Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Erelid   carl's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 June 2006
    Locatie
    Halle/Gent
    Berichten
    2.409
    Bedankjes
    1.846
    Bedankt
    1.827 keer in 1.102 posts

    Op zoek naar mac osx software

    Hey,
    Dit is mijn eerste post in dit onderdeel van het forum, ik zal eerst even het verhaal doen.
    Ik ben dus een student TI die sinds kort is overgestapt op een macbook (osx). Nu heb ik een tijdje met windows ge werkt en ben vrij gewend geraakt aan textpad. Nu heb ik in OSX wel een aantal programmas gevonden, zoals editrocket (kan ik blijkbaar geen java mee compileren) en Xcode ziet er wel heel goed uit maar heb ik nog niet zoveel gebruikt. Nu waar ik eigenlijk naar op zoek ben is een programma dat de functie van together (van borland) kan overnemen. Ik gebruik dit voor java modelling (in UML met schemas ??). Xcode heeft blijkbaar wel ondersteuning voor UML, maar niet voor de schemas, of ben ik mis ?

    Overigens zijn tips voor programmas ook zeer welkom, met name voor:
    C (++ ?)
    Cobol
    SQL
    Java
    Assembler (op 8051) gebruik ik edsim voor (java) maar als er betere zijn gelieve dit dan te vermelden

    Ik ben nog een groentje en bezig met java, maar ik weet dat we bovenstaande gaan zien, dus wil ik er graag op voorzien zijn.
    En voor je zegt: gebruik gewoon windows, dat doe ik ook, maar het zou leuk zijn om ze op osx te hebben.

  2. #2
    Expert   Dexter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 January 2008
    Locatie
    België
    Berichten
    692
    Bedankjes
    625
    Bedankt
    636 keer in 343 posts
    Heb effe gezocht en kwam iets tegen van textmate.... 30dagen trial maar dan betalen.
    Er staat vanalles bij maar ik versta er de ballen van, dus je zal zelf eens een kijkje moeten nemen.

    http://macromates.com/


    Adri
    HTML(5), CSS(3), Javascript, jQuery, Objective C, Java, AppleScript, PHP, MySQL.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. printer software zoek
    Door Sille in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 8 January 2006, 23:39
  2. HELP!!! Op zoek naar een email!!!
    Door Clio in forum Internet
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 29 November 2005, 20:52

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •