Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    18 January 2009
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Iphone of HTC of Blackberry

    Hey, ik zoek een handheld...Kennen jullie nog sites? Heb al op xxx gekeken, maar is dat daar duurder dan andere sites? Want dacht dat iphone goedkoper kon gekregen worden?

    En wat is nu het beste volgens jullie? Iphone, HTC of blackberry? Merci!

    Edit (Jelle): Nice try, maar die URL is verwijderd. Je naam komt toevallig overeen met de eigenaar van die site. Minatica is geen reclame spamplaats.
    Laatst gewijzigd door Jelle; 27 February 2009 om 23:24 Reden: URL verwijderd

  2. #2
    PC-Freak   GuntherS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Limburg, Riemst
    Berichten
    1.430
    Bedankjes
    327
    Bedankt
    614 keer in 353 posts
    Persoonlijk ben ik geen voorstander van Blackberry omdat ik die interface te druk vind (zowel qua software als hardware). Anderen zweren juist wel bij Blackberry. Het is zeker een persoonlijke keuze.

    HTC maakt zeker kwaliteitsvolle smartphones. Ook de iPhone van Apple is van zeer goede kwaliteit. Je moet jezelf eigenlijk de vraag stellen van welk besturingssysteem je wil. Wil je Windows Mobile? Ga voor de HTC. Wil je een andere, makkelijke & vlotte interface, kies dan voor de iPhone.

    Persoonlijk heb ik zelf een iPhone 3G. Ik ben een echte Apple voorstander en gebruik zelf ook een Mac thuis. Ik heb dus liefst alles van hetzelfde merk, ook qua ondersteuning is dit zeker handig. Moest ik ooit een Windows Mobile Smartphone nodig hebben, dan was het zeker een HTC. Een Touch Diamond of iets in die aard.

    Misschien een nog belangrijkere vraag: Waarvoor wil je het gebruiken? Misschien dat we je dan beter op weg kunnen helpen.
    MacBook Air 13" (2011): Intel Core i5 1.7GHz - 4GB DDR3 RAM - 256GB SSD - OS X 10.11
    iPhone 6 16GB (Space Gray) - iPad mini Retina 32GB (Space Gray)
    AppleTV 2 (Black)

  3. #3
    Erelid/Spyware Slayer  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    1.977
    Bedankjes
    119
    Bedankt
    373 keer in 248 posts
    De interface van een BlackBerry is net even 'druk' als die van een iPhone. De keuze tussen een iPhone en een BlackBerry hangt af van wat je wil. Ieder merk blinkt uit in bepaalde dingen en laat wat steken vallen op andere vlakken. BlackBerry's zijn lange tijd de trouwe vriend geweest van zakenlui, de iPhone is meer gericht geweest op de consumentenmarkt.

    Ondertussen heeft Apple zich ook meer gericht op de zakelijke markt en heeft BlackBerry zich ook gericht op de consumentenmarkt met de BlackBerry Pearl (niet zo breed als zijn voorgangers) en de BlackBerry Storm (eerste BlackBerry met touchscreen). Ik ben altijd tevreden geweest over mijn Pearl en kan nu vlot werken met mijn Storm. Sommige mensen vinden het scherm met tactile feedback vervelend of raar maar het typt wel vlot.

    De iPhone en de (laatste) BlackBerry's liggen heel dicht bij elkaar als het op functies, prijs en kwaliteit aankomt. Over HTC kan ik niets vertellen maar ik denk dat de meeste HTC's toch moeten onderdoen, alhoewel de duurdere HTC's ook een mooie featureset hebben.
    HTC en BlackBerry zitten al veel langer als Apple op de smartphonemerkt en hebben meer ervaring, of dat veel uit maakt valt te bezien.

    De keuze zal je uiteindelijk zelf moeten maken, ga eens langs in een winkel en leg de toestellen langs elkaar, speel er een kort mee en kijk met welke je het best overweg kan. Veel verschil is er niet tussen de meeste toestellen in het topsegment.

  4. #4
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    26 August 2006
    Berichten
    24
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    wanneer je een smartphone zoekt wil ik je wel waarschuwen voor één belangrijk "nadeel" van de iphone. de iphone zal bij mails altijd jpeg's downloaden. (htc doet dit niet). hierdoor kan je datatrafiek serieus de hoogte in gaan.
    langs de andere kant is de iphone een verdomd leuk ding.

  5. #5
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    2 November 2008
    Berichten
    29
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    De iPhone is een schitterende smartphone, ik heb hem nu al 3 maanden en nog altijd geen spijt dat ik hem gekocht heb.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Blackberry 8707
    Door Pilote in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 17 October 2008, 22:41
  2. Iphone unlok
    Door helium1967 in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 29 April 2008, 11:32
  3. achtergrond blackberry
    Door komweb in forum Grafisch algemeen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 15 January 2008, 13:52

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •