken volgende maand op mijn rekening als het 500 per jaar is wow nog geen 50 euro per maand .ik hoop dat leterme is laat zien of hij belgie recht kan houden en kan redden waar andere vorige en leuk puntje hebben van gemaakt anders zullen ze zeker afgestraft worden dat beloof ik u .
    Laatst gewijzigd door dannyma; 5 October 2008 om 18:03 Reden: spelling

  6. #15
    Expert   Dopey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 August 2008
    Locatie
    Schelle
    Berichten
    775
    Bedankjes
    759
    Bedankt
    718 keer in 363 posts
    regering geen geld ja als je dat gelooft .
    weet je dat wij belasting betaler zo'n 80 miljard geven aan de overheid daar en boven nog de extra 21% btw inkomsten en alle andere soorten van vergoedingen krijgt .
    500 euro per wat per jaar ? of per maand ?per maand ik zal dan is kijken volgende maand op mijn rekening als het 500 per jaar is wow nog geen 50 euro per maand .ik hoop dat leterme is laat zien of hij belgie recht kan houden en kan reden waar andere vorige en leuk puntje hebben van gemaakt anders zullen ze zeker afgestraft worden dat beloof ik u
    Cijfers zijn cijfers hé. Heb je een idee van die 80 miljard er nodig is om het zuiden van ons land te onderhouden? Ze hebben écht geen geld hoor (met dank aan de vorige regering), alles wat verkocht kon worden is verkocht, en dat huurt de regering nu terug. Naar daar gaan dus ook onze centen. Ben geen fan van deze coalitie, maar als de rekening leeg is, is ze leeg hé. En die 500 euro, ook al is het maar éénmalig, je krijgt ze toch hé. Als je ze niet moet hebben, geef ik je wel mijn rekeningnummer hoor, kan je ze doorstorten .

  7. #16
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.789
    Bedankjes
    766
    Bedankt
    990 keer in 777 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijnc Bekijk bericht
    De lijn werkt ook op Zondag en chauffeurs worden wel degelijk dubbel betaald op Zondag en op Zaterdag aan 150%. Staking van de lijn is gewoon aanstellerij, ze verdienen genoeg en er zijn collega's die wel uitrijden.
    zou gek zijn moest dat niet zo zijn .
    zondag werken is wel zondag kwijt dus daarom die dubbele betaling .
    kompensatie omdat ze niet thuis kunnen zijn terwijl de andere wel en zaterdag 150% is ook normaal maar zou ook dubbel mogen worden want die zijn ze dan ook kwijt .
    dit noemen ze solidariteit blijkbaar diegene die hier zo op reageren hebben hier geen bericht aan . awel gaat dan aan de andere kant van de aarde wonen daar kan het wel wat je wil en vraag ik me af waarom je hier nog bent ?

  8. #17
    Expert   Dopey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 August 2008
    Locatie
    Schelle
    Berichten
    775
    Bedankjes
    759
    Bedankt
    718 keer in 363 posts
    [QUOTE][zou gek zijn moest dat niet zo zijn .
    zondag werken is wel zondag kwijt dus daarom die dubbele betaling .
    kompensatie omdat ze niet thuis kunnen zijn terwijl de andere wel en zaterdag 150% is ook normaal maar zou ook dubbel mogen worden want die zijn ze dan ook kwijt .
    dit noemen ze solidariteit blijkbaar diegene die hier zo op reageren hebben hier geen bericht aan . awel gaat dan aan de andere kant van de aarde wonen daar kan het wel wat je wil en vraag ik me af waarom je hier nog bent/QUOTE]

    Kijk je eens naar mijn post op de eerste pagina? Niet overal zo hé. En die mensen hebben niets in de pap te brokken hoor

  9. #18
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.789
    Bedankjes
    766
    Bedankt
    990 keer in 777 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dopey Bekijk bericht
    Cijfers zijn cijfers hé. Heb je een idee van die 80 miljard er nodig is om het zuiden van ons land te onderhouden? Ze hebben écht geen geld hoor (met dank aan de vorige regering), alles wat verkocht kon worden is verkocht, en dat huurt de regering nu terug. Naar daar gaan dus ook onze centen. Ben geen fan van deze coalitie, maar als de rekening leeg is, is ze leeg hé. En die 500 euro, ook al is het maar éénmalig, je krijgt ze toch hé. Als je ze niet moet hebben, geef ik je wel mijn rekeningnummer hoor, kan je ze doorstorten .
    500 krijgen en 1000 betalen goede deel .als morgen alle mensen hun duur verdiende centen van de banken halen en waar deze regering zo'n bang van heeft hoef ik je niet meer te vertellen zeker . ooit gehoord over power to the people .
    ik ben blij dat velen onder ons aan het wakker worden zijn dat al deze valse beloften kots beu zijn en dit is trouwens geen staking als je het goed hebt gevolgd en het is gewoon een waarschuwing .
    als het echt menen dus staken zullen de vogeltjes wel anders zingen .

  10. #19
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.789
    Bedankjes
    766
    Bedankt
    990 keer in 777 posts
    [quote=Dopey;419720]
    [zou gek zijn moest dat niet zo zijn .
    zondag werken is wel zondag kwijt dus daarom die dubbele betaling .
    kompensatie omdat ze niet thuis kunnen zijn terwijl de andere wel en zaterdag 150% is ook normaal maar zou ook dubbel mogen worden want die zijn ze dan ook kwijt .
    dit noemen ze solidariteit blijkbaar diegene die hier zo op reageren hebben hier geen bericht aan . awel gaat dan aan de andere kant van de aarde wonen daar kan het wel wat je wil en vraag ik me af waarom je hier nog bent/QUOTE]

    Kijk je eens naar mijn post op de eerste pagina? Niet overal zo hé. En die mensen hebben niets in de pap te brokken hoor
    daarom dat er morgen geen post is en er geen gaan werken tot ze het krijgen mischien niet alles maar toch een begin .
    trouwens de staking van de post heeft meer te maken dat ze graag willen dat er geprivatiseerd zou kunnen worden en daar hebben ze geen zin in daarom de actie van de post .

  11. #20
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.841
    Bedankjes
    15.656
    Bedankt
    37.035 keer in 15.352 posts
    Het is hier al een flink debat geworden precies, maar mag ik iedereen eventjes aanmanen om niet met raketten of ander afweergeschut te schieten? 't Is hier geen politiek forum nietwaar.
    Staken is een recht, dat door de vakbonden is verworven halfweg de vorige eeuw. Het is de enige manier voor een werknemer om te laten horen dat de situatie waarin hij zit niet meer te houden is. Niemand krijgt het in zijn hoofd om op dat moment onze koning of een minister te bellen om een toegeving te doen, je stem wordt niet gehoord. Ze wordt door een bediende netjes in de kast bij de anderen gedeponeerd. Dus kan er maar één ding: op straat komen, samen met je collega-werknemers.
    In de eerste helft van dit jaar zijn een record aantal bedrijven over kop gegaan, zijn hun werknemers op stempelgeld moeten overstappen, vinden diezelfde werknemers amper nog werk, vermits het uitverhuurd wordt aan goedkopere krachten die niet van hier komen. Ons land wordt overspoeld, of beter, onze mensen, zowel Walen, Vlamingen als Brusselaars, worden weggespoeld. En dan zou niemand mogen reclameren?
    Ik heb als verpleegkundige nooit geklaagd over mijn loon, samen met dat van mijn man konden we rondkomen, ook met opgroeiende en later studerende kinderen. Maar welk jong koppel kan nu starten met bouwen of een huis kopen? Welke perspectieven hebben ze als zowel hun bedrijf waar ze werken, als de banken er vanonder piepen met hun spaarcentjes? Waarom trekken sportvedetten bij hun eerste winst al naar Monaco? Waarom gaan al die jonge bedrijven, die zo hard moeten aangemoedigd worden ook zo snel weer ten onder?
    Van waar komen de centen waarmee Fortis is opgerakeld? Want wat overblijft kan je moeilijk nog een florissante bank noemen.
    In dit geval, deze tijd, deze moment, moeten we niet meer als Vlamingen of Walen denken, maar als Belgen, hier geboren en getogen en elkaar helpen. Doodsimpel.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  12. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    dannyma ( 5 October 2008)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 0
    Laatste bericht: 18 April 2008, 00:27
  2. Dit kan alleen in Antwerpen..
    Door Ludanto in forum Fun
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 11 March 2008, 13:07

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •