Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 30

Discussie: Office 2003 VISIO

  1. #11
    Gevorderd   papypc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 March 2006
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    371
    Bedankjes
    303
    Bedankt
    243 keer in 104 posts
    Heb je deze settings al bekeken ? zie bijlage (sorry, alles staat in US English op mijn PC).
    Weet niet of je printer "page protection" aankan nog hoe groot zijn buffer geheugen is, maar het is zeer snel getest.

  2. #12
    Expert   strikerfox's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 May 2005
    Locatie
    wervik
    Berichten
    581
    Bedankjes
    125
    Bedankt
    292 keer in 202 posts

    Uitroep geregistreerd

    sommige zijn al geregistreerd sedert 2005,(ik spreek dus wel enkel van die groep)en weten nog altijd niet hoe het zit,bij mij is dat nul interesse(of verstand) op vlak van veiligheid en pc,pas op ik ook leer ook nog iedere dag bij, maar vele staan hier toch in de kortste keren terug met hun onnozele problemen.je vraag je soms af met sommige bezig zijn,en dan zijn naar school geweest tot hun 18,ik was toen aan hun leeftijd 4 jaar aan het werken.erg!

    een 57 plusser
    Laatst gewijzigd door strikerfox; 9 February 2009 om 21:13

  3. #13
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.840
    Bedankjes
    15.656
    Bedankt
    37.032 keer in 15.351 posts
    Ben gewoon even mee aan 't denken: als Visio na die update geen printer wil zien, waarom deïnstalleer je dan eens niet de printer? Ruim restbestanden op (Revo-Uninstaller is hier een kei in). Herstarten, printer installeren en aansluiten en zorgen voor de recentste drivers, daarna als standaardprinter zetten in Visio.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  4. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    strikerfox ( 9 February 2009)

  5. #14
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    20 September 2008
    Berichten
    37
    Bedankjes
    25
    Bedankt
    15 keer in 11 posts
    Ik weet er inderdaad niet veel af, daarom dat ik mij richt tot experts, maar 'k moet vaststellen dat de geformuleerde voorstellen allesbehalve ' professioneel en doelmatig ' overkomen.
    Misschien dat er ergens toch nog een ' gevorderde ' is die mij uit de nood kan helpen
    Groetjes
    Avcon

  6. #15
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    20 September 2008
    Berichten
    37
    Bedankjes
    25
    Bedankt
    15 keer in 11 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Ben gewoon even mee aan 't denken: als Visio na die update geen printer wil zien, waarom deïnstalleer je dan eens niet de printer? Ruim restbestanden op (Revo-Uninstaller is hier een kei in). Herstarten, printer installeren en aansluiten en zorgen voor de recentste drivers, daarna als standaardprinter zetten in Visio.
    Bedankt voor de tip, maar het is zo dat Visio wel de printer herkent, maar na het geven van de instructie ' printen' er een dode tijd van cc. 90 à 120 sec. verstrijkt vooraleer de printer reageert en dan print hij perfect. Idem wanneer ik de pagina-instelling wil wijzigen, na de wachttijd kan ik paginawijzigingen doorvoeren.

    Ik heb Uw voorstel uitgevoerd, deïnstalleren printer, restbestanden opgeruimd (Ace Utilities) en terug geInstalleerd met de nieuwste drivers, maar terug hetzelfde, ik wordt moedeloos!!
    Groeten,
    Avcon

  7. #16
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.840
    Bedankjes
    15.656
    Bedankt
    37.032 keer in 15.351 posts
    Kan je iets doen aan de printerinstellingen? Hier hebben we ooit ook eens problemen gehad en bleek uiteindelijk dat er een vinkje stond voor: documenten in wachtrij zetten, ook document afdrukken annuleren kan actief zijn.
    't Zijn maar ideetjes he, wij kunnen hier niet zien hoe alles in elkaar zit bij jou.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  8. #17
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.840
    Bedankjes
    15.656
    Bedankt
    37.032 keer in 15.351 posts
    'k moet vaststellen dat de geformuleerde voorstellen allesbehalve ' professioneel en doelmatig ' overkomen.
    Ik denk dat niemand hier op het forum beweert een professional te zijn, wij zijn allemaal mede-schippers op de IT-boot en soms weet er ééntje nét dat stukje meer dan de anderen. 't Komt erop neer dat we proberen te helpen en dat kan door eender welk lid gebeuren, da's dus de bedoeling van een forum dacht ik?

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  9. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Avcon ( 9 February 2009)

  10. #18
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    20 September 2008
    Berichten
    37
    Bedankjes
    25
    Bedankt
    15 keer in 11 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Ik denk dat niemand hier op het forum beweert een professional te zijn, wij zijn allemaal mede-schippers op de IT-boot en soms weet er ééntje nét dat stukje meer dan de anderen. 't Komt erop neer dat we proberen te helpen en dat kan door eender welk lid gebeuren, da's dus de bedoeling van een forum dacht ik?
    Sorry voor de nogal bitsige reactie, maar dit was voor de nogal neerbuigende en kleinerende toon (nul verstand) van Strikerfox.
    Ik denk dat inderdaad de meeste leden trachten te helpen en hierbij ook de niet zo ervaren leden, niet direct dieper in de software-put duwen

  11. De volgende gebruiker bedankt Avcon voor deze nuttige post:

    compuchrisje ( 9 February 2009)

  12. #19
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    20 September 2008
    Berichten
    37
    Bedankjes
    25
    Bedankt
    15 keer in 11 posts
    De bedoeling van dit forumgesprek was een oplossing te vinden voor het probleem met Visio, maar schijnbaar is er hier geen gekende oplossing voor. Voorlopig heb ik VISIO opnieuw geïnstalleerd en de update ( Office 2003 Visio SP 3) geblokkeerd en alles werkt terug normaal.
    Is natuurlijk niet optimaal ( geen updates is achteruitbollen) maar voor mij is dit voorlopig het enige alternatief.
    Indien iemand een oplossing zou achterhalen, graag een seintje

  13. #20
    Expert   Y-Ssin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 October 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    504
    Bedankjes
    337
    Bedankt
    125 keer in 116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avcon Bekijk bericht
    De bedoeling van dit forumgesprek was een oplossing te vinden voor het probleem met Visio, maar schijnbaar is er hier geen gekende oplossing voor. Voorlopig heb ik VISIO opnieuw geïnstalleerd en de update ( Office 2003 Visio SP 3) geblokkeerd en alles werkt terug normaal.
    Is natuurlijk niet optimaal ( geen updates is achteruitbollen) maar voor mij is dit voorlopig het enige alternatief.
    Indien iemand een oplossing zou achterhalen, graag een seintje
    euhm kdenk dat het juist wel optimaal zijn, de meeste updates die windows je voorscholteld zijn niet echt nodig, alleen de grotere updates zoals SP3 zijn belangrijker, en zelf ook niet helemaal nodig.
    Nudat alles terug goed werkt zou ik het gwn laten zoals het is.
    ----Een bedankje kan af en toe geen kwaad----

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Visio 2003 kan ik dat gebruiken voor mijn opdracht
    Door vuurvliegje in forum Office
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 22 October 2008, 09:22
  2. office 2003 en office 2007??
    Door ghost in forum Office
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 7 December 2007, 23:53
  3. Visio 2003
    Door pietereeckhout in forum Office
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 5 November 2007, 16:08
  4. Office 2007 naast Office 2003 installeerbaar?
    Door Alviarin in forum Office
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 9 March 2007, 22:37
  5. office 2003
    Door minoe in forum Office
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 1 March 2006, 00:26

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •