Call of duty World of War werkt niet, de singleplayer toch niet, ik open het spel, dan single dan new game dan recruit en doet nix!
ik draai vista home premium
Call of duty World of War werkt niet, de singleplayer toch niet, ik open het spel, dan single dan new game dan recruit en doet nix!
ik draai vista home premium
Wat zijn je systeem specs?
wat is je videokaart?
en 1,5 Ghz is wel erg weinig, en is dat dan single, duo, of quad?
banner te groot !
, is wel weinig om een toch wel veeleisend spel als COD te draaien hoor....In principe zou het moeten lukken, maar ik zie dat je een HP hebt? Mijn vorige pc was ook een hp, ook niets dan vodden met gehad.
En heb je ook 'run as administrator' gecheckt?
Laat het maar weten!!
Groetjes!!
Da's idd ERG laag om CoD5 te spelen, ik kan CoD5 op 800x600 spelen, alles lowest met deze specificaties, maar dan staat het Aero-thema etc wel aan.
Op de 2de screen zie je dat jouw configuratie niet voldoet.
Laatst gewijzigd door Ignace93; 29 november 2008 om 20:24
De multiplayer werkt dus wel?
Je zegt dat hij niets doet, daar bedoel je mee, dat hij vast hangt? en dat je via ctrl-alt-delete het programma moet afsluiten?
Misschien ook eens hier kijken:
http://www.minatica.be/showthread.php?t=57472
Of eventueel al eens kijken naar een patch die misschien bepaalde bugs verwijdert.
- Dave -
"Friendship. It’s the hardest thing in the world to explain. It’s not something you learn in school. But if you haven’t learned the meaning of friendship, you really haven’t learned anything." ~ Muhammad Ali
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers