Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.885
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.626 keer in 1.037 posts

    2 dvd's spelers(schrijver) gaan ineens niet meer??

    Ik heb iets raar aan de hand , ik wou een dvd branden maar de brandsoftware ziet geen schrijver zitten.
    Ik kijk bij apparaatbeheer en ga dan naar hardware , en ik zie dat mijn schrijver en mijn lezer alletwee een geel uitroepteken hebben wat kan ik daar aan doen zie pic.
    Edit : kan het ook zijn omdat ik itunes heb geinstalleerd?
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)
    Laatst gewijzigd door ghost; 4 December 2008 om 22:09
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  2. #2
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Ghost, ik heb even via google aan het zoeken geweest maar van de sony drivers vind je niet meteen iets terug. Op deze site staat een tool die je hardware wél zal kunnen vinden en de drivers ervan kan opsporen zodat je die terug kunt installeren. Voor mijn part is dat het probleem. Tenzij je natuurlijk de drivers op cd hebt staan, dan kan je die gewoon terugzetten. Of het te maken heeft met I-tunes is maar de vraag. Bij mij heeft dit fenomeen zich ook al voorgedaan maar dan met installatie van andere software...
    Bedankt. Omdat je mij bedankt.

  3. De volgende gebruiker bedankt 2B's voor deze nuttige post:

    ghost ( 4 December 2008)

  4. #3
    Expert   Dopey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 August 2008
    Locatie
    Schelle
    Berichten
    775
    Bedankjes
    759
    Bedankt
    718 keer in 363 posts
    rechts op je apparaten klikken en kiezen voor "stuurprogramma bijwerken"

  5. De volgende gebruiker bedankt Dopey voor deze nuttige post:

    ghost ( 4 December 2008)

  6. #4
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.885
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.626 keer in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dopey Bekijk bericht
    rechts op je apparaten klikken en kiezen voor "stuurprogramma bijwerken"
    Dat had ik al gedaan , ik had het misschien beter gezegd.
    Maar het is opgelost.
    Ik had naar de foutcode gekeken (code39) , en toen op google gezocht .
    En zo opgelost , uitvoeren typ regedit , dan naar de registersleutel HKEY_LOCAL_MACHINE/System/CurrentControlSet/Control/Class/{4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} gegaan . Dan moest ik op bestand klikken en exporteren , een naam geven vb. registersleutel.
    Dan op upperfilters geklikt en bij bewerken op verwijderen , en bij lowerfilters ook. afgesloten en pc terug opgestart en nu gaan ze weer se.
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  7. De volgende 2 gebruikers bedanken ghost voor deze nuttige post:

    compuchrisje ( 5 December 2008), Merel ( 6 December 2008)

  8. #5
    Expert   Dopey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 August 2008
    Locatie
    Schelle
    Berichten
    775
    Bedankjes
    759
    Bedankt
    718 keer in 363 posts
    Ik had naar de foutcode gekeken (code39) , en toen op google gezocht .
    En zo opgelost , uitvoeren typ regedit , dan naar de registersleutel HKEY_LOCAL_MACHINE/System/CurrentControlSet/Control/Class/{4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} gegaan . Dan moest ik op bestand klikken en exporteren , een naam geven vb. registersleutel.
    Dan op upperfilters geklikt en bij bewerken op verwijderen , en bij lowerfilters ook. afgesloten en pc terug opgestart en nu gaan ze weer se.
    Das juist, heb er eens last van gehad na het verwijderen van Nero, toen had ik ook geen dvd meer, en de oplossing lag toen ook in het register, bij die sleutels. Heb toen deze post aangemaakt.

  9. De volgende gebruiker bedankt Dopey voor deze nuttige post:

    ghost ( 5 December 2008)

  10. #6
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.789
    Bedankjes
    766
    Bedankt
    990 keer in 777 posts
    als even mag reageren en heb er geen bedoeling mee om iemand de vinger te wijzen maar gewoon bij unistall van iets b.v nero of andere software .
    somige software gebruiken dezelfde dll of ex bestanden en als je pop - up krijgt van verwijdert all moet je wel ff uitkijken en niet te snel doorklikken want dan gaan natuurlijk ook andere soft of hardware niet meer goed functioneren .

  11. #7
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dannyma Bekijk bericht
    als even mag reageren en heb er geen bedoeling mee om iemand de vinger te wijzen maar gewoon bij unistall van iets b.v nero of andere software .
    somige software gebruiken dezelfde dll of ex bestanden en als je pop - up krijgt van verwijdert all moet je wel ff uitkijken en niet te snel doorklikken want dan gaan natuurlijk ook andere soft of hardware niet meer goed functioneren .
    Dat uitkijken lijkt me niet zo eenvoudig. De vraag is dan : Hoe zal een uninstall procedure het aanpakken, mocht je "neen" antwoorden op een vraag zoals : Alles verwijderen, inclusief hulpprogramma's, folders en persoonlijke instellingen ?

    Ik weet niet hoe dat in zijn werk kan gaan, want ik ben met de vraag altijd wel akkoord.

    Stel dat een uninstall procedure het toch vraagt, en je antwoord is neen, dan krijg je een lijst .DLL bestanden die je moet aanvinken (veronderstel ik maar). Dan lijkt het mij niet zo eenvoudig om (voor elk) uit te maken of dit al of niet wordt gedeeld door een ander programma.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  12. #8
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghost Bekijk bericht
    .../...
    En zo opgelost , uitvoeren typ regedit , dan naar de registersleutel HKEY_LOCAL_MACHINE/System/CurrentControlSet/Control/Class/{4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} gegaan . Dan moest ik op bestand klikken en exporteren , een naam geven vb. registersleutel.
    Dan op upperfilters geklikt en bij bewerken op verwijderen , en bij lowerfilters ook. afgesloten en pc terug opgestart en nu gaan ze weer se.
    Is dat gedoe met upper- en lower- filters een functie die bij regedit is ingebakken ? Af en toe doe ik wel wat in het register maar ben die terminologie nog niet tegengekomen. (zal eens moeten zoeken in de Help)
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  13. #9
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.885
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.626 keer in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Merel Bekijk bericht
    Is dat gedoe met upper- en lower- filters een functie die bij regedit is ingebakken ? Af en toe doe ik wel wat in het register maar ben die terminologie nog niet tegengekomen. (zal eens moeten zoeken in de Help)
    Ik veronderstel van wel , anders had ik het ook nie gevonden.
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  14. #10
    Geek   dannyma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2006
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    2.789
    Bedankjes
    766
    Bedankt
    990 keer in 777 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Merel Bekijk bericht
    Dat uitkijken lijkt me niet zo eenvoudig. De vraag is dan : Hoe zal een uninstall procedure het aanpakken, mocht je "neen" antwoorden op een vraag zoals : Alles verwijderen, inclusief hulpprogramma's, folders en persoonlijke instellingen ?

    Ik weet niet hoe dat in zijn werk kan gaan, want ik ben met de vraag altijd wel akkoord.

    Stel dat een uninstall procedure het toch vraagt, en je antwoord is neen, dan krijg je een lijst .DLL bestanden die je moet aanvinken (veronderstel ik maar). Dan lijkt het mij niet zo eenvoudig om (voor elk) uit te maken of dit al of niet wordt gedeeld door een ander programma.
    op je vraag of je dan iets moet aanvinken is er geen probleem en moet je gewoon antwoorden no to all en dan worden alleen de bestanden en tralalala verwijdert zonder en aantasting van andere progjes .

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. cd schrijver werkt niet meer
    Door sandro in forum Audiovisueel
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 30 December 2007, 00:35
  2. Sommige tabbladen gaan niet meer open?
    Door merlijn in forum Internet
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 29 June 2007, 09:07
  3. Dvd's willen niet meer lukken
    Door nike125 in forum Opslagmedia
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 28 July 2006, 12:42
  4. ik kan niet meer naar een beveiligde site gaan
    Door vhpeetje in forum Malware
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 6 September 2005, 23:05
  5. bijlagen gaan niet meer open
    Door Ché in forum Internet
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 8 August 2005, 20:28

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •