Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20
  1. #11
    Beginner  
    Geregistreerd
    19 November 2008
    Berichten
    4
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    Gasten,

    Ik begrijp junder nie. Van mij moeten jullie echt niets hoor!
    GRATIS is GRATIS, en als ik daar nu 5 $ mee verdien om in m'n gat te steken of dienen webhost te promoten of nie... jullie betalen zelf toch niks!? Meer zelf, promoot ook hé als je ballen hebt en verdien zelf 5 $! BASTA! zijn jullie dan jaloers of zo?

    Wie beter vindt dan deze host, met alles erop en eraan en zonder reclame plz, laat het me weten, ik betaal je een pint...

    Maar nu komt de quote van de nerd van het jaar *tromgeroffel*


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TweakerJan Bekijk bericht
    Er is wel een nadeel! Stel je hebt een succesvolle domeinnaam en deze heb je gehost bij 000webhost. Oke alles gaat prima. Maar als je 30 of 40 dagen hun geen admin login hebt gedaan bij members.000webhost.com dan wordt je account automatisch verwijderd!!

    *Tadaaaaaaaaaaaaaaaa*

    _____"Succesvolle domeinnaam" zegt onze vriend TweakerJan (ooops, TweakerJan from the A-Team) met de nadruk op Succesvol. Maaaaarrrr, als je 30 tot 40 dagen geen admin log hebt..... oooh weaaahhhh.
    hoe succesvol kan je site of zoals TJ het stelt "domeinnaam" nu zijn als je binnen den 30 dagen niks update??? ________ yep, very succesvol

    OH, BTW, buiten die enkelen (zoals Pjj) die het toch apprecieëren...
    dit wordt waarschijnlijk de eerste en de laatste post van mij hier op dit forum (aangezien de vele miereneukers)

    Byez, take care

  2. #12
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    18 November 2008
    Berichten
    16
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    4 keer in 4 posts
    ?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wazda
    dit wordt waarschijnlijk de eerste en de laatste post van mij hier op dit forum (aangezien de vele miereneukers)
    Ja we gaan je missen met je vier posts. Ben je al ooit uitbetaald geweest? Ik wel hoor via mijn affiliate programma!
    En je kan zeker een succesvolle domeinnaam hebben zonder in je adminpanel in te loggen. De nieuwe CMSsystemen zijn daar zo op voorzien dat je alles met de ingebouwde WYSIWYG-editor kan veranderen. In je adminpanel staat voor de rest niet meer hoor! MySQL databanken... die zijn al lang gemaakt op voorhand, ... nog iets? Dus het kan dus WEL zijn dat je website wordt verwijderd, je bron van inkomsten misschien!

  3. #13
    Beginner  
    Geregistreerd
    19 November 2008
    Berichten
    4
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TweakerJan Bekijk bericht
    ?
    Ja we gaan je missen met je vier posts. Ben je al ooit uitbetaald geweest? Ik wel hoor via mijn affiliate programma!


    Oh grote TweakerJan met je 9 posts, jij bent de guru van alle affiliates en merchants, had ik nog niet gezien...
    ontferm mij, verlos mij van alle zonden... gij die al is uitbetaald via een affiliate programma.... amen

  4. #14
    Gevorderd   Sinkfun's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2006
    Locatie
    aan de kust
    Berichten
    113
    Bedankjes
    60
    Bedankt
    94 keer in 58 posts

    Uitroep

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wazda Bekijk bericht


    Oh grote TweakerJan met je 9 posts, jij bent de guru van alle affiliates en merchants, had ik nog niet gezien...
    ontferm mij, verlos mij van alle zonden... gij die al is uitbetaald via een affiliate programma.... amen
    Sarcasme ++

    Ik, en de andere leden willen gewoon weten wat er zo goed aan is, waarom je het zo aanprijst. Als het echt zo goed is, en echt helemaal geen negatieve kanten heeft, dan vind ik dat zeker een goede site. Maar bij die $5 per geregistreerde gebruiker stel ik me toch ook wel serieuze vragen. En antwoord op de vraag hierboven "Heb jij al geld gezien" hebben we ook nog niet gekregen.

    Trouwens, Wij vragen enkel uitleg, en het ziet er inderdaad naar uit dat jij dit gewoon post om geld in Uw laatje te krijgen. "Probeer het uit" vind ik niet echt een deftig antwoord, alsook uw taalgebruik in uw vorige post.

    Grtz. Maxim
    *Alles hierboven gezegd is eigen mening, en daarom niet gebaseerd op feiten, Bij eventuele vergissingen gelieve mij te corrigeren*
    Sinkfun

  5. #15
    Erelid   Pjj's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 August 2006
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    1.329
    Bedankjes
    899
    Bedankt
    969 keer in 669 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deze hostservice
    Send visitors to our website and for each registration we will pay you $5!
    Payment will be send by check, wire transfer or PayPal once you will accumulate $100 (or 20 signups) every month.
    Wat dus wil zeggen dat je: eenmaal je 100 dollar, dus 20 registraties PER MAAND hebt, eindelijk uitbetaald wordt.
    Er zijn er inderdaad velen die het proberen, maar slechts weinig zullen echt uitbetaald worden denk ik > inkomsten voor het bedrijf wegens extra registraties.
    Zeg maar Pieter

  6. #16
    Gevorderd   Sinkfun's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2006
    Locatie
    aan de kust
    Berichten
    113
    Bedankjes
    60
    Bedankt
    94 keer in 58 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pjj Bekijk bericht
    Wat dus wil zeggen dat je: eenmaal je 100 dollar, dus 20 registraties PER MAAND hebt, eindelijk uitbetaald wordt.
    Er zijn er inderdaad velen die het proberen, maar slechts weinig zullen echt uitbetaald worden denk ik
    > inkomsten voor het bedrijf wegens extra registraties.
    Hmmh,... Maar alles is gratis en zonder Reclame, hoe kunnen ze dan uit iedere registratie 5 Dollar halen? Ik vind het nog steeds een raar geurtje hebben.
    Voor mij is het dus niet meer duidelijk -_- Gratis, geen reclame en dan 5$ aanbieden voor nieuwe registraties...

    Grtz. dark
    *Alles hierboven gezegd is eigen mening, en daarom niet gebaseerd op feiten, Bij eventuele vergissingen gelieve mij te corrigeren*
    Sinkfun

  7. #17
    Administrator   ultddave's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2006
    Locatie
    Genk
    Berichten
    1.527
    Bedankjes
    5.389
    Bedankt
    2.577 keer in 1.271 posts
    Lees de FAQ dan weet je het:

    Why your service is free?


    • We have 3 funding sources: we own paid hosting company, and we have strong financial ground; our service is user donations supported - each day we receive donations from happy users; and finally, we earn money by offering paid upgrades for those who need more disk space and more services.
    Hoe meer mensen, hoe meer kans op donaties, hoe meer kans dat ze upgrades en dergelijke kopen. Maar het is inderdaad een rare manier om klanten te 'lokken' dmv willekeurige mensen uit te betalen in dollar :P

    Lees de http://www.000webhost.com/includes/tos_affiliates.php terms of service maar eens.

    >Only referrals that contain a hosting package signup and activation qualify for commissions. Referred individual(s) must have active website for at least 31 days. Active website is website with at least 10 visitors per day. If account that you refer fails to get at leat 10 visitors per day and it is not changed in 14 days, user account is terminated. <


    - Dave -
    Laatst gewijzigd door ultddave; 21 November 2008 om 13:16
    "Friendship. It's the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything." ~ Muhammad Ali

  8. De volgende gebruiker bedankt ultddave voor deze nuttige post:

    Pjj (21 November 2008)

  9. #18
    Erelid   Pjj's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 August 2006
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    1.329
    Bedankjes
    899
    Bedankt
    969 keer in 669 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultddave Bekijk bericht
    Lees de FAQ dan weet je het:

    Why your service is free?


    • We have 3 funding sources: we own paid hosting company, and we have strong financial ground; our service is user donations supported - each day we receive donations from happy users; and finally, we earn money by offering paid upgrades for those who need more disk space and more services.
    Hoe meer mensen, hoe meer kans op donaties, hoe meer kans dat ze upgrades en dergelijke kopen. Maar het is inderdaad een rare manier om klanten te 'lokken' dmv willekeurige mensen uit te betalen in dollar :P

    Lees de http://www.000webhost.com/includes/tos_affiliates.php terms of service maar eens.

    >Only referrals that contain a hosting package signup and activation qualify for commissions. Referred individual(s) must have active website for at least 31 days. Active website is website with at least 10 visitors per day. If account that you refer fails to get at leat 10 visitors per day and it is not changed in 14 days, user account is terminated. <


    - Dave -

    Zoals ik dus al zei, er zijn er velen die het proberen > meer users, maar er zijn er weinig die er in slagen
    Zeg maar Pieter

  10. #19
    Gevorderd   Sinkfun's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 September 2006
    Locatie
    aan de kust
    Berichten
    113
    Bedankjes
    60
    Bedankt
    94 keer in 58 posts

    Glimlach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultddave Bekijk bericht
    Lees de FAQ dan weet je het:

    Why your service is free?


    • We have 3 funding sources: we own paid hosting company, and we have strong financial ground; our service is user donations supported - each day we receive donations from happy users; and finally, we earn money by offering paid upgrades for those who need more disk space and more services.

    Hoe meer mensen, hoe meer kans op donaties, hoe meer kans dat ze upgrades en dergelijke kopen. Maar het is inderdaad een rare manier om klanten te 'lokken' dmv willekeurige mensen uit te betalen in dollar :P

    Lees de http://www.000webhost.com/includes/tos_affiliates.php terms of service maar eens.

    >Only referrals that contain a hosting package signup and activation qualify for commissions. Referred individual(s) must have active website for at least 31 days. Active website is website with at least 10 visitors per day. If account that you refer fails to get at leat 10 visitors per day and it is not changed in 14 days, user account is terminated. <


    - Dave -
    Prachtig, Dit is nu exact het antwoord waar ik op aan het wachten was. Je kunt dus enkel geld verdienen als je zelf een actieve site hebt (meer dan 10 bezoekers per dag) EN je "vriend" ook een actieve site weet op te bouwen, wat natuurlijk wel moeilijk is... wat dus ook kan resulteren in het niet uitbetalen van die $5 .

    m.a.w. Weinig kans dat je die 5 dollar ziet,
    maar verder van de rest, ziet het er dan toch nog cava uit. Maar dit kun je dus maar weten als je het test, en ik heb het dus voorlopig (nog) niet nodig.

    grtz. Dark

    Grtz. Darkwiesten
    *Alles hierboven gezegd is eigen mening, en daarom niet gebaseerd op feiten, Bij eventuele vergissingen gelieve mij te corrigeren*
    Sinkfun

  11. #20
    Erelid   Jelle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    3.061
    Bedankjes
    248
    Bedankt
    4.982 keer in 1.801 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wazda Bekijk bericht
    GRATIS is GRATIS, en als ik daar nu 5 $ mee verdien om in m'n gat te steken of dienen webhost te promoten of nie... jullie betalen zelf toch niks!? Meer zelf, promoot ook hé als je ballen hebt en verdien zelf 5 $! BASTA! zijn jullie dan jaloers of zo?
    Promoot en verdien? Leuk, maar daar dient ons forum niet voor zoals je in de forumregels kan lezen.

    Het doel is hier niet om met je eerste post meteen geld te gaan verdienen, maar om mensen te helpen en serieus te discussiëren. Zo kan een *gewoon* topic waarin gratis webhosts bediscussieerd worden met hun voor- en nadelen wel.

    Dit topic gaat op slot en de affliatelinks zijn verwijderd.

  12. De volgende gebruiker bedankt Jelle voor deze nuttige post:

    Sinkfun (24 November 2008)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Gratis
    Door Baloeke in forum Fun
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 23 October 2008, 12:25
  2. Webhost installeren
    Door Dexter in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 29 June 2008, 07:41
  3. Webhost
    Door VK. in forum Internet
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 17 November 2005, 18:26

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •