Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18

Discussie: Far Cry 2 +

Erelid   carl's schermafbeelding
    Bedankjes
    1.944
    Bedankt
    2.016 keer in 1.201 posts
    Dat hangt samen volgens mij. Hoe lager de moeilijkheidsgraad, hoe minder kogels en syringes je voor handen hebt. En hoe sneller de vijand valt bij een treffer (je sterft zelf ook veeeel sneller.)

Erelid   nojs's schermafbeelding
    Bedankjes
    1.745
    Bedankt
    1.115 keer in 701 posts
    Het zou wel moeten omgekeerd zijn hé ... Hoe hoger de moeilijkheidsgraad hoe minder rap de vijand neervalt. Anders is er niets moeilijkers aan hé ...
    Géén linken in de handtekening !

Bedankjes
    1.944
    Bedankt
    Nee ? Wat dacht je dan van zelf sneller dood gaan ? Snellere wapen degradatie, minder ammo en spuitjes .... Mogelijkheden genoeg om het moeilijker te maken dus ....

Gevorderd   arthurke's schermafbeelding
    Bedankjes
    101
    Bedankt
    76 keer in 68 posts
    Ik ben misschien wel van plan om hem te kopen, maar ik wil hem wel goed kunnen draaien, dus zonder haperingen en crashes. Zou dit goed lukken met mijn specificaties ? :
    Intel core 2 duo T9300
    Nvidea 8600M GT
    3 Gb ram

Bedankjes
    1.944
    Bedankt
    hmm, ik weet niet goed hoe het met de pc versie zit, maar normaal gezien zou je hem kunnen draaien. Verwacht echter geen te hoge instellingen, gezien het feit dat je een ingebouwde chipset hebt (die al niet meer van de nieuwste is). CPU en Ram zullen wel ruim genoeg zijn.

Expert   jellabi's schermafbeelding
    Bedankjes
    370
    Bedankt
    166 keer in 118 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carl Bekijk bericht
    Daar heb je misschien wel een punt. Misschien hebben ze dat bij het playtesten gezien dat na een tijdje veel te veel ging branden/afgebrand was. Waarschijnlijk is dat ook een van de redenen dat je geen gebouwen kan in brand steken. Maar nog vind ik de explosie van een granaat vrij zwak gedaan. Het lijkt bijna een soort schokgolf in plaats van een granaat.
    Over het vele kogels weerstaan: volgens mij is dit minder op hogere moeilijkheidsgraad. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik denk dat die moeilijkheidsgraad iets is als de impact van zaken op de health van een personage. En dan is het vrij logisch. Lage moeilijkheid: veel weerstand (van zowel NPC als speler). Want zeg nu zelf, als speler kan je heel wat incasseren op easy
    hmm klopt redelijk, ik speel hem zelf op hardcore, en daar heb ik wel met een headshot iemand dood hoor, ligt er maar net aan waar je je headshot doet, in zn hoofd of ernaast Ik ben gewoon pro (proef het sarcasme , maar dat van hardcore en headshot dood klopt wel )

gr, jell
    banner te groot !

Geek   ultddave's schermafbeelding
    Bedankjes
    5.816
    Bedankt
    2.705 keer in 1.333 posts
    die map editor trekt ook op niets :P je kan maar maximum 4 terein types gebruiken uit een reeks van 20 types ofzo. En je kan ook geen singleplayer missies maken :s :P

zoveel heisa rond die makkelijke editor, die eigenlijk in werkelijkheid niets kan :P Geen wonder dat het zo makkelijk is ^^

- Dave -
    "Friendship. It’s the hardest thing in the world to explain. It’s not something you learn in school. But if you haven’t learned the meaning of friendship, you really haven’t learned anything." ~ Muhammad Ali

Expert   jellabi's schermafbeelding
    Bedankjes
    370
    Bedankt
    166 keer in 118 posts
    lolled ik speel zoiezo geen multiplayer atm, heb nog te veel nieuwe games liggen die ik nog ff uit moet spelen :P

gr, jellabi
    banner te groot !

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags voor deze discussie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten