Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    7 October 2008
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Samsung Syncmaster 2223nw

    Heb een probleempje met men scherm :(
    Heb zaterdag nieuw flatscreen gekocht , installeerde hem alles goed en wel , volgende dag start ik pc trg op en die instelling die ik geinstalleerd hadden werkten niet meer goed , op men beeldscherm kwam zelf een icoontje dat de installingen niet meer 1680-1050-60hz waren . ik unstal heel de boel en installeer hem trg . Het werkte weer Nu vandaag start ik pc trg op en weer heel het zelfde ( had gisteren er geen problemen mee en had neits gewijzigd qua instellingen ) nu uninstall ik trg heel de troep en installeer het trg en kan men instellingen maar max tot 1600-1200-60hz instellen :( heb pc al paar keer opnieuw opgestart en al paar keer trg geinstalleerd maar niets werkt :( Iemand weet hoe ik het kan oplossen ? men maat zei dat het mss aan men video kaar kan liggen dat ik mss een update moet doen maar was het niet zeker en zei dat ik hier om raad moest komen vragen . men video kaart is een ATI Radeon HD 3400 series.

    Hopelijk weten jullie hoe ik het kan oplossen

    mvg Evil-Paradox

  2. #2
    Gevorderd   namaste's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 July 2005
    Berichten
    265
    Bedankjes
    200
    Bedankt
    307 keer in 150 posts
    Probeer a u b de volgende keer je nog eens iets post, het een beetje overzichtelijk te houden..

    Alinea's helpen al een groot deel, en vertel alles in stappen ipv alles achter elkaar te plakken.

    je zegt hier:
    op men beeldscherm kwam zelf een icoontje dat de installingen niet meer 1680-1050-60hz waren
    en daarna:
    nu uninstall ik trg heel de troep en installeer het trg en kan men instellingen maar max tot 1600-1200-60hz instellen
    je zegt: maar max tot 1600-1200-60hz instellen
    dit is hoger dan 1680-1050-60hz, dus waarom zette je dan niet gwn de instellingen terug wat lager op 1680-1050-60hz?

    Dit is gewoon een probleem met je drivers en heeft niets te maken met je videokaart lijkt me. Als ik me goed kan herrineren is je scherm een plug and play apparaat, hiervoor hoef je niets van drivers te installeren.
    Jij hebt het gewoon over de bijgeleverde software van dit scherm dat dient om je kleuren en contrast enzo aan te passen.

    Ik zou nu je er een boeltje van gemaakt hebt je drivers van je videokaart uninstalle (dan terug opstarten) en dan de nieuwste van de website van ati gaan downloaden en installeren en dan ook gewoon nog eens opstarten om te zien of alles zo blijft.

    tip: ga eerst de nieuwste drivers al downloaden van ati, voor je de oude van je pc gooit. dat is handiger.
    Laatst gewijzigd door namaste; 9 October 2008 om 16:33

  3. #3
    Up-to-date   stonewall's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    beveren
    Berichten
    17
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    4 keer in 4 posts

    Samsung Syncmaster 2223nw

    heb vandaag 3-12-2009 ook een monitor Samsung Syncmaster 2223nw gekocht.bij geleverde cd werkte ook niet.denk voor xp.
    nieuwe drivers instaleren.
    voor vista zie screenshot
    klik op link to new version
    hier is de link http://astkorea.iptime.org/fileuploa..._htm/Index.htm

    Laatst gewijzigd door stonewall; 3 December 2008 om 19:22

  4. #4
    Erelid   carl's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 June 2006
    Locatie
    Halle/Gent
    Berichten
    2.409
    Bedankjes
    1.846
    Bedankt
    1.827 keer in 1.102 posts
    Bij vista heb je normaal gezien geen extra drivers nodig voor je grafische kaart. Als deze geinstalleerd zijn zoek dan eens rechts vanonder naar een nvidia/ati icoon en met die toepassing eens de resolutie veranderen ?
    1680x1050 is wel degelijk 'hoger' dan 1600x1200. De eerste is een breedbeeld en de tweede is een gewone resolutie. De resoluties worden geordend volgens het aantal horizontale pixels in windows.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. samsung syncmaster 920n probleem
    Door -MaT^ in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 8 August 2007, 12:02
  2. Samsung 940 BF
    Door Sharpeye in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 25 August 2006, 19:37
  3. TFT: Samsung SyncMaster 913V
    Door delinquente in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 12 March 2006, 15:12
  4. samsung gsm
    Door frapat in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 18 December 2005, 10:28
  5. Samsung Syncmaster 930bf
    Door XiMiE in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 5 December 2005, 18:10

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •