Dat hangt samen volgens mij. Hoe lager de moeilijkheidsgraad, hoe minder kogels en syringes je voor handen hebt. En hoe sneller de vijand valt bij een treffer (je sterft zelf ook veeeel sneller.)
Dat hangt samen volgens mij. Hoe lager de moeilijkheidsgraad, hoe minder kogels en syringes je voor handen hebt. En hoe sneller de vijand valt bij een treffer (je sterft zelf ook veeeel sneller.)
Het zou wel moeten omgekeerd zijn hé ... Hoe hoger de moeilijkheidsgraad hoe minder rap de vijand neervalt. Anders is er niets moeilijkers aan hé ...
Géén linken in de handtekening !
Nee ? Wat dacht je dan van zelf sneller dood gaan ? Snellere wapen degradatie, minder ammo en spuitjes .... Mogelijkheden genoeg om het moeilijker te maken dus ....
Ik ben misschien wel van plan om hem te kopen, maar ik wil hem wel goed kunnen draaien, dus zonder haperingen en crashes. Zou dit goed lukken met mijn specificaties ? :
Intel core 2 duo T9300
Nvidea 8600M GT
3 Gb ram
hmm, ik weet niet goed hoe het met de pc versie zit, maar normaal gezien zou je hem kunnen draaien. Verwacht echter geen te hoge instellingen, gezien het feit dat je een ingebouwde chipset hebt (die al niet meer van de nieuwste is). CPU en Ram zullen wel ruim genoeg zijn.
hmm klopt redelijk, ik speel hem zelf op hardcore, en daar heb ik wel met een headshot iemand dood hoor, ligt er maar net aan waar je je headshot doet, in zn hoofd of ernaastIk ben gewoon pro (proef het sarcasme
![]()
, maar dat van hardcore en headshot dood klopt wel
)
gr, jell
banner te groot !
die map editor trekt ook op niets :P je kan maar maximum 4 terein types gebruiken uit een reeks van 20 types ofzo. En je kan ook geen singleplayer missies maken :s :P
zoveel heisa rond die makkelijke editor, die eigenlijk in werkelijkheid niets kan :P Geen wonder dat het zo makkelijk is ^^
- Dave -
"Friendship. It’s the hardest thing in the world to explain. It’s not something you learn in school. But if you haven’t learned the meaning of friendship, you really haven’t learned anything." ~ Muhammad Ali
lolledik speel zoiezo geen multiplayer atm, heb nog te veel nieuwe games liggen die ik nog ff uit moet spelen :P
gr, jellabi
banner te groot !
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers