Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 40
  1. #31
    Gevorderd   atlantis's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    grimbergen
    Berichten
    385
    Bedankjes
    126
    Bedankt
    51 keer in 33 posts
    ben dus sinds 14 dagen overgestapt van xp naar vista, en eerlijk toegeven niet zonder schrik. Maar ben toch wel aangenaam verrast. Bij mij start hij veel sneller op dan mijn xp, en tot nu toe heb ik nog geen problemen mogen ervaren.....enkel gen drivers voor mijn oude scannner

  2. #32
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.782
    Bedankjes
    762
    Bedankt
    984 keer in 772 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door atlantis Bekijk bericht
    ben dus sinds 14 dagen overgestapt van xp naar vista, en eerlijk toegeven niet zonder schrik. Maar ben toch wel aangenaam verrast. Bij mij start hij veel sneller op dan mijn xp, en tot nu toe heb ik nog geen problemen mogen ervaren.....enkel gen drivers voor mijn oude scannner
    je kan is proberen je oude drivers zoals je vroeger ook bij xp kon te simuleren en onder vista te laten draaien als het xp was .

  3. #33
    Expert   Breskuz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2008
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    759
    Bedankjes
    976
    Bedankt
    700 keer in 400 posts
    ik ga hem zeker nog niet terekt kopen als hij uit is


    maarja ik moet eerst nog ien dat ik genoeg geld heb voor een laptop
    .

  4. #34
    Nicopara
    Gast

    Post Geen Windows meer.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alBildjiekiyya Bekijk bericht
    Ik had vernomen dat Windows 7 de laatste is die met dezelfde engine werkt zoals de vorige Windows. Gedaan met Windows???
    Ja, blijkbaar gaan ze in de toekomst een online besturingsprogramma lanceren. Iets als Hotmail, maar dan voor alle progs!

  5. #35
    Expert  
    Geregistreerd
    13 December 2006
    Berichten
    563
    Bedankjes
    332
    Bedankt
    38 keer in 29 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicopara Bekijk bericht
    Ja, blijkbaar gaan ze in de toekomst een online besturingsprogramma lanceren. Iets als Hotmail, maar dan voor alle progs!
    Zoveel info heb ik niet :- ) Waar ik wel ben achtergekomen is de naam 'Midori':

    http://www.engadget.com/2008/07/30/m...thout-windows/

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7540282.stm

  6. #36
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.782
    Bedankjes
    762
    Bedankt
    984 keer in 772 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicopara Bekijk bericht
    Ja, blijkbaar gaan ze in de toekomst een online besturingsprogramma lanceren. Iets als Hotmail, maar dan voor alle progs!
    en als deze het begeeft wat ga je dan doen is mijn vraag dan ?virus en andere schrijvers gaan hier lekker op in spelen .
    geef mij maar en bakske waar ge lekker in kunt knutselen .
    ze gaan de hobby mensen heel teleur stellen denk ik en dacht dat deze toch de meeste onder ons zijn tenzij het je job is .

  7. #37
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.732
    Bedankjes
    13.668
    Bedankt
    33.638 keer in 13.865 posts
    Wat weer voor bedrijven een enorm probleem gaat geven, laat staan voor de modale gebruiker. Wàt ben je met al die toepassingen online als er geen verbinding tot stand komt? Want steevast krijg je bij zulke problemen in de helpfiles te lezen: surf naar www..etcetera om uw probleem online op te lossen. Logica!!!

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  8. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    dannyma (25 November 2008)

  9. #38
    Erelid   carl's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 June 2006
    Locatie
    Halle/Gent
    Berichten
    2.402
    Bedankjes
    1.377
    Bedankt
    1.438 keer in 945 posts
    Die laatste logica is eerder een uitvinding van bepaalde linux distro. "Het installeren van de wifi drivers: installeer package ........" of "zie de XXXXXXXX forums". Windows heeft altijd al een offline help file gehad, hoewel ik het eigenlijk een heel slechte vind.
    En men gaat ervan uit dat tegenwoordig iedereen internet heeft, wereldwijd draadloos (3G of dergelijk) is ook al stevig aan het opkomen. Ik denk wel dat het mogelijk zal blijven om programmas offline te installeren. Wat vaststaat is dat het voor ons, belgen, zware tijden gaan worden dan met onze datalimieten en lage snelheden.

  10. #39
    Beginner   Arathorn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 January 2006
    Locatie
    West-Vlaanderen,Nieuwpoort
    Berichten
    6
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    3 keer in 2 posts
    Euh zou die 'Windows 7' ook compatibel zijn op XP versies ?
    Want ik ik heb al met enkel Vista's gewerkt maar beter vind ik 't niet,integendeel XP is iets handelbaarder. Ik heb dat gehoord van iemand die voor Belgacom werkt dat 't ook een Upgrade zou zijn voor XP??!! Of is 't nu Vista ?
    En wat gaat ons dat nu weer kosten,nu met de 'recesie' of gaat 't ook 'goedkoper' worden? Ik wacht rustig af,maar als iemand is die hier meer van af weet...bring it On.
    XP rulez (nog altijd)

  11. #40
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.782
    Bedankjes
    762
    Bedankt
    984 keer in 772 posts
    logische wijze zou ja zeggen maar omdat ik het ook nog niet weet kan ik er ook nog niet op antwoorden .
    maar verleden vertelt ons dat er altijd en upgrade mogelijk is alleen de vraag is of je pc'tje het wel aan kan want zoals we weten heeft xp minder ram en grafische werk nodig dan vista en komende 7 versie dus ff scheken zal de boodschap zijn .
    ik hoop wat ze met vista tooltje gemaakt hebben om de compatibiliteit na te kijken of het wel mogelijk is om je pc te kunnen upgraden ook zo eentje komt voor windows 7 .
    Laatst gewijzigd door dannyma; 25 November 2008 om 15:27 Reden: tik fout

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags voor deze discussie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •