Prachtig materiaal Solo Rider - mooie investering -daar kan een mens al eens mee aan de slag hé - van bij je neus tot ver achter de horizon.
Prachtig materiaal Solo Rider - mooie investering -daar kan een mens al eens mee aan de slag hé - van bij je neus tot ver achter de horizon.
eplerra ( 5 juni 2009), Solo Rider (18 mei 2009)
Inderdaad prachtig materiaal Solo Rider, proficiat!
Ik denk dat we nog heel mooie foto's van jou mogen verwachten![]()
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Breng ons hier ook eens een bezoekje:
Fotografie - Paint-Shop-Pro-(PSP) - Animation-Shop - Powerpoint - Photoshop
eplerra ( 5 juni 2009), Solo Rider (18 mei 2009)
Mooie uitbreiding Solo Rider. Kan je dat allemaal wel dragen of heb je een draag hulpje![]()
Groetjes Baloeke
De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.
eplerra ( 5 juni 2009), Solo Rider (21 mei 2009)
Oeps de 70-300 is eruit, die 70-200 2.8 is wel een topperik had misschien wel de 100-400 in de plaats genomen, nu ja keuze naargelang wat je er mee wil gaan doen.
Ben nog een beetje aan het sparen voor de Manfrotto 055XPROB maar heb nog twijfel welke kop erop te plaatsen had gedacht de cullmann 40200.
Laat maar je bevindingen weten over het statief en de kop.![]()
“Boek ik vooruitgang?” is een veel betere vraag dan “Lijkt dit wel ergens op?”
Solo Rider (26 mei 2009)
Nostradamus (27 mei 2009), peenif ( 1 juni 2009)
Jeetje SR, da's een heel snelle upgrade, met de nadruk op UP! Heel mooi, voor zover ik daarover kan oordelen, vooral de Sigma 50-500mm 1:4-6.3 APO DG HSM spreekt me aan. Niet dat ik daar voorlopig aan toe ben, hoor. Heb net een paar dagen een 55-300 en die voldoet voor nu ruimschoots. Maar ik ben wel heel benieuwd naar je foto's ermee! Heel veel fotoplezier met zo'n prachtige uitrusting!
eplerra ( 5 juni 2009), peenif ( 1 juni 2009), Solo Rider ( 1 juni 2009)
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers